Tobarnsmamma!

Må rett og slett bare få begynne med, tuuusen tusen takk for alle fine gratulasjoner både her og på facebook! Det varmer!

Da var vi endelig kommet hjem fra barselhotellet og til vår fine store leilighet langt ute på landet! Etter diverse kontroller var vi klar for å starte hjemover. Det var en utrolig merkelig følelse jeg hadde da vi gikk ut fra barselhotellet, rett og slett… ren og skjær lykke! Måtte gråte en tåre eller to, men det kan nok skyldes diverse mammahormoner gone wild! 

I alle fall, jeg måtte ta meg selv i å tenke hvor fantastisk det er at kun rene tilfeldigheter gang på gang førte til noe så vakkert som vår lille vakre Emma. Livet er fantastisk! Jeg elsker livet mitt akkurat nå, og kunne nok ikke hatt det bedre. Da vi kom hjem var det litt besøk av naboer før det ble middagstid. Ble biff og bernaise med godt tilbehør i dag, må jo feire denne utrolig fantastiske dagen!!

Lille Emma er en utrolig rolig og bedagelig liten jente, hun sover nesten i sin dypeste søvn konstant. Sånn bortsett fra en del ammepauser så har hun nesten ikke gløttet på øynene. Hun sover seg gjennom storebrors firhjulingbråk ( han ELSKER den!!!), hyling og roping fra storebror og alle andre lyder. Det er jo perfekt, man får rett og slett ikke til en stille tilværelse når man har så små barn fra før av i tilegg til den nyfødte.

Og jeg innså ikke før akkurat nå nettop, TENK at jeg er tobarnsmamma nå! Tenk at JEG, i en alder av 20 år, har fått oppleve det største en jente kan oppleve i livet sitt, hele to ganger! Jeg er så vanvittig heldig!! 🙂 

En liten hand, og en bitteliten hand! Mine to største stoltheter her i livet <3 Bildet er fra deres første møte med hverandre!

Nå er storebror i seng, lillesøster har nettop spist og ligger å sover søtt i kurven sin, og min kjære dratt ut for å kjøpe badekar til Emma( da vi plutselig innså, at det har vi jo ikke) tenkte først at vi kunne bruke storebror sitt til henne, men etter å ha kommet hjem og sett hvor liten lillemor faktisk er så blir nok det litt vanskelig! Etterpå blir det kosekveld med min kjære tenker jeg, viktig å pleie forholdet i tilegg til å være foreldre.

Mitt alt, min lille perfekte familie <3 Komplett lykke!

49 kommentarer
    1. oi så stor gutten har blitt! Ikke noe baby lenger, hehe
      Pappaen sin nese har hun vertfall fått, stor og søt 😛

    2. Åå som jeg savner den følelsen som du skriver om! Jeg har også 2 barn med 21 mnd forskjell. 2 jenter elise og emma, vente nå enn gutt. Helt fantastisk med barn og familie, er selv bare 21 år å sunst live er perfekt:-)
      Kos deg med skjønne jenta deres og fine familien dere er blitt <3

    3. For en nydelig familie, Gratulerer sæ mye med ei nydelig prinsesse! Å så utrolig herlig din sønn er, nydelig gutt:)

    4. Hun var da veldig lik på Willem syns jeg! Ingen kan iallefall begynne å prate om at han ikke er faren til den frøkna der 😉 Nydelig er hun. Finnes ikke noe søtere enn bittesmå jentebabyer med alt det rosa, tihi. Veldig pent navn forresten. Har selv ei jente på 6 mnd som heter Angelica 🙂 Innså nå hvor stor hun faktisk har blitt på det halve året.. Nyt tiden med familien din og nyt nyfødttiden! Som du vet så går jo alt så utrolig fort med disse små 😉

    5. Gratulerer så mye med det lille vidunderet, hun er nydelig. Det bildet der hun sover må jo være noe av det søteste jeg har sett 🙂 respekterer sterkt at du velger å ikke vise gutten din så altfor mye på bloggen, men bilder som dette, av hendene som holder hverandre og bildet av hele den lille store familien din, det syntes jeg er fantastisk at du viser. Nyt tiden med to små, som du allerede vet går tiden så altfor fort 🙂

    6. Er en fordel med å ha en storebror hehe da tåler de små bråket 😉 de er vant med det fra de lå inne i magen sant 🙂 ikke noe kunne vekke dattera mi hell da vi tok henne hjem fra sykehuset til sønnen min 🙂 men sønn min våkna av ALT :p men var jo førstemann sant :p så sånn er det bare :p

    7. åh blir så baby syk selv <33 dere er en hærlig familie, kan tenke meg at det bli å være noen tøffe dager med en ett åring å nyfødt i huset men masse lykketil <3

    8. Herregud du ligner på sønnen din! <3 og lillejenta e absolutt nyyyydelig! Kos deg videre med den skjønne familien din ! <3

    9. Herregud en fin familie, skjønner godt at du er lykkelig nå 🙂 <3
      Nataniel var blitt kjempestor og hadde forandret seg masse siden sist du la ut bilde av han 😀

    10. Gratulerer så mye! Er virkelig en skjønn liten jente dere har fått! 🙂 men så er det en liten ting jeg lurer på.. Hvordan er det med ammingen nå som du har silikon?

    11. Ahr blir helt rørt. Er så glad for at du har funnet deg en skikkelig mann som tar ansvar. Må være så fint for deg nå og annerledes å plutselig ha en pappa som stiller opp for barnet sitt. 🙂 Kos deg masse med den nydelige jenta di og ikke minst den skjønne gutten din. For en fin familie dere er! <3

    12. Jeg, på 21 år, skulle ønske jeg hadde hatt deg som mamma (selv om min er fantastisk). Du skjønner hva jeg mener! Har fulgt bloggen din lenge og du må være den mest jordnære, morsomme, gode, sporty og beste mammaen et barn og hvem som helst kunne tenke seg!
      Stå på flotte deg!! Gleder meg til å følge med videre!!
      Masse klemmer 🙂

    13. Hei og gratulerer!
      Bor foreldrene til Willem i nærheten, sånn at dere får besøk og litt hjelp av de etterhvert, og kommer dine foreldre på besøk snart? Regner med dere er sprekkferdige etter å vise fram lillesøster(og selvfølgelig storebror!) sånn på ordentlig 🙂 Kos dere videre 🙂

    14. Så søtt, herlig liten familie og så søt han N er og hun lille 🙂 der har du vært veldig heldig !!

    15. guud, så nydelig Emma er, og hun har så nydelig navn også! Gratulerer så mye, du fortjener det beste! vil også bare tipse deg om en ting, er kjempe bra at du signerer bildene dine, men ikke signer de midt i bilde og så stort! 🙂 bare et tips 😉

    16. Sååå herlig!! <3 Du har virkelig fått vakre barn Rannveig :)) Så pen og nydelig sønnen din er, og datteren deres er jo bare helt skjønn <3 Blir glad på deres vegne av å lese dette, kos dere masse og nyt tiden og hverandre :)) Synes du har en kjempe fin blogg, du er så flink til å blogge ofte og oppdatere oss leserne og dele det meste med oss...veldig få bloggere, om noen andre i det hele tatt, som er like flinke som deg 🙂 Stor klem 🙂

    17. Gratulerer masse masse!! Har ikke fulgt deg så lenge, derfor lurer jeg bare på om han er far til begge barna dine? 🙂 dere ser fantastiske ut alle sammen!

    18. Gratulerer så masse, synes det er så gøy å følge bloggen din, har vært inne og lest siden du ble gravid med nr 2. Nydelig jente å nydelig familie 🙂

    19. Så fin familie du har 🙂 Gratulerer så mye som tobarnsmamma. Du er utrolig pen uten sminke, heldiggris 🙂 Du kler å være naturlig. Og du kler den fine familien din 🙂

    20. Fine bilder 😀 Flott familie ! Men kreperer av latter når noen sier at du ligner på sønnen din, det er vel heller omvendt ! HAHA 😀

    21. Åå, gratulerer så MYE! Leser bloggen din fast, og da jeg gikk innpå den etter noen dager uten, så hadde lille Emma kommet til verden. Hun er så utrolig skjønn! Gratulerer til dere alle, dere ser så utrolig lykkelige ut 🙂

    22. På det nederste bilde av dere alle ser man hvor sykt lykkelig du er, det skinner virkelig gjennom! Gratulerer masse med Emma! Hun er så nydelig fin, som sin mor💜

    23. Gratulerer med deres nydelige prinsesse! Så utrolig liten og skjønn jente <3 Og ikke minst alt det sorte håret, det er bare helt smelt!! Kjempe vakker er hun! Kos dere masse i tiden fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg