Ler hele veien til banken

Hei kjære lesere! Hvordan har dere det ?

Tenkte bare å oppdatere bloggen litt nå som ungen er i seng. I hele dag har jeg hatt ganske heftige mens-smerter, noe jeg ikke har hatt tidligere! Har også hyppige modningsrier med ca 10 minutters mellomrom (+/-) så håpet nå er jo at de skal ta seg opp i løpet av kvelden, og vi skal nok gjøre vårt for at de skal det, if u know what i mean, hihi! Og det er jo ganske sannsynlig at de skal ta seg opp og det blir aktiv fødsel, så her krysser vi fingre og tær, og ellers alt som kan krysses, både vi og naboene, heh ! 

Mens vi venter på at modningsriene skal ta seg opp( og la de for guds skyld gjøre det!) så skal vi ha kosekveld og se resten av The Conjuring som vi ikke turte å se videre/sovnet fra i går 😉 Og såklart sole meg i all glansen jeg får om dagen, all pr er god pr, sier de ikke det ? Jeg føler det nemlig slik , da bloggen min faktisk er jobben min og jo flere ganger du som hater meg går inn hit og irriterer deg over meg, jo høyere kan jeg le heeele veien til banken! Tenk litt på den du 😉

39+6 nå når kl bikker 12! Og da bare 3 dager igjen til termin 🙂 

Sjokomelk, frukt og nøtter! Namminam 🙂 

Hva skal dere søtinger i kveld ? Tror dere lille Emma’en vår kommer i dag? 

SMASK 

50 kommentarer
    1. Folk er bare sjalu, de fleste bloggerne vil jo ha lesere, når de ser at du nesten er på toppen blir de sjalu! Jeg er missunelig jeg også, men prøver eller å skrive en bra blogg istedet for å slenge drit til andre bloggere 🙂 jeg liker bloggen din, jeg synes det er spennende å følge med svangerskapet ditt 🙂 håper det skjer noe i natt 🙂
      Les gjerne bloggen min, starta idag så trenger mange nye lesere 🙂

    2. Ikke all pr er god pr. Tenk på den når bloggsuksessen er over, og du har driti deg ut såpass mye at ingen vil ansette deg

    3. synes det er domt du får så mye hat, men du må ikke glemme at det er du som har valgt å bloggen som din jobb! Du kunne valgt en annen jobb også, du får sikker ikke like mye hat på en arbeidsplass som her 😉

    4. digger bloggen din, å blir så opgitt av alle som gidder å skrive stygge komentarer. få dere et liv!
      så koselig med film kveld! så nettop den filmen selv, hehe, den er veeedlig skummel!!
      lykke til å gleder meg til du får den lille prinsessa! 🙂

    5. Elsker å lese bloggen din! skjønner ikke hva folk som hele tiden skal rakke ned på andre, hvorfor ikke bry seg om seg selv enn å slenge dritt til andre?
      synnes du virker som en herlig person, er er helt sikker på at du er en kjempe flink mamma, som jeg har sett noen komentere dritt om i tidligere innlegg!
      lykke til med fødsel å alt, å gleder meg til lille prinsessa kommer! 🙂

    6. Ja, genial måte å tjene penger på.. Drite seg ut for hele Norge;) kos deg med pengene du får nå, den søte svie kommer etterhvert. Gleder meg til å se du ender opp som singel tobarnsmor med ingen utdannelse og ingen vil gi deg en god jobb etter de ar googlet deg.., kanskje du da skjønner hva vi alle mente.

    7. Er så mange sjalu jenter her inne at jeg bare må le. Dere gir som sagt bare Rannveig mer penger på konto haha. Stå på Rannveig! Godt å se at du driter i sjalu drittunger!:) og lykke til med nærstående fødsel!

    8. Har de noen formening om hvor stor hu kommer til å være Rannveig? morsomt å hatt en konkurranse på å gjette fødselsvekta til lille prinsessa? 🙂 Masse lykke til! 🙂

    9. Bra du ikke bryr deg om hva folk skriver og mener. Syns nesten synd på dem, så bitre og sjalu at det er ikke måte på! Prøver å få deg til å føle deg ille fordi de ikke takler hva andre oppnår. Jeg syns du er en stor inspirasjon, du tør å vise hvem du er og står på ditt. Beundringsverdig! Også er du helt utrolig pen i tillegg 🙂

    10. Bra at du ikke tar deg nær av alt det syke folk skriver. Slike kommentarer kommer ene alene av kjedsomhet og lav intelligens. Lykke til med fødsel : )

    11. Haha, pleier egentlig å lese fordi jeg syns du er litt småskrullete, men nå må jeg jo bare fortsette å lese. Det er egentlig tydelig at du har peiling på hva du driver med! Rock on 😉

    12. Håper hun kommer idag, eller i morgen. Og lykke til med alt 🙂 Har fult bloggen din veldig lenge, og jeg syntes du er en kjempe bra person 🙂

    13. Ååh håper hun kommer i natt! 🙂 jeg drømte faktisk at Emma ble født i natt 😀 Hahaha, så da krysser jeg fingrer og tær med deg 🙂

    14. Ja det e heilt sant. Eg klikke gjærne fleire gang innom så du får litt cash. Det førtjæne du før du gjør en go jobb!

    15. Prøv å sov så mye du kan nå før fødselen 🙂 OG hvis fostervannet er grønt, så KREVER du keisersnitt! Ahus er ikke normale… det er dritskummelt for babyen om hun har svelget sin første avføring, sønn min gjorde det men de tok haste ks heldigvis, sleit med å puste osv, da jeg venta jenta mi ba jeg om planlagt ks for turte ikke ta den sjansen igjen. Men det var et anna sykehus vel å merke, hadde det vært a hus hadde han ikke overlevd.

    16. Først og fremst: masse masse lykke til med prinsessa som kjem! Det blir spennande tider 🙂 Ellers så er det bare å fortsette å være den amazing Rannveig som du er, som sagt over: haters gonna hate.
      Men skulle egentlig bare spørre om hvor serveringsbrettet ditt kommer fra..? Er på jakt etter ett slikt ett, men har ikke funnet det perfekte enda.. xD Håper du nå har vist vei til det brettet som skal bli mitt 😀
      Lykke lykke til med familien på snart 4 😉

    17. Synes dere er litt frekke som kommenterer at Rannveig har fått Emma..
      Det er virkelig ikke nødvendig synes jeg. Kan ikke Rannveig komme med kunngjøringen først av alle ???
      Jeg ble dritsur når jeg ikke fikk skrive at jeg hadde fått mi datter først på facebook…

    18. Tenk å skrive at du gleder deg til hun blir alenemamma for to?! Hvor frekk er det mulig å bli? Snakk om å ha nestekjærlighet altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg