Invadert av edderkopper!

God morgen kjære lesere

I morrest kom vår kjære nabo Kikki og banket på døren, med beskjed om at hun hadde noe å vise meg. Hun er nemlig klar over min ekstreme fobi for alt som heter krypdyr. Og gjett hva?! Over natten har vi bokstavelig talt blitt invadert og omringet av spindelvev. Det er spindelvev overalt!! I absolutt alle busker, hekker,kratter, blomster, ja… tilogmed overalt i gresset!! Jeg måtte hyle en ekstra gang eller 10, dette har jeg nemlig aldri sett maken til før. Det er ikke sykt koselig å vite at så mange edderkopper har jobbet på fullspreng mens vi har ligget i vår dypeste søteste søvn. Men, slik er det vel å bo inne i svarteste skogen! Jeg får vel bare venne meg til det først som sist… heldigvis har jeg en handyman av en kjæreste som får pent lov til å ta seg av alt slikt ! 😉 

Dette er bilder som Kikki har tatt, rett utenfor her nå nettop! Synes hun er utrolig talentfull og flink med kameraet… og flink til absolutt alt annet!

Hun blogger faktisk også, og dere kan lese bloggen hennes HER! 

 

21 kommentarer
    1. Huff, jeg HATER edderkopper selv 🙁 dette er ikke for å skremme deg, men må desverre fortelle deg at det er alltid så mye spindelsvev. Det er bare lettere å se de når det er rim på de 🙁

    2. Om du ikke vil ha de inn i huset, anbefaler jeg å kjøpe en sånn insektspray, det får du kjøpt på felleskjøpet for 159kr. funker veldig bra! Du bare sprayer det på alle vinduer og ytterdøren 🙂

    3. er ikke unormalt med så mye spindelvev i busker og slikt 🙂
      og som personen over sier, så har det nok mest sansynlig vært der leeenge, bare at det er mye lettere å se det når det er rim 🙂
      dessuten så trenger det ikke å være 3402948 edderkopper der selv om det er masse spindelvev 😛 er redd edderkopper selv, men at det er spindelvev og edderkopper ute gjør meg ingenting, for det er jo tross alt hjemmet deres. Men når de kommer inn så dør jeg rett og slett litt inni meg :p

    4. Hmm.. lurer på om det dunket jeg hørte nå var Rannveig som svimte av?? Hahaha!
      Det var skikkelig tåke i morges, duggfriskt og fint 🙂

    5. FY faen så forbanna ekkelt…. jeg hadde blitt inne resten av dagen…
      Får frysninger i hele kroppen… OFF OFFF OFF

    6. Krypdyr: slanger, dyr som er vekselvarme( klarer ikke lage egen kroppsvarme)
      Insekter: kakkerlakker, små ting med seks bein
      Edderkopp: egen art( siden den har åtte bein)

    7. uff får helt ståpels av tanken!!! De er de verste skapningene som fins i mine øyne, selv om folk overbeviser meg om at de er jo sååå nyttige og flinke med å fange fluer ++++.. i DONT CARE! hehe 🙂 En liten edderkopp får meg til å grine, patetisk? tja men fyyy så stygge de er! Kule bilder da 🙂

    8. Var sikker på at jeg skulle komme inn på bloggen din nå å lese om den nye edderkopparten de har funnet i Norge (skal ikke fortelle deg mer heller) for ÆSJ altså! Men det der var ikke lekkert heller, kanskje i en fotograf sine øyne men ikke for noen som har stor nok edderkoppfobi for hele byen 🙁

    9. Herregud kor ekkelt 🙂 Håper det aldri skjer meg 😀
      Så på de bildene under, og bare lurte på om det ikke var flaut og stå naken foran kikki?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg