Charterfeber i kveld!

Hei alle søtinger!

Er helt sykt kjørt etter en lang dag med både husvask, baking og diverse, og sist men ikke minst, vært hjemme med en syk storebror i tilegg til lillesøster som jo er ganske så nyfødt. Så dette blir bare et kort innlegg!

I kveld kan dere som kjent se meg på TV3 kl 21:30, da er det nemlig klart for CHARTERFEBER! Hvem gleder seg ? Det gjør i alle fall jeg. I dagens episode får dere se hvorfor jeg gråter hysterisk, som man kan se i promoen for kveldens episode… heh, har nemlig fått en del spørsmål om hva jeg gråter for! Så om dere vil finne ut hvorfor, må dere altså følge med i kveldens episode av Charterfeber! 

 

 Hvem gleder seg ? 😀

26 kommentarer
    1. Hvorfor styrer du med husvask og baking når du i tillegg har en nyfødt å et sykt barn å ta deg av? Er vel ganske unødig skulle jeg tro. Pleier du noen gang å slappe av å bare kose deg sammen med barna dine og kjæresten din?

    2. Gleder meg! 🙂
      Kan man ikke ta husvask selv om man har en nyfødt og et sykt barn? De er vel to stk der hjemme, og noen må vel ta husvasken og? Herlighet, gir meg over over hvor mye usaklig folk kommer med mot deg, Rannveig. Må si du er sterk som takler alt, for det tror jeg faktisk ikke jeg hadde klart. Hadde i hvert fall blitt veldig frustrert av alle disse menneskene som tydeligvis må ha et utrolig kjedelig liv. Jeg syns i hvert fall du virker som en utrolig flink mamma! 🙂

    3. Man kan se det gratis på TV3 play 🙂 man kan også se alle episodene på viaplay, og der får man sett en episode i forveien, så nå blir det episode 3 på meg 🙂 ha en fin kveld!

    4. Haha fyfaen? Kunne de ikke hjelpe deg med kofferten i trappene? Du var jo faktisk gravid da.. Hadde kommet til å hjulpet deg tvert.

    5. Herremin for noen latterlige folk du er på tur med! Blir irritert av å se hvor umodne de er. Gikk gravid samtidig som deg, og vet godt hvor tungt det er og i alle fall i varmen. Og det var jo jævla skøy med den der kakerlakken også, fyfaen. Tre år i hodet begge to. Tenk å MORE seg på andres bekostning slik.

    6. Fikk vondt inni meg av og se hvordan de andre to jentene behandlet deg.. Du var trossalt gravid. Umodent.
      Du ser veldig bra ut Rannveig,stå på! Du er en fantastisk mamma som vasker,baker,og tar deg av barna dine 🙂

    7. Fy søren så dårlig Ida og Therese behandlet deg, for noen vemmelige, usjarmerende og barnslige jenter de to der er!!Kjente jeg ble provosert, fikk vondt av deg og hadde mest lyst til å klappe til begge de to der jeg satt, det hadde de hatt godt av…jeg hadde sikkert blitt sendt hjem på første fly for å ha gjort nettopp det 😛 Så godt som alle andre (normale vel å merke, noe disse to tydeligvis IKKE er) mennesker hadde vel hjulpet ei som er gravid med kofferten opp trappene…og ikke skremt og plaget henne i tillegg, de tok ikke mye hensyn til den uskyldige lille babyen i magen!!! Du er tøff, det er i hvert fall bare de som stiller seg selv i dårlig lys og blir mislikt….synd for dem 😛 Skjønner ikke at sånne som dem har venner eller kjærester i det hele tatt, men det er vel samme ulla i så fall…og noen med særdeles dårlig smak, ha ha ;P klem til deg! 🙂

    8. Har sett de 3 episodene som er kommet ut på Viaplay, å fy faen for noen drittunger Therese å Ida er. De er liksom på samme måte som de er ”HEEI SE PÅ MEG, HER KOMMER JEG, Å JEG ER DEILIGST I VERDEN”, så er de faktisk så barnslige å ufyselige som det overhode går an å få det.. ÆSJ ÆSJ ÆSJ.. Mistet all respekt for dem!!!!
      Du reagerte akkurat som jeg gjorde når jeg så kakkerlakker i Gran Canaria.. Fysj, vemmelige kryp!
      Nei stå på du, du er fantastisk! <3

    9. Stakkars deg, Rannveig. Fikk vondt av å se hvordan Therese og Ida behandlet deg… De virker utrolig umodne og BITCHER. Det aller verste var at de ikke hjalp deg som var gravid. Jeg har ikke ord…. De er nok misunnelige på deg, du er jo så pen. Godt gjort å heve deg over dem, du er sterk 🙂 Stå på!!

    10. Blir trist av og se hvordan de behandler søte deg 🙁 Godt de ikke er venninner av deg! Du fortjener mye bedre, søppel jenter er de!!

    11. Du er skikkelig på trynet, du snakker helt rart! Vet kke om det høres ut som om du har inhalert helium eller bare spiller dum!

    12. Hadde ikke kostet meg en kalori å gitt Ida og Therese en skole. Herregud for noen umodene,fæle jenter! Rannveig var gravid under innspillingen,og enda så er dem så fæle? Kjærevene!!

    13. Husker da det stormet som verst på bloggene deres om oppførselen og intrigene mellom dere 3 og tenkte at Ida og Therese kunne umulig være så ille…Må si jeg svelget den i går, er det mulig å oppføre seg slik, og regelrett plage deg, lite hensynsfulle… Hadde det vært meg som hadde blitt vist sånn på tv hadde jeg vært fryktelig flau og skamfull! Nytter ikke å komme med at “jamen, Rannveig klagde og søyt, var jo bare en kakkerlakk osv..” Man oppfører seg ikke slik! Jeg hadde flyttet til et annet rom, og ikke pga insektene!
      Men ser ut til at du kom deg gjennom de dagene du var der, og godt var det 🙂

    14. Jeg ser at det er et innlegg av deg i en kjendisspalte hvor du nevner at du er redd for å bli fremstilt som uintelligent. Nå er det jo sånn at noen er smarte og andre er dumme. Hadde du hatt selvinnsikt nok i deg selv så hadde nok erkjent at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men det betyr ikke at du er et dårlig menneske for det. Men intelligent er du nok ikke, beklager å ta vekk skylappene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg