Hvorfor jeg egentlig reiste hjem fra GC før tiden

Er sykt mye DRAMA på nett for tiden, ser jeg! Selv synes jeg bare det er morsomt at det er så mye oppstyr rundt hele greia. Her sitter jeg hjemme i stua mi, min hverdag er så lite dramatisk som den absolutt kan få blitt…ikke noe drama what so ever, og godt er nå det!  Høres ut som at jeg og Therese er helt i tottene på hverandre og “krangler så busta fyker” som mange aviser påstår, men sannheten er at vi ikke har utvekslet et eneste ord etter jeg valgte å reise hjem fra GC og vi er hverken uvenner eller venner, og slik vil det nok forbli noe vi begge nok er veldig fornøyde med! 

Skal også nevnes at det ikke var hovedgrunnen til at jeg reiste hjem,  selv om det i serien kommer til å framstå slik fordi jeg selv ønsket det til produksjonselskapet. Hvorfor jeg egentlig reiste hjem skal ikke ut her på bloggen og det kommer dere aldri til å få vite, men det at jeg ikke trivdes med mitt reisefølge var altså ikke hovedgrunnen. For å gjøre en kjempelang historie veldig mye kortere, så hadde jeg en del mye viktigere business å tenke og å ta meg av hjemme, ting som ikke lot seg gjøre fra Gran Canaria. Hadde jeg ikke hatt denne uheldige situajsonen hadde jeg nok kunne kost meg mye mere og ikke tenkt så mye på hva som skjedde der hjemme og alle de bekymringene jeg hadde på det tidspunktet.

Bildet nedenfor er jeg forresten 29 uker på vei, men ser nesten ut som jeg er like svær som jeg er nå! Shit.. 

Og ja, forresten… tommel opp for verdens mest heldige bilder av meg. Sånn bare for nyskjerrighetens skyld er jeg veldig interessert i å vite hvorfor de har valgt å klippe ut de to bildene som nå bruker over alt i alle saker som handler om meg/charterfeber, akkurat i det jeg trekker hodet tilbake og lager DEN dobbelthaka, ut av alle de klippene de har å velge mellom, hahah 🙂 Takk for den liksom! Begynner faktisk å lure på om det er med vilje? 

Haha. Nå skal vi teste ut litt kjerringråd her hjemme for å få se om lille prinsessa vil ut, så da blogges vi nok imorgen, da skal jeg faktisk ta keratinextensions noe jeg ser VELDIG fram til 😉

Smask! Skal dere følge med på Charterfeber 3 september ? 🙂 

20 kommentarer
    1. Gler neg til å sjå deg på tv ! Blir gøøøøy ;-D er typisk med dei bildene altså. lokalavisen intervjuet meg og en vennine ang bloggene våres og da valgte dei dei værste bildene !!! hehe lite gøy . Får håpe prinsessa kjem snaaaart ! så kan du komme over til Bergen på besøk ;-D

    2. Skjønne egentlig ikke? Du har som overskrift koffer du valgte å reise hjem også i innlegget skriver du at du ikke kommer til å dele det på bloggen. Ka e greia?

    3. Kommer du til å vise oss bilde av Emma når hun er ute? Ettersom du ikke legger ut bilder av sønnen din tenker jeg:) det er jo absolutt bare bra at du ønsker å skåne barna dine, men det hadde jo vært litt gøy å få sett henne:)

    4. Ja, jeg skal følge med.. Digge deg 🙂 glede meg til å lese,innlegget når Emma kommer ut, venter i spenning ❤ kos deg frem til hun kommer og lykke til med fremtiden når hun er ute ❤❤

    5. Enig med at det var et teit/uforståelig bildevalg. Men etter min mening ser du dødspen ut på absolutt alle bilder! <3 Du er nydelig:)

    6. Jeg leser bloggen din sporadisk og synes at den er veldig fin og interessant. Men etter å ha lest dette innlegget tenker jeg dette: alle har rett til sitt privat liv og det de ikke vil legge ut på bloggen sin er helt opp til dem selv! Men jeg synes det da er veldig rart at du skriver et innlegg hvor du sier at det er en annen grunn til at du reiste hjem en denne såkalte krangelen. Er det så privat at du ikke har lyst til å dele den så synes jeg du bare burde da folk tro at det var krangelen og ikke noe annet :).
      Vil til slutt si at du virker som en veldig koselig jente som har verdiene på riktig plass og at du får unødvendig mye hets! Jeg er 1 år eldre en deg og har et barn som er født i nov 2011 og er gravid nå så vet hvordan ting kan være!
      Lykke til 🙂

    7. Min datter er nå 3 år, men jeg husket at det var et kjerringråd som sa at du måtte spise sterkt krydret mat.
      Jeg lagde nudler med MYE krydder kvelden før, og morgenen etter begynte jeg og kjenne murringer i magen, og den natten kom hun 🙂 Altså, ikke lenge etterpå. Tilfeldighet? Kanskje , kanskje ikke 😛 Går an å prøve 🙂

    8. Gleder meg til å se deg på tv ! 🙂 Digger bloggen din leser den nesten hver dag haha 🙂 Du har kjempe fint hår forresten !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg