Verdens beste kjæreste og pappa

Kunne virkelig ikke drømt om en bedre kjæreste og pappa til mine barn! Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg får oppleve dette, det er nemlig en helt ny følelse for meg 🙂 Elsker min lille familie <3

Han var nemlig så snill å dro å kjøpte fintfint undertøy til meg dagen etter fødselen. Det er jo absolutt ikke feil, alltid greit å føle seg fin etter noe sånt som en fødsel. Han kom også med gaver til Emma, nydelige blomster og verdens søteste kort 🙂

Se så fine <3

Nå er Willem dratt hjem for å hente storebror og bilstolen til Emma, så er vi klar for å forlate barselhotellet her på Ahus og starte vårt liv som en liten familie på 4 sammen hjemme <3 Finnes ingen ord her i verden som beskriver hvor lykkelig og heldig jeg føler meg akkurat nå 🙂

21 kommentarer

Siste innlegg