Here we go again…

Da var jeg altså satt på min tredje antibiotikakur på bare et par uker! Denne gangen har jeg klart å fått meg, hold dere fast, Bihulebetennelse! Og det er helt for jævlig VONDT. Om dere ser på mitt forrige innlegg fra tidligere i dag så skrev jeg at jeg hadde hatt vondt i hodet, og vel.. dro en tur innom legevakta og fikk bekreftet at jeg hadde bihulebetennelse! 

I skrivende stund klarer jeg ikke annet enn å ligge i senga med kveldens, og mest sannsynlig morgendagens 5 beste venner; min kjære pc,paracet, penicillin, nesesprayen og papirrullen. Kjæresten er dratt på butikken for å kjøpe vafler og sjokomelk til meg, snill og flink som han er! Han skal også få lov til å gi meg full kroppsmassasje etterpå, weeee 😀 Er man syk og høygravid, så er man syk og høygravid!

Så, nå når han kommer hjem nå hvert øyeblikk er det duket for sesongpremiere av CHARTERFEBER! Er dere klare?!

Kan avsløre at i kveldens episode får dere se meg på mitt kanskje aller snurteste, jeg mister nemlig baggasjen min noe som ødelegger starten på ferien min veldig! Så anbefaler dere alle å slå på TV’n ca AKKURAT nå, nærmere bestemt på TV3!

God TV-titting!!! 🙂 


77 kommentarer
    1. Strengt tatt er du vel på jobb og ikke på ferie?? Du viser deg ikke fra din beste side, dessverre… ikke imponert… Dessverre får jeg bekreftet et inntrykk jeg lenge har hatt av deg…

    2. ja gud ser du e voksen! Greit at du mista kofferten, men hærregud, du fikk den jo dagen etter. Get over it. Oppføre dæ jo værre som en 2åring

    3. Huff….. Jeg har faktisk ikke ord!!!!!! Greit ting er klippet men særiøst! Du ødelegger virkelig for deg selv! Lykke til med fremtiden! Håper man finner ut hvordan det går med deg når du blir voksen å må ta konsekvenser for dette!

    4. Så det der 🙂 ble ikke fremstilt så bra akkurat nei men er vel sånn det er å være med på tv ^^ og for å svare hu over her ja man kan ta paraceth som gravid… herregud, jeg måtte jo få paralgin forte liksom fra uke 26-34… >< dattera mi ble da helt frisk...

    5. Mamma under sendingen: jeg blir så sykt flau over å se at den gravide moren oppfører seg dummest og barnsligest av jentene! Hun sutrer som et lite barn.. Jeg trodde faktisk du var mer voksen en tcmn, men tok helt klart feil! Fikk er sykt dårlig (og nytt) inntrykk av deg i kveld.

    6. Så utrulig koselig å se dæ på tv! Det e utruli kor lett folk kan dømme andre uten å kjenne en, og æ skal være så ærlig å si at æ syns det va rart å se på det søte/rare utseendet ditt, måten du prata på, den uvante sminken du bruke, det lange blonde håret og den merkelige personligheta di, helt til æ ble “vant” til det og begynte å lese bloggen din for fullt. For noen år tilbake ville æ lett blitt skremt av dæ, da æ holdt mæ unna jenter med din personlighet. Nu syns æ du e så utruli søt, og med ei koselig personlighet. Herlighet,kor flau æ blir å tenke på kor lett andre dømme, og at æ va på nippet å dømme. Det vise at det finnes mye mer bak et utseende enn dumhet! Æ like dæ Rannveig, æ digge ditt “stå på” mot og at du ikke lar dæ tråkke på av teite, og ikke-jordnære folk. For du e så jordnær som det går ant å bli. Bak et utseende mange lett ville dømt dæ utifra. Stå på, fortsett å vær sterk, vær akkurat den søte, flotte jenta du e. Og æ e forresten helt sikker på at de aller fleste ville reagert akkurat som du om de mista baggasjen sin! 😉 klemma sendes til dæ!

    7. Helt siden jeg så deg på Unge mødre for første gang, så har du virket helt blåst og dum. Du fremstår som dum og sutrete både på tv og bloggen. Tenk på om 10- 15 år da datteren din ser klippene av deg fra tv. Er 100% sikker på at hun hadde vært kjempe flau over og ha deg som mor. Du er umoden til å trossalt være 20 år! Jeg tror nok ikke det er tv som fremstiller deg som dum, men jeg tror du er like dum i virkeligheten også. Greit nok at Ida og Therese drakk seg fulle og festen masse. Men de er 18 og 19 år, og har ingen unger, de kan da gjøre sånt, uten at du skal sitte og syte og klage over det på bloggen din. Er så flau på dine vegne. Du burde holdt deg hjemme, isteden for og ødelegge for fremtiden din og for ryktet ditt.

    8. Forresten. Kor e det blitt av humoren til folk, kor e det blitt av det menneskelige i folk? At folk seriøst “klikker” og skriv stygge ting til folk bare pga det der, e jo helt vanvittig! Koffer klare aldri folk å se det komiske i ting, bare det fæle? Æ blir så flau av at det finnes mer av idiota enn ordentlige folk. For jo, ka gjør DÆ som skriv stygge ting til folk til et ordentlig menneske? Æ sir det igjen, det e flaut! Ikke rart det e krig i verden, så mye mangel på det menneskelige i folk som det e her. Skam dåkker, de her stygge kommentaran vise at dåkker e laaangt i fra nå bedre enn andre.

    9. Du virker faktisk veldig smartere og fornuftig jente her på bloggen, enn i virkeligheten.. Spesielt pleier å være omvendt.. Men søt da hihi

    10. Æ Digge nu rannveig. Ho e søt på sin måte. Må dere være så frekke?? Tenk på de stygge ordene dere skriver. Det sårer sikkert. Bare la vær. Vær så snill. Hva er vitsen med å skrive at hun er en dårlig mor osv. Husk at alt stygge dere skriver, kommer å klyper dere tilbake. Bare 10 ganger mer.

    11. HAHAHHAHhahahahahahaHAHhAHHA jeg ler meg ihjel… Kødder du med meg…. Tusen takk Rannveig, du lsager i hvert fall underholdning i en ellers kjedelig studenthverdag. HAHAHHAHAhahaah

    12. Får helt vondt av alle de stygge kommentarene du får på kommentarfeltet ditt.. Hadde jeg vært deg så hadde jeg stengt kommentarfeltet.. Dette er personsjikanering og regelrett mobbing. Jeg vil bare gi deg en god klem og si lykke til med fødsel og barseltid.

    13. Altså, jeg blir helt sjokkert over hvor mye dritt folk gidder å bruke tid på. Om det så dumt ut eller ikke, samme det! Vi lever i 2013 hvor mennesker er forskjellige, og sminke, löshår, trutmunn osv. har blitt en ting man gjör til hverdags, og ikke bare på byen. Kjenner jeg blir rimelig provosert av folk som bare kommer hit for en ting, og det er akkurat det å provosere.
      “Mamma’en her” over: Du fremstår jo som en veldig oppegående mor for dine barn, når du i det hele tatt gidder å klikke deg inn på denne bloggen her bare for å slenge dritt. Stakkars. Synes synd på deg. Stå frem med riktig navn da i det minste 😉
      Rannveig blogger hele tiden om barna sine, om hva hun gjör for dem, hva hun kjöper til dem, og hvordan hun er med på å oppdra dem på en BRA og RIKTIG måte.
      Alt det andre er bare bagateller som brödhuer som dere gidder å bruke tid og energi på. Håper Rannveig sletter kommentarene deres, sånn at hun tjener penger på dere, men slipper å lese all dritten dere kommer med.
      Stå på, Rannveig! Mye jeg aldri kunne ha gjort eller sagt på tv, men du virker i det minste som en bra mor for ungene dine, så idioter som kommer hit for å snakke om akkurat det, kan gå å se seg selv i speilet 🙂

    14. Hoff, nå vil jeg bare synes synd i deg. Sitter der hjemme, sprekkferdig, syk… I spenning skal folk se deg på tv, og alt ender med at du igjen sitter som et mobbeoffer. Det er skikkelig tragisk rannveig, at en snart tobarnsmor har utsatt seg selv for offentlig gapestokk. På en måte får jeg veldig vondt inni meg på dine vegne, for jeg vet at inni det tøffe skallet ditt er du sårbar, men på en annen måte så tenker jeg, det er kun din egen feil, ditt evige jag etter oppmerksomhet som setter deg selv i denne situasjonen.. Endag vokser du fra disse dumhetene, gleder meg til den dagen! Lykke til!

    15. Anne Lene; æ trur dine fremtidige barn ville blitt mye mer flau av din kommentar enn kordan Rannveig e på tv. Tenk at ongan dine skal ha en så ondskapsfull og fæl mor. Syns det e mye værre.

    16. Skulle ikke trodd du var (snart) 2barnsmor, så utrolig klein du var på programmet.. Men det kan sikkert være kjipt at bagasjen ble glemt osv, men å syte så mye som du gjorde? wow
      Men jeg er helt sikker på at du er en mye bedre person i virkeligheten! 🙂

    17. Hehe du var ikke helt heldig med denne episoden! Det er mye klipping og liming, men vi ser helt klart på deg at du er pottesur! Blir helt paff over at det går ann å være så negativ til alt. Syns virkelig synd på de to andre jentene, da man ser hvor frustrerte de blir over ditt humør! Det er leit å miste kofforten sin, men hallo, det er ikke verdens undergang! Håper virkelig vi får se en blidere rannveig i neste episode 🙂

    18. Til de som kommenterer med negative og stygge ord, håper dere lærer barna deres å oppføre seg bedre enn dette. Fy skam dere!!!

    19. Unnskyld meg alle dere ‘perfekte’ mødre der ute!!
      Har dere virkelig ikke bedre å gjør på?..
      Hvordan kan dere si at hun er en dårlig mor ?! Det beviser hun godt på denne bloggen at hun ikke er ! Hun er en aktiv og flink mamma ! Verre med dere som ikke har bedre å gjøre en å være så stygge mot andre! Skam dere rett og slett ! Jeg kjenner jeg blir så sint at jeg rister når jeg leser hvor forferdelige dere er! Om dere synes hun er så forferdlig dum osvosv så hold det for dere selv, ÆRLIGTALT! Jeg blir flau av sånne som dere.. Vil si at kommentarene deres sier ganske mye mer om dere en om Rannveig!
      Stå på Rannveig , du er kjempe flink ! 🙂

    20. Greit nok, du er dum som et brød, og helt tom i hodet, men å tenke at du har og skal få et til barn får meg til å få tårer i øyekroken. Utrolig trist at noen må vokse opp med en sånn mor, men ikke alle er like heldige med foreldre, dessverre. Håper barna dine er ekstra heldige og får noe i topplokket, men inntil videre, ønsker de lykke til med en sånn mor uten noen slags oppdragelse, selvrespekt og høflighet. Ærlig talt, voks opp! Og i hvert fall før du skal få barn!

    21. Dere er jo så stygge da, hallo finnes grenser for hva man egentlig skriver til folk! Hun er absolutt IKKE dum! Kanskje litt for pen for enkelte av dere? Haha.. Nei, rannveig selvom du virker litt merkelig på tv så vet jeg du ikke er d.. jiises folkens..

    22. Sara; seriøst, e du virkelig så ondskapsfull?ka som får dæ til å si så stygge ting til andre? Ka gir dæ rett til å si at ho e en dårlig mor?ytringsfrihet? Kor langt kan man gå med ytringsfriheten? Spør dæ sjøl om du e et bra menneske som sitt der bak en dataskjerm/nettbrett/mobil og skriv så utrulig fæle ord til andre! Ka som gjør at du syns din mening om kordan mødre skal være e rett? Seriøst, æ håpe du ikke har barn og aldri får barn. Og risikere at barn må vokse opp med et så slemt menneske som mor. Skjerp dæ, tenk over kor utrulig mye dårligere du fremstille dæ som menneske.

    23. Jeg blir så irritert over “synes synd på ungene dine” greia… herregud det er dere som må skaffe dere ett liv her! LyKKE TIL MED FØDSEL DU RULLER! LOVE YOU

    24. Haha, sykt at det finnes slike mennesker som skal sitte over tastaturet å virke mer voksen enn de der. Hvis dere virkelig har så mye dritt å si om Rannveig, så hvorfor møter dere ikke opp f2f å sier alt dere sier her? Tror enkelte ikke er mere oppvokst enn en liten unge, man sitter ikke å sier sånt over nettet. Ja, hun er gravid og ja kanskje hun tok litt over. Hadde jeg selv mistet kofferten, så hadde jeg nok reagert slik. Det er ikke bare bare å være i syden uten en koffert, uansett om den kom før eller dagen etterpå. Dere klarer ikke å respektere hvordan hun er, så hvorfor gidder enkelte av dere som slenger dritt, å se på henne da på tv? Og hvorfor gidder dere å skal bølge bloggen hennes?
      Skaff dere et sosialt liv, for det tror jeg at dere trenger (til dere som snakker stygt). Og eventuelt vise empati, noe jeg tror at dere ikke kan. Rannveig, drit i hva de sier! Lykke til på fødselen, husk å legge ut mange bilder av henne 🙂 <3

    25. OMG! Jeg ble ikke imponert selv, og jeg har ganske mye negativt, generelt om mange i verden, men jeg unngår heller dem. Jeg går ikke ved første annledning og skriver dritt. Jeg lurer på hvordan folk flest ville ha reagert på å miste kofferten sin? Dere som liksom skal være så mye bedre enn Rannveig, eller andre, for den saks skyld, bør virkelig gå å leke på motorveien, for dere har ikke noe å gjøre blant andre mennesker! Jeg skulle gjerne provosert, skrevet dritt og slengt med leppa til alle jeg ikke syntes noe om, men til forskjell fra andre her inne på bloggen, så har jeg vett i hue! Og hva er greia med å se alt det negative? Hvordan kan dere vite hvordan Rannveig er på resten av turen? Eller hvordan hun er med barna sine? Hun er kanskje vandt til å lese dritt på bloggen sin, og det må man selvfølgelig regne med, men hallo?! Det finnes grenser på hva man gidder å bry seg om!! Virkelig, verden… Voks opp..! Alle sammen….

    26. Hehe du e arti! 🙂
      Blir arti å følle me vidre! Har nættopp fått beibi sjøl, så skjønne at du e lei. Hadde bihulebetennelse +++, folk sjønne ikke kossn d e.
      Lykke til! Glædings t å se beibien! Å ta masse bilda under fødseln 🙂

    27. Er ganske sikker på at du ikke blir rakett forsker… Å nå skjønner jeg godt hvorfor disse andre jentene ikke ville henge så mye sammen med deg… Sutre sutre sutre…

    28. Hun er gravid, hormonell og oppskaket over kofferten sin + at det mest sannsynlig har blitt redigert slik at hun skal fremstå på en viss måte. Folk kan være så utrolig dømmende enkelte ganger at jeg blir inderlig provosert. La henne være seg selv, det skal da overhodet ikke være nødvendig å forsvare den man er.

    29. Æsj så stygge folk er mot deg! Du er kjempesøt og helt klart en super mor! Ikke ta det stygge til deg, det er slitne, trøtte og misunnelige folk som sitter i sofaen hjemme og bare er tastaturtøffe! Stå på videre og lykke til med fødselen snart! :-))
      Klem elise 19 år stavanger <3

    30. Værste jeg har sedd..i en alder av 20år,burde man vite bedre om hvordan man oppfører seg..fysørn så mye suttring!Det er ikke helt uvanlig at bagasjen forsvinner,men til glede for de fleste,kommer den til rette ganske fort.

    31. HALLLLOOOOO. HO E GRAVID. DA BLIR MAN SUTRETE OVER DEN MINSTE TING. MAN BLIR HORMONELL. JAAA DET ER KLIPPET SLIK. OG HUN VAR JO IKKE DUR DA DE VA Å HANDLA

    32. Synes det sier en del av de som trykker seg inn på bloggen til Rannveig å slenger dritt!!! Stå på Rannveig, og lykke til med fødsel:))

    33. Egentlig veldig enig med tcmn at du kunne roa deg 10 hakk ned når du fikk beskjed om at kofferten skullekomme neste dag… Og for det andre så virka det som om tcmn og hun andre berta jeg ikke husker hvem var, at de prøvde å være venn med deg men det var jo tydeligat det var du som drev dem vekk og ikke dem som ikkegiddet å være sammen med deg.. Når du bar skulle oppføre deg som en bitch..
      Til deg som lurte hvorfor hun var den eneste som ble tekstet så skjønner jo ikke oslosossa finnmarksdialekta… De tror jo man bor i iglo og går rundt isbjørner 24/7 (verste er jo faktisk at det ikke er kødd engang;)

    34. Utrolig hva dere over her skriver, har ikke ord :-/
      Dere er klar over at dette er nett mobbing? … at dere kan si så mye stygt om en person dere ikke kjenner – bare fordi hun har langt blondt hår, silikon osv, stemmen hennes kan hun ikke gjøre noe med siden hun er FØDT MED DEN! liker dere henne ikke, ikke les bloggen!…. skjerp dere! og det er dere som skal vokse opp! dere er kanskje tøffe bak denne pc skjermen, men kanskje ikke ellers? tenk litt på hva dere skriver før dere skriver noe for nettmobbing skulle ikke vært lov! – rannveig er rannveig, hun er unik på sin egen måte, aldri døm en person som dere ikke kjenner og dere har sett på tv sånn 3 ganger kanskje? .. uff, jeg blir flau på deres vegne!
      Og rannveig, syntes utrolig synd på deg at du mista kofferten din, men skjønn er du bare 🙂

    35. Altså! for en oppførsel på flertallet av dere som kommenterer her, skjerpings! flere av dere er selv mødre og ut i fra hvordan dere skriver er dere til og med super mødre… men en supermamma mobber ikke , for hun vil ikke lære barna sine mobbing, og mobbing starter hjemme ved kjøkkenbordet,barna plukker lett opp holdninger og meninger!
      Og til dere som kaller jenta DUM??!!! hahahaha, sier jeg da! jenta er genial… hun tjener mer penger på dette enn flere av dere vil kunne gjøre etter mange år med studier.( og studielån…) og ikke nok med det, det er deres behov for å uttrykke hvor dum hun er som gjør at hun kan le hele veien til banken. for dere som har har fulgt med bloggen, sidevisningene har økt enormt siden i går…. dvs hun tjener enda mer penger… hvem er dum her ??

    36. Tørr bak øra: det sku vært en liker-knapp her! Har skrevet noe av det samme, men den ble stoppet av spamfilteret. Håper den går gjennom!

    37. For dokker som sir Rannveig e hormonell fordi ho e gravid? Ka i faen e ho når ho ikke e d å ikke har no å skylde på? Ustabil?!

    38. Herlighet, jeg blir helt sjokkert over hva folk klarer å lire utav seg…. Dere må ikke glemme at dette er ett
      menneske av kjøtt og blod – med ekte følelser!
      SKJERP DERE FOLKENS!!!
      Ikke bry deg om hva de onde tungene spyr ut.
      Stå på Rannveig, og lykke til med nært forestående fødsel!

    39. Syns du er herlig jeg , Rannveig !:) ikke ta deg nær overhodet av dt visse folk her skriver
      Det er ikke lett å ha et kamera team rundt seg , det vet jeg alt om, ettersom jeg selv har prøvd !
      Synd at supert ble satt i et dårlig lys første episode , men jeg er helt sikker på at det etterhvert retter seg !:)
      Masse lykke til med fødsel og som to barns mamma! Supermamma du !:)

    40. Jeg tror ikke jeg har kommentert på bloggen din før, men nå klarer jeg ikke la være!
      Jeg har til tider tenkt; helledussen, bruker hun 18 tusen kroner på HÅR? Er hun så opptatt av pupper og kropp?
      Men så tenker jeg meg ekstra om. Hvem i huleste er jeg til å si hva hun skal bruke penger på? Hvordan vet jeg hvor ufresh man kanskje føler seg etter fødsel, eller av og til bare det å være hjemme med barn (gulping på skjorta, melkespreng osv)? Jeg er sikker på at dersom jeg summerer opp alt det dritet jeg kjøper, kommer dette på MYE mer enn 18 tusen kroner.
      Og ja, du kan av og til fremstå som at du ikke alltid kan ting som er allmenn kunnskap, men kjære min tid; det er forskjell på å være DUM. Dere må virkelig slutte å sitte bak skjermen å være tastaturtøffe, dere er rett å slett til å bli kvalm av. Hun virker som en fantastisk god mamma for sønnen sin, og kommer til å bli en flott mamma for babyen som kommer. Slutt å kritiser henne på dette, da det nok sårer mer enn dere tror. Jeg tror ikke det er mye som er verre enn å bli kritisert på hvordan en oppdrar barna sine eller at en er skikkelig dårlig i jobben som mamma. NETTMOBBING, dere. Nettmobbing. Håper virkelig dere slutter med dette.
      Du er en fantastisk inspirasjon Rannveig. Stå på, og fortsett å være sterk!

    41. Når man velger og blogge og være med på et TV program så må man regne med at folk kommer med kritikk også.Når man også velger på og være med på TV så må man og tåle kritikk, hvor mange andre har ikke måtte tåle det av kjendiser?.Skjønner at det er kjipt og miste kofferten men når man får den neste dag så er det bare tull og klage, det har ikke skjedd med bare hun heller.Og det finnes værre ting enn å miste en koffert så det er ikkenoe og sutre for, noe man burde tenkel litt på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg