Noe på gang

God morgen kjære dere!

I dag startet dagen ulovlig tidlig, lillegullet våknet nemlig så tidlig som halv 6! Heldigvis gjør jo ikke det noe for meg da, jeg skal jo være hjemme hele dagen uansett. Så da var det bare opp å hoppe! Siden da har vi spist god frokost, sett på TV, lekt, koset… og nå er mine to kjæreste dratt i barnehagen og på jobb 🙂 

Modningsakupunkturen i går har tydeligvis også hatt effekt, har hatt utrolig vondt i området i hele natt og når jeg sto opp i mårrest begynte de i ordentlige tak, som svake rier og de kommer ca hvert 5 minutt +/-. Så hvis det fortsetter noe særlig lengere blir jeg nok å ringe kjæresten og be han komme hjem fra jobb slik at vi kan dra inn til sjekk på Ahus. Om det er fødselen som står for tur nå, det vet jeg enda ikke..  jeg tipper 50/50 🙂 Så dette blir spennende! Jeg skal i alle fall pakke en liten bag til storebror i tilfelle noen andre må hente han i barnehagen i dag. 

Her er dagens matboks! Ser dere hva jeg mente ? Mye smartere å ha frukten i egen liten matboks, blir plass til mye mere da! De får jo et fruktmåltid i barnehagen også, men liker å ha med selv til han og i tilfelle han vil ha noe litt senere på dagen. Bruker også å sende med han en yoghurt hver dag, men det hadde visst ho glemske mor glemt i dag 🙂 

Liker forresten å lage matpakken hans selv, liker å gjøre alt selv… haha. Selv om reservepappa er kjempeflink han og! Liker å ha kontroll 😀

 

Bruker du å smøre matpakken til ditt/dine barn selv om det ikke er du som skal levere? 🙂

31 kommentarer
    1. God morgen 🙂 Er spent på om vesla kommer før helga… Slike matpakker fikk jentene mine med seg og, veldig sundt og godt. Få det inn med mormelka, at frokosten består ikke av boller og cola, som jeg ser mange på skolen over gate hos meg operere med :/ Tragisk… Ha en fin dag…lykke til – klem 🙂

    2. Jeg lager alltid den selv! For meg er sunnt kosthold viktig og vil vite nøyaktig hva barnet mitt får i seg! Her er det hjemmebakt brød, frukt og grønnsaker! Bruker også noen gang å ha med grove frokostvaffler eller pannekaker! Går lite i yoghurt her pga sukker mengden og er ikke så gira på å gi barnet sukker/kunstig søtningsmiddel eller masse e stoffer!

    3. Lykke til med fødselen 🙂 Gleder meg til å forhåpentligvis snart få sjå et bilde av den lille prinsessa 🙂 Ha en fin dag 🙂

    4. Så spennende:)) jeg gikk til akupuntur, og fikk sanne tak etter hver gang jeg var der, men det gikk over etter en dag:p

    5. Lykke til:) så flott niste. Jeg liker også best å fikse sånn selv, fedre er ikke så nøye på det estetiske;)

    6. Hei 🙂 Oi, blir spennende og se om prinsessa kommer til helgen! Alltid kjekt og smøre patpakkene selv. Masse lykke til <3
      stor klem til deg!

    7. Nei lager ikke matpakken selv da barnehagen baker grove brød og grove knekkebrød, barna får frukt flere ganger daglig. Å så lager de havregrynsgrøt til de som heller ønsker det 🙂

    8. Ey, ikke snik i køen foran meg nå! :p Haha, neida 🙂 Det blir spennende å se altså 🙂 Jeg syns jeg hele tiden går og kjenner etter om smertene er annerledes enn jeg er vant med (mase-rier) eller ikke, men det ser ut til at bebissen vil la vente på seg en stund til.. Kjedelige greier! 🙂 Lykke til om det er fødselen som er i gang!
      ♥ Lizbethosnes.com

    9. Synes det er latterlig å bruke modningsakupunktur for å føde raskere istedet for å følge naturens gang og at ting skal skje på en naturlig måte. Jenta skal jo enda være en måned til i magehuset ditt etter termin 🙁

    10. Vil du vise hvordan du lager øyebryna dine? Så du hadde pakket med deg en eyebrowgel-type aktig ting..

    11. til anonym kl 15.54. I og med at Rannveig er 38 uker på vei så er det vel strengt tatt 2 uker og dager til termindatoen. Jeg vet ikke hvordan du regner måneder, men fra 23 august til 8 september er det ikke 1 mnd. Og effektiv modningsakupunktur blir ikke satt før man er over prematurgrensen.

    12. Hej!
      Allt bra? 😀
      Gillar du tävlingar, makeup, mode och insperation lika mycket som jag?
      Då skulle du gilla min blogg, jag har just nu en tävling och veckans blogg igång, kika gärna in! 😀
      Super fin blogg förresten! 🙂

    13. Besøk meg gjerne på min side å føll min prosess som overvektig og gravid 🙂
      Veronikaap.blogg.no

    14. Stemme det at du fikk lille jenta nå? Gratulerer så utrolig mye i såfall, håper vi får se bilder snart!! Hilsen!

    15. Ja 🙂 men bare hvis han skal i bhg tidlig altså de har frokost fra 7-9 da MÅ vi ha med frokost selv, men ellers får de mat i bhg 🙂 så ganske kjekt sånn sett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg