Termin i dag

…Og lillesnuppa vår er allerede over 3 døgn gammel! 

En utrolig merkelig følelse! I dag er dagen jeg, og vi,  har gått å ventet på i så mange måneder nå. Siden førstemann ble født en dag over termin, har jeg hele tiden belaget med på at jeg måtte gå over denne gangen og. Men lille Emma hadde det mye travlere enn storebror, og ville ut fortest mulig! Hadde også en langt raskere(men mye(!) vondere) fødsel denne gangen, men det kan vi komme tilbake til når jeg velger å dele fødselshistorien min med dere. Jeg kan i alle fall si så mye som at mine to fødsler har vært så vidt forskjellige som de overhodet kunne ha blitt, men en ting har de til felles..de har vært de to beste øyeblikkene jeg noen gang har opplevd! Det er i allefall sikkert og visst. 

Her fra fødselen med Emma Angelica, 3 dager siden, og smertene sitter enda i friskt minne for å si det sånn 🙂

23 kommentarer
    1. Jaa, det er ingen oppskrift på hvordan en fødsel vil være. Men smertene så vi får, går over og så fort den blir glemt. Å sette et nytt menneske til verden er noe så stort. Vi selv burde være stolt over oss selv.
      🙂

    2. Du ser fantastisk ut selv om du føder du 🙂 Mine badekar bilder var ikke så pene får å si det sånn 😛

    3. Gratulerer så masse ! 🙂 Bare lurte på hvorfor det står at du heter Bottolfen som ditt etternavn på Emmas lapp ,mens ellers står det Heitmann? Har nettopp begynt å lese bloggen din så 😛 Ps: Digger navnet til prisessen din (Y)
      homeandaway.blogg.no

    4. Så pen du er, selvom du har smerter og skal føde! 🙂
      Gleder meg til og høre om fødselhistorien din:)

    5. Sí, no hay una fórmula para saber cómo va a ser un bebé. Pero el dolor que recibimos va más en cuanto se olvida. Poner una nueva persona en el mundo es algo muy grande. Nosotros mismos debemos estar orgullosos de nosotros mismos. 🙂

    6. Så nydelig hun er, gratulerer så masse! Jeg har selv en sønn på N sin alder og venter en liten jente 2nov. Men lurer på en liten ting, klærne hun bruker, er det str 50 eller 56? Bare tenker på hva jeg selv trenger 🙂 sønnen min passet i noe 50 men ikke alt.
      Håper du svarer 🙂

    7. Åh for ei pen lita jente! Og det er du og! Liker at du er så ærlig og åpen, det hjelper så mye på andre jenter som er gravid eller har en drøm om å bli det!

    8. Hei! Eg føda også uten noe for smerten.. Vesla er 3 mnd og det sitter fortsatt GODT i minne enda! hehe!:) Er ikke alle som klarer det;) Men fødselen min varte bare i 4 timer så fikk ikkje tid til noke, lurer på kor fort det vil gå med nr 2!:P del gjeerne fødselshistorien! er så gøøy å lese om andre sine opplevelser:)

    9. Fin blogg! Det er artig å se et menneske som er så pen som du, at du kan skrive som et vanlig menneske. Unnskyld meg hvis det er veldig dumt sagt men når alt kommer til alt så er det mange som føler det sånn. Så fint man kan lære at ikke alt er sånn som det ser ut ved første blikk! 😉 hehe Takk for at du deler av din store varme og skjønnhet med oss, og lykke til videre på livets vei! 🙂 Vennlig hilsen Berit

    10. For et utrolig sterkt bilde det i badekaret, det er noe jeg likte ved det. og du må vel være en av de VIRKELIG få som tilogmed er vakker når du ligger og føder, med smerter.. i et badekar! Du har virkelig en gave, og det ser man godt du har ført videre i dine barn. Gratulerer så mye! jeg misunner deg STORT 🙂

    11. Ville bare si at du er sinnsykt vakker på disse sykehusbildene dine, fordi du kler så veldig godt mindre sminke. Den naturlig looken er bare fantastisk vakker til deg 🙂 Less is more!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg