Mye skjer når kameraene er avslått..

God morgen kjære lesere!

Da er kjæresten og gullungen dratt ut døra og i barnehage og på jobb, og jeg har hele dagen for meg selv. I dag skal jeg faktisk ikke gjøre noe som helst annet enn å slappe av og styre litt her hjemme. Og slappe av, det fortjener jeg virkelig! Har ikke fått slappet av siden kvelden med premierefesten, da bihulebetennelse-symptomene så smått begynte å melde seg. Å prøve å sove med bihulebetennelse er et eget kappittel for seg selv… men nå ser det ut til at antibiotikaen endelig begynner å funke !! Og det er helt sykt digg! Har nå nettop tatt mitt 3 sett med tabletter og skal legge meg for å sove litt til mtp. at det ble ganske sent i går.  Etter Charterfeber så vi nemlig verdens skumleste film, The Conjuring. Eller, vi så litt rettere sagt, før vi gikk å la oss. Ble nok for skummelt, haha! Hvertfall for meg, må sitte å holde meg for øynene konstant.

 

Ellers må jeg bare påpeke at jeg ser det hagler inn stygge kommentarer om hvor dum jeg er. Og de skal få lov til å stå, så lenge de ikke handler om meg som MAMMA. Det er en grunn til at det ikke blir nevnt noe om mine barn i serien, rett og slett fordi jeg hadde et sterkt ønske om at de skal holdes langt unna Charterfeber og alt som har med det å gjøre,og det er klippet slik til at ikke de skal nevnes noen plasser. Og som mange sier, jeg er gravid, jeg ER i aller høyeste grad veldig hormonell til tider, jeg savnet sønnen min noe ufattelig GRUSOMT mye.. og det bør også nevnes at jeg hadde mistet bagasjen min på Tyrkiaturen vår bare 2 uker før. Det var også en hel del personlige ting som gjorde at humøret mitt var som det var, den egentlige grunnen til at jeg reiste hjem fra innspillingen av Chartefeber før tiden. Og det kommer dere aldri til å få vite, fordi det rett og slett er veldig privat for meg og mine. Det kommer blant annet ikke med at jeg står å gråter og gråter i telefonen til både mamma og kjæresten min pga. jeg følte at jeg var på helt feil plass til heeelt feil tidspunkt, med HELT feil folk. Nettop fordi det skjer mye mere når kameraene er av enn når de er på, jeg deler selvfølgelig mere av meg selv når jeg ikke blir filmet for å bli vist på skjermen til hele Norge, og putter jo på meg en slags maske hver gang jeg blir filmet, i likhet med de fleste andre. 

 

MEN, nok om det, jeg synes ikke jeg har gjort noe galt, jeg blir bare framstilt litt annerledes enn det jeg er! Jeg kommer oooverhodet ikke til å beklage meg for noen som helst, da jeg ikke har noen grunn til å gjøre det heller. Det kommer ikke fram hvordan Ida og Therese behandlet meg under oppholdet, men det tror jeg kanskje dere vil få se litt mere av i neste episode 😉 Det skal også sies at Ida fikk bagasjen sin helt til sist, og trodde hun også hadde mistet den. Hun hadde nok oppført seg akkurat likt om ikke verre hadde det vært henne i min situasjon. Så da vet dere det! Senere vil dere også få se, vil jeg TRO da, hvordan de var utrolig vanskelige å ha med å gjøre i forhold til når vi skulle gjøre opptak sammen osv osv. P.g.a ders etterhvert utrolig barnslige oppførsel både ovenfor meg men også ovenfor kamerateamet i forhold til filming,endte det til slutt med at de måtte gjøre opptak med dem og meg separat. MEN nok om det, mere kan jeg nok ikke si! Alt jeg kan si er, følg med på Charterfeber! 

Randome bilder tatt på Gran Canaria ! Nå skal jeg sooove og bare slappe av masse og håpe at lille Emma’en vår snart har tenkt å melde sin ankomst, er 39+5 i dag!! Så kan jo skje når som helst nå! Ønsker dere alle en fin dag så blogges vi nok senere!

Smask 

 

64 kommentarer
    1. Regner med det også er klippet til slik at det skal bli mest mulig underholdende for oss seere, så da har de nok klippet slik at dere alle fremstår som litt “dumme” 😉 Men på bloggen ser vi den virkelige Rannveig, og hun er vel ikke så dum som alle skal ha det til?! Nei det syns hvertfall ikke jeg 🙂 Også, jeg har lest av en jordmor at det kan være lurt å slappe av som et “kjerringråd” som hun faktisk kunne si fungerte. Det var tre av maaaange kjerringråd hun mente funket, det var : slappe av – det er en grunn til at de fleste fødsler starter når vi sover 😉 og sex med sædavgang tre ganger på rad – tre ledninger sæd inneholder en modningskur, og å stimulere brystvorter, eller en varm klut over brystvorter i minst 20 min men så lenge som mulig 😉 Bare tips 😉 Lykke til når fødselen starter 🙂

    2. De klipper det nok mye til slik at folk skal fremstå anderledes! men det var ikke bloggerene som dreit seg ut i første episode ihvertfall :-)) Gleder meg til å se resten 🙂 Masse lykke til med fødsel, hun kommer nok ganske snart :-))

    3. Haha herregud, drama.. Men gratulerer med kommende baby! 🙂
      Forresten så lurte jeg på om ikke du ville se på bloggen min og fortelle meg hva jeg kan gjøre bedre/evt slutte med? Føler at bloggen min er ganske godt på vei nå, men at den mangler noe liksom 🙂 Hadde vært evig takknemlig! <3

    4. Selvsagt “tror” jeg ikke på det som kommer frem på tv, å hvertfall ikke i dette programmet! Jeg hadde så vondt av deg da jeg fulgte bloggen din da du var der nede. Anbefalte deg å reise hjem i en kommentar. Enig i at det var feil tid med feil folk. Dette er sladder-tv på høyt plan -meningen er å fremstille folk dumt og underholdende. Det så vi jo også at flere av de andre ble. Å flere blir det nok ja:) Men jeg syns det er morsomt å se på, skal følge med videre;) Om det ikke blir FOR dumt da….haha!
      Du er en flott og flink mor Rannveig. Fortsett å være deg selv.

    5. Du burde bare holde kjeft rannveig… For det eneste du er opptatt av er og fremstille deg som den bedre personen… Du tør jo ikke en gang og innrømme dine feil en gang… Du må ikke tru at verden er bare skapt for deg… Å denne maska du skriver om kan du bare glemme, for vi 2 har en fellesbekjent og hu kan bekrefte mye!
      Du burde modnes litt og bli dratt ut av den rosa verden og få opp øya dine, kjenne på virkliheten!

    6. Det er jo bare tragisk med disse unødvendige, spydige kommentarene. De er jo tydeligvis interessert i livet ditt i og med at de leser bloggen din 😉 Hvis de synes så mye stygt om deg, hvorfor i all verden tar de seg da bryet med å lese bloggen din og kommentere da? Nei, ikke bry deg om det, du får snart en ny baby som er viktigere enn alt annet. Lykke til 🙂

    7. Hei flinke og fine Rannveig. Ingen vits å bry seg om sure kommentarer fra misunnelige bedre vitere.Det sier mer om dem enn om deg.God bedring og 1000klemmer.

    8. Uansett mistet baggasje eller ikke, dette var ikke særlig voksen oppførsel. For ei sutrehøne! Har selv mistet baggasjen min flere ganger, og en ting er i alle fall sikkert. Jeg har aldri sutra og ødelagt stemninga for de rundt meg. Forsikringen har jo sørga for at jeg kan handle det nødvendigste jeg trenger der og da uansett.

    9. Noen folk synker faktisk veldig lavt når de kan gjemme seg bak en skjerm og et tastatur og spy ut enkle kommentarer. Tviler på de hadde vært så høye i hatten hadde man møtt de i virkeligheten. Klart klippes serien til for underholdningsverdien, for at folk skal le og bli litt småflau på andres vegne. Kan jo spørre seg hvorfor man får kamera presset oppi trynet når man sier man ikke vil prate, siden man er småfrustrert og lei seg. Er jo ikke mye morsomt å komme fram en plass uten bagasje, og tviler på det er det når man at på til er gravid. Og hvordan kan noen uttale seg om hvordan man er som mor ut fra et slikt program? Ungen er jo ikke med, og man oppfører seg gjerne litt annerledes når man ikke har unger med på slep! Tviler ikke på dine evner som mor, du virker fornuftig når du ikke drar de inn i bloggen så mye og vil skjerme dem. Og til syvende og sist er vi alle ulike her i verden, takk Gud for det!:) tenk hvor kjedelig verden ville vært ellers 😉 så til de som må spy ut eder og galle, ta en kikk i speilet og tenk over hvorfor du tror du er så mye bedre enn andre og har rett til å slenge rundt deg med ondsinnede kommentarer! Muligens en ny hobby hadde vært like smart som å gjemme seg bak tastaturet å være “tøff i trynet”. Det er jo litt synd på dere som “må” inn på andre sin blogg for å skrive dritt…ønsker deg lykke til med fødselen Rannveig og livet som tobarnsmamma <3 blir å følge deg på tv og videre på bloggen 😉

    10. Det er jo helt normalt Marte å komme med synspunkter som kanskje av og til ikke blåser ens egen vei, eller hva?
      Jeg har selv hatt mann med på Robinson og sønn med på Paradise Hotel, så litt må man vel tåle når man stikker nesa fram?

    11. En idé å lære seg å snakke med munn, ikke med nesa? Og kanskje la være å gli hendene igjennom håret vært 2 sekund? Ser bare teit ut…

    12. Jeg fikk ikke sett episoden i går:-(((( går den i reprise ? Gleder meg:-)) ikke bry deg om haters.MISUNNELIGE! Haha!!! Det dummeste er jo at de leser jo bloggen din hver dag,;-)
      Igjen , lykke til med fødselen! Kjempe fine gravide bilder! Syns det med skyggen var utrolig fint:-)

    13. Jøss, er det ikke lov å komme med synspunkter nå? Lever dere virkelig inne i en plastikkboble uten motgang? Min verden er ikke bare roenrød og jeg er i alle fall voksen nok til å stå frem med både navn og bilde…

    14. Det er jo bare morsomt når de klipper litt sånn at alle blir å virke litt rare og dumme 😀 Mer underholdning 🙂 Og jeg er sikker på at du ikke er sånn i virkeligheten

    15. Haha 🙂 Ut fra siste kommentarer finnes det tydeligvis ulike definisjoner på ordet “voksen” 😉 veldig voksent å bruke tid på å flere ganger på en dag å gå inn her for å kommentere hvor voksen man selv er, som ville “reagert på en riktig og voksen måte”. Og att på til “skryte” av sønn på paradise hotel – vel, det oppklarte jo mye 😉 takk for latteren og underholdningsverdien i slike kommentarer 😉 og stig ned av din høye hest kjære “voksen” – du burde jo holdt deg for god til dette?!?;)

    16. Ja, Rannveig, for den siste kommentaren der var veldig voksent av deg også. Bare gå å lag middag til familien din du! Gjør det samme selv sier jeg og slutt å prøve å gjøre deg høyere på pæra enn du er.

    17. At du har en stemme som en sutrete 3 åring kan du ingenting for ,men at du fremstår som en sutrete 3 åring er bare tragisk..Og det er en smule merkelig at du ikke visste at du skulle på tur med 2 andre rosabloggere….Eller jo,det visste du sikkert.Så hvorfor ble du med i det hele tatt? Gravid og homonell som du var?
      Å miste bagasjen kan skje alle,og da er det bare å snu seg rundt å gjøre det beste ut av situasjonen.Du fikk tydeligvis handlet klær,så hva var problemet egentlig?
      Du virker litt “kort” sett utenfra.Håper at jeg tar feil:)

    18. Herregud Nina Sprell Levende.. Ta deg sammen!! Om du ikke har noe annet å gjøre enn å sitte her og slenge dritt kan du ta å gå deg en tur ut i finværet!
      Jeg synes du bare er kjempe morsom Rannveig, du er rett og slett hærlig! Selv om du virka litt gretten på serien så liker jeg deg ikke mindre av den grunn! 🙂
      Stå på! Gleder meg til å høre om fødselen, håper den går fort og smertefritt! 🙂
      <3

    19. Før noen slenger mer dritt til Rannveig synes jeg dere burde sjekke ut bloggen til Nina Sprell Levende .. Deeet er barnslig det! Hun har skrevet et eget blogginnlegg om henne der hun henger hun ut med bilde og alt 🙂

    20. Sutring skjer under svangerskap, ting blir 10 ganger verre, sånn er det bare. Reagerte mer på at du ikke hadde tatt deg tid til å spise hele dagen, er ikke bare deg selv du skal mette.

    21. Hahah, jeg syns det er helt sykt. Aldri sett en slik oppførsel, og du må jo være helt fantastisk dum? å den måten du snakker på.. Skjønner heller ikke helt hva en høygravid skal på tur på gran canaria?

    22. Dumt at folk skal være sånn mot deg !
      Menmen..kan ikke gjøre noe annet enn å bare ikke la det gå innpå deg..husk, det er DU som har det “perfekte” livet. Du har (snart) 2 nydlige barn, egen leilighet og sikkert en fantastisk samboer. Tipper de fleste er sjalu på deg, utseendet ditt og livet ditt. Det er ihvertfall jeg 🙂

    23. Huff skjønner ikke hvordan det går an å være så frekk! Det er snakk om et underholdnings program. Å det eneste dere har og klage over er sutring.. Hadde ikke blitt så veldig glad jeg heller om jeg hadde kommet frem og oppdaget at bagasjen min hadde vært borte! For og si det sånn kaller dere Rannveig for sutre høne.. Så tror jeg at dere KAN være glad dere ikke har sett meg!
      På barneskolen, ungdomskolen og videregående lærer vi at vi ikke skal oppføre oss sånn som dette her mot andre!!! Det er greit at det er en blogg og at du må tåle og få kommentarer slengt i trynet, men syns virkelig dette gikk alt for langt… BARNSLIG kaller jeg dette! Skjønner rett og slett ikke hva som er galt med dere jeg!!! Har dere ikke noe hyggelig og si så gi F**N!!!!
      Lykke til med den lille i magen Rannveig 🙂

    24. Personlig er jeg enig med Nina sprell levende…For jeg syns nå du Rannveig har mest hatt en syte tone på unge mødre likså på chaterfeber.

    25. Seriøst! Jeg blir så hinsides all fornuft kraftig provosert av sånne hønsehjerner som deg. Du får alle “rosabloggere” til å framstå som superintelligente i ditt nærvær… Hadde jeg vært med deg på den turen så skulle jeg personlig sørget for at du blei sendt hjem i rekordfart.. Større surketryne ska man leite lenge etter. Godt for din del at du er blottet for skamvett! Flaut!flaut!flaut!

    26. Hvorfor skylder du hele tiden på Therese og Ida? Når det er du som oppfører deg som en liten drittunge. Stå heller opp for det du har gjordt, enn å skyld på alt det de andre gjør galt. Kanskje det er du som feiler noe?

    27. At folk klarer og har tid til å irritere seg over og mobbe Rannveig er bare helt fantastisk. Finner ikke noe galt i hverken bloggen hennes eller i henne for den sags skyld. Noen syns det er fint med tattoveringer klasket opp etter armer og ben mens andre er mer opptatt av hår, sminke osv. Alle er forskjellige!!! At en trebarnsmor gidder å sitte å trakke ned på ei ung mor sier egentlig det meste om henne, å i tillegg lage blogginnlegg om Rannveig?! Kjære vene.. Du kaller deg voksen? Nei enig med rannveig der, gå å lag middag heller! Vil ikke heller påstå at det vitner om gode prestasjoner å ha sønn med i paradise hotell.. Just saying..

    28. Så nusselig du er 🙂
      Som slenger dritt om unge jenter som ikke har vært dum nok til å sette seg i en så fucked up situasjon som det du har gjort.
      At de velger å ikke pule på seg barn med to forskjellige fedre trenger du ikke å være bitter for. Er det ikke morsomt at de du sitter å slenger dritt om er mer voksne og har mer stolthet enn deg? Flaut, Rannveig. Flaut!

    29. De oppførte seg jo barnslig mot seg da. De blokkene de sendte deg og rottert seg sammen, ihvertfall fikk jeg intrykk av det i gårsdagens episode. Kan bare tenke meg hvordan de oppførte seg når kamera teamet ikke var der!

    30. Haha, skjønner godt at du ikke likte Ida så godt, gikk på skole med henne 8-10 og hun er helt ærlig fæl å ha med å gjøre…

    31. Stay strong Rannveig! Du kan få vær akkurat sånn du vil for min del 🙂 Aldri la nøken fortelle deg korleis du skal oppføre deg 🙂

    32. Jeg syns det er både synd og dumt at tv-programmer klipper slik at du høres/oppfører deg dum, jeg skal helt ærlig si at jeg trodde du var det når jeg først begynte å lese bloggen din, men det tok ikke mange innlegg før du fikk meg til å ombestemme meg. Og jeg håper at de som faktisk tror du er “typisk” blond kommer innom bloggen din for å se hvordan du egentlig er, en ærlig og smart person med noe mellom øra. Du er en fantastisk person og en enda bedre mamma!

    33. Herregud, jeg vet med stor sikkerhet at jeg hadde reagert akkurat slik du gjorde om ikke verre om bagasjen min stakk av gårde da jeg var gravid mot slutten. Hormonene på høygir i varmen. >> Jjeg reagerte enda verre fordi kjæresten valgte brus ikke vann til meg på en bensinstasjon.. Hoho. Folk undervurderer hormoner. Har ikke lest mye, bare glimset over bloggen. Men du virker som en kjempe god mor og helt grei person, Lykke til med baby nr 2!

    34. Må bare si at du er en utrolig sterk person! Du er et kjempe bra forbilde for mange jenter! Er fast leser på bloggen din, og jeg elsker den! Du skriver masse bra, og er ikke redd for hva andre folk syns om deg! 🙂 barna dine er utrolig heldige som har deg som mamma, stå på! Og gratulerer så mye <3

    35. Herregud, kan ikke folk slutte med drittkastingen?? So what om du, Rannveig, ble sur pga bagasjen. For det hadde sikkert iiiiiiingen andre blitt her heller…… Er det noe å henge seg opp i, at hun “sutret”? Ærlig talt, skjerp dere, dere hadde sikkert ikke vært så blide dere heller. Men noe måtte jo dere misunnelige henge dere opp i.
      Forresten til deg, Nina Sprell levende: Du har virkelig behov for å eksponere deg… MÅ liksom nevne at sønnen din har vært med i Paradise Hotell, på en toppblogg. OG HVA SÅ? Det er MANGE som er med i reality serier, så det er ingenting å skryte av.. Hah også paradise hotell da.. Mest hjernedøde programmet som noen gang har blitt sendt på tv.Skjønner ikke hvorfor du måtte nevne det her, grunnen er vel at du vil virke important og prøver desperat å få deg lesere.Tror ikke du imponerer folk her så veldig. PINLIG. Og en ting slutt: Du kritiserer Rannveig, men hva med sønnen din, oppførte han seg eksemplarisk på Paradise Hotell? Er enig med andre her: Gå og lag mat, så gjør du litt nytte for deg også vettu.

    36. stakkars barn som må ha deg som mor… Huff, blir nok noen barn uten IQ de og.. Du kaller Therese og Ida for barnslige? hvor mye IQ må til for å tenke seg at de ble veldig irriterte på at du hele tiden var negativ,sta og hjerne dø. du er snart mor til 2, skjerp deg.. Legg ned bloggen din å begynn å tenke på å få deg en skikkelig jobb

    37. Rannveig: det er faktisk lov til og ytre sine meninger enn hvor som helst, så at du burde ikke åpne munnen for høyt om dette med og være voksen…
      Støtter nina sprell levnede!

    38. Jeg synes du er kjempesøt, jeg! Ble faktisk ganske så provosert og irritert da jeg så oppførselen til T og I…. Utrolig frekke og ufine, bare på det lille vi fikk se. Jeg kan godt forstå at du følte deg “mobbet”. Bedre å bli sett på som søt og dum, enn mobber! Stå på, søta! 🙂

    39. At ikke folk kan forstå at det vi så på tirsdag bare var et par sammenklippede minutter av en hel dag? Som om pipa ville hatt en annen lyd hvis en av de andre to mistet sin bagasje? Jeg skjønner deg utrolig godt, jeg hadde og naturlig nok blitt irritert og forbannet om de klarte å rote bort bagasjen min, spesielt når man er gravid! Jeg er helt sikker på at vi kommer til å få se en annen side av både deg og de to andre frøknene du reiser sammen med 😉 Jeg synes du virker som en fornuftig jente, jeg!
      Og en ting til; HVORFOR synes alle det er så rart at du reiste til Gran Canaria når du var gravid? Er det ingen gravide som reiser på ferie? Så lenge legen og jordmoren din ikke sa noe på det, så er det vel ingen andre som kan det heller 🙂 Stå på, Rannveig, og lykke til videre! Og gratulerer så mye med den lille prinsessa! 🙂

    40. Nina Sprell Levende, du som skal være så “voksen” bør holde deg for god til å drite ut Rannveig i din egen blogg!!
      Du fremstår bare som en surmaga gammal kjerring – noe du garantert er!!!! Du er ikke 20 år lenger vettu 🙂

    41. så episoden nå på tv3play.. det jeg leser her på bloggen og av det jeg ser på chaterfeber så har jeg en oppfattning av at du er det mest barnslige og dummeste megga jeg noen gang har sett.

    42. Vi har ytringsfrihet så da må man tåle å høre andres meninger.Hvordan skulle det gått med verden om ingen hadde tålt og få kritikk i det hele tatt?.Og jeg skjønner liksom ikke greia med å lage så mye drama pga en koffert siden det er noe som kan skje med alle.Skal man liksom forvente da og få sympati pga en koffert man får igjen dagen etter???.Tenk på så mange andre mennesker som opplever ting som er tusen ganger værre enn det men de sitter ikke og sutrer fordet, det skjer elendighet hver eneste dag som man ikke får gjort noe med.velger man og bli kjendis så må man tåle det som følger med og,, det er et valg man tar selv det!!!.

    43. Greit nok at vi har ytringsfrihet her i landet og at man må tåle endel når man e me i diverse tvprogram, men vi har åsså nåkka som kalles konstruktiv kritikk…å drive å kalle folk e vel ikke særlig voksent eller kontruktivt spør dåkker mæ…syns mange av kommentaran her e direkte stygg…

    44. Guuuud for et kjøtthue. Mend et skal du ha, du får jo de andre rosabloggerne til å fremstå som nobelprisvinnere. Takk for at du er så uintelligent at selv de to andre virker både smarte og sympatiske.

    45. Har fulgt med på alle episodene frem til nå.. syns synd på deg på måten de behandler deg på!
      ikke bry deg om de, du er ei søt jente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg