En uke siden lille Emma kom til verden! Gravidbildedryss

Bare noen dager før lille vakre Emma meldte sin ankomst til verden, bestemte jeg og vår søte nabo Kikki seg for å dra ut å ta noen gravidbilder av meg ute i naturen – bare i tilfelle vi ikke rakk fotoshooten vi hadde bestilt hos Fame, da jeg egentlig skulle vært 40+0 på vei. Og det er jeg glad vi gjorde, for den fotoshooten hadde vi ikke rukket – vår lille Emma bestemte seg nemlig for å komme ut å hilse på tidlig torsdags morgen, da jeg var 39 uker og seks dager på vei. Det er i natt akkurat en uke siden vår vakre prinsesse kom til verden, og hun blir bare vakrere og vakrere for hver dag som går, og vi blir mer og mer forelsket i vår velskapte lille datter. 

Hun er så ufattelig nydelig! Og da jeg var gravid hadde jeg verdens nydeligste lille Emmamage. Her er resten av bildene jeg og Kikki tok, bare 3 dager før magen forsvant igjen og verdens fineste gave kom ut! 

 

Hva synes dere om bildene ? 

47 kommentarer

Siste innlegg