Elsker helg!

Hei alle fans og stalkers 

Dagen i dag startet uten rier, skuffende nok. Så da var det heller bare å hive seg i bollebaking! Noe lillegull (og kjæresten..)  satte veldig pris på, han var lykkelig som fikk sjokoladeboller!

Ellers har jeg bare vært hjemme og ryddet og styrt i huset, og gutta har vært ute en liten tur og lekt og vært på hoppe-loppeland så jeg fikk slappet litt av hjemme alene. Etter de kom hjem hadde lillegull besøk av nabojenta og så var det hjemmelaget pizza som sto for tur! Og masse mammakos og lek før det var sengetid

NAM!

Fikk også en fin bukett med roser av kjæresten min i dag! Alt i alt en veldig koselig dag med familien og naboer! Nå er det kveld, ungen er i seng og freden har senket seg, for ganske lenge siden faktisk ,hehe! Så nå blir det godis og film før senga kaller.

Bilde fra akkurat NÅ, faktisk. Sminkefri og njudelig, noe jeg trives veldig godt med egentlig, så lenge jeg bare er her hjemme.

Er straks 39+2, så må vel komme med en gravidoppdatering for uke 39 snart. Tipper imorgen. Om jeg rekker det(høhø, er jo lov å håpe på fødsel i natt!!!) Kikki, naboen, har jo spådd fødsel i natt så det blir spennende å se! Har ikke noe regelmessige modningsrier enda, uheldigvis.. , men når de kommer, da er de skikkelig vonde! Og kommer enda mye blodslim(sånn, mere enn litt liksom..) og da skal visst fødselen være ganske nært forestående. Har jo tross alt to fingerbreddes åpning og… 🙂 

Ellers, hvis det ikke blir noe fødsel i natt though, så skal jeg og Kikki ut i naturen og ta gravidbilder imorgen.. så fremt det er fint vær! Og på mandag skal jeg faktisk på premierefest til Charterfeber, noe jeg jo ser veldig frem til. Men det også kommer jo selvsagt an på om jeg føder før den tid eller ikke, tviler på at jeg drar dit om jeg nettop har fødet. Såå , alt avhenger av om jeg føder eller ikke! Spennende! 🙂 

Nå skal jeg avslutte her, klarer ikke sitte omtrent. Stillingen jeg ligger i på bildet over er det nærmeste jeg klarer å komme en sittende stilling i sofaen når jeg skal blogge. Og siden dette innlegget ikke ble så kort så ble jeg nødt til å gå i sengen og legge meg sidelengs for å blogge. Å være høygravid og ha skadet halebein i tilegg er helt lovely! Eller ikke.. 

Blogges 

31 kommentarer

Siste innlegg