Modningsrier, edderkopper. .. og premierefest!

To ting jeg ikke liker om dagen!

Natt til i dag var heller ikke noen drøm akkurat. Som vanlig våkner jeg i 3 tiden av intense modningsrier som kommer og går hvert 5-10 minutt. Denne gangen orket jeg først ikke stå opp engang, men fant fort ut at jeg ikke klarte å ligge i sengen med de. Da var det bare opp å gå rundt og vente på at de skulle gi seg. Hadde det ikke vært for at jeg vet at det er kroppen min som tuller med meg, hadde jeg virkelig ikke trodd noe annet enn at det var fødsel på gang! Disse var VONDE, enda vondere enn de natt til dagen før. 

Etter en liten stund bestemte jeg meg bare for å gå å legge meg igjen siden de ikke ga seg. Var helt jævlig, men desverre ikke noe å gjøre med. Da jeg våknet i dag fortsatte de litt, og har enda.noen .. men ikke så hyppige lengre. Så vi får se, kanskje det blir fødsel i dag!? Er jo lov å håpe!

Ellers, som overskriften sier, så har vi oppdaget helt sykt mange edderkopper inne i går kveld/i dag tidlig, min store skrekk!! Og de er jo ikke SMÅ heller(men stooore og feite), herregud.. ber til gud om at jeg slipper å se en eneste en så lenge Willem er borte på jobb. Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg bare løpt rundt og hylt uten å kverke det ekle krypet.

Nå er klokka enda veldig tidlig på morgenen, så tror jeg skal ta meg en time eller to til med skjønnhetssøvn. Deretter skal jeg stå opp, ta en laang varm dusj og gå opp til Kikki for å prate litt om gravidbildene vi skal ta senere. Det ble jo da ikke noe av i går p.g.a formen min. Skal også på PREMIEREFEST i dag, og hadde det ikke vært for søte Kikki og Victoria hadde jeg nok fint droppet den eller evt. puttet på meg en søppelsekk.. Prøvde omtrent samtlige av mine ørtenogførti kjoler i går, alle i størrelse XS selvfølgelig… noe som naturligvis IKKE passer når man er gravid med termin om 6 dager. Såe ja, de kom med masse kjoler og sko til meg og vi fant noen fine! Jeg har virkelig fantastiske naboer 🙂 

Kommer nok helt sikkert med premierefest-outfitbilder senere, om jeg rekker det vel og merke! 

Morratryne! Ønsker dere alle en vakker dag videre, og så blogges vi nok helt sikkert senere! Kryss fingrene for fødsel for meg da 😉 

Smask

16 kommentarer
    1. uff. modningsrier er vondt ! eg fikk det 2 dager før eg fødte Angelica 🙂 men tror ikke dei var så intense som dine . håper dagen går fint og at prinsessa kjem ut snart 😀

    2. God morgen 🙂 Uff…orker du gå på den festen da? Leser om gravide i det stadiet du er som ikke klarer gå i butikken en gang hehehehehe… Ønsker deg en god premierefest og en fin mandag. Og de ederkoppene – vi bor i Norge, INGEN av dem er giftige kjære deg 🙂 Bor i et hus fra 1948 jeg, HER er det mange sånne her :)))) betyr jo lykke da (gammel overtro) <3 Klem

    3. Huff, har man først begynt å finne edderkopper, så kommer det som regel maaange. Bor nok på ett edderkoppsted dere da. Har bodd ett sånt sted jeg å, og måtte rett og slett flytte, HATER de krypa så intenst.

    4. Hater edderkopper selv, faen så ekkelt når du ser dem på soverommet f.eks..Kverka en feit jævel for et par dager siden, fisj!
      For din del håper jeg jenta kommer snart, høres dritt kjedelig og greit kjipt ut med disse narre-riene! =/

    5. Utrolig bra at du orker å gå på premierefest så tett opp til termin. Klarte ikke annet enn å bo sofaen jeg. Klarte ikke reise meg uten hjelp engang :p

    6. Jeg hadde modningsrier i 2 døgn før fødselen som var kjempevonde. Ble vondere og vondere. Men mine var konstant og ganske regelmessige. Håper du ikke går så mye lenger!

    7. Har bare mindre lyst på barn når jeg leser om alle smertene.. Syntes alt er så rart fødsel og det å være gravid er jo egentlig det mest naturlige som fins, men det er jo ikke naturlig når det skal gjøre så J*** vondt? Og hvorfor er vi ikke bygd anderledes større bekkenbein* og alt det andre. Tragisk

    8. Stå på tøffe Rannveig! Gleder meg til å se lille prinsessa, sikker like nydelig som deg:) Kos deg ikveld, og masse lykke til!

    9. Jeg hadde termin i går egentlig, men lillegutt kom ut 28.august 🙂 kjæresten hadde nettopp gitt meg massasje på bena og litt svak massasje på magen, vi sovnet, og når jeg våknet hadde jeg rier.. Så kanskje massasje hjelper litt?:) masse lykke til! <3

    10. slutt nå å snakk om de størrelsene dine. det er så overfladisk og lite viktig. Vil du virkelig at barna dine når de blir eldre skal se at moren deres var mer opptatt av størrelsen på klærne sine enn det at hun kunne se fantastisk ut som gravid i klær som passet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg