Første trilletur & vinnere av giveaway’en!

Hei kjære lesere!

Dette innlegget kommer litt senere enn planlagt, sovnet nemlig sammen med Emma i 8 tiden og siden det har vi ligget å sovet i sengen. Med en haug ammepauser, såklart! Men etter to nyfødtperioder har jeg faktisk lært meg å amme i søvne (?) haha. Kan egentlig ikke forklares, er på en måte ikke våken men så er jeg det likevel. Er vel noe heftig med mammahormoner som gjør at man klarer det! 

Uansett! I dag tok vi vår første trilletur, det ble en tur rundt i nabolaget og for å dra med storebror på lekeplassen. 

En veldig koselig tur med min lille familie, og en superglad storebror! Som dere kan se på bildet over, haha ! Og see så nydelig vår lille Emma er! Hun er rett og slett vakkerheten selv, det er virkelig fantastisk at vi har skapt en så vakker datter sammen! På bildet over har hun smokken, men det er en av de få gangene hun har tatt den. Hun liker nemlig egentlig ikke smokken, og bruker puppene mine som smokk… hehe 🙂 

Og over til noe HELT annet igjen! Som dere vet hadde jeg en giveaway i forrige innlegg, med 4 billetter til Eric Saade konsert på førstkommende lørdag. Har gjort det slik at jeg trekker 2 vinnere som får 2 biletter hver, så de kan velge å ha noen med seg og! Vinnerne er forresten trukket via random.org, så denne gangen var det helt tilfeldig hvem som vant.

De heldige vinnerne ble da Sigrid Gausen og Lovisa Petersson. Gratulerer så mye begge 2! Dere vil bli kontaktet på mail snarest 🙂 

Sånn bortsett fra det har jeg ikke mye å si, har hatt nok en fantastisk dag her hjemme med min kjære og mine to nydelige barn. Nå skal jeg krype opp i senga igjen med verdens fineste datter og verdens fineste kjæreste, så blogges vi nok imorgen igjen! 

Smask 

21 kommentarer
    1. Det ser helt idiotisk ut å stå og deie seg til sånn der sammen med ei barnevogn. Kan du ikke eller posere naturlig?

    2. Nydelige barn 🙂 Men tørr du virkelig å gå så naken i rå høstluft? Tenker du ikke på brystbetennelse? Du bør ha på deg klær som holder brystene varme da det er VELDIG lett å få brystbetennelse! Det er fint vær og varmt ja nå på høsten, men lufta er farlig! Derfor så mange blir syke nå på høsten! Bruk ullinnlegg og fleece over brystene 😉

    3. Hei! Gratulerer med lillesøster i familien!:-)
      Har samme vogn selv, det er ikke menigen å ha ned forlengeren på skjermen når du bruker bag-delen, er til sportsdelen den er;-) skjønner du hva jeg mente nå..?:-p

    4. Sååå koselig…flott familie du har, og alldeles nydelig lita tullemor <3 Noen måååå jo være negative da - misunnelige tenker jeg, fordi du ser jo strålende flott ut, allerede så kort tid etter fødselen :))

    5. Er så lei av å lese at man er misunnelig om man kommenterer noe konstruktiv kritikk. Det er ikke misunnelse med en gang det er negativt! Det er fakta.

    6. Ååååå TUSEN TAKK!! Fikk helt sjokk når jeg fant det ut på skolen! Er forsatt i lykkerus! TUSEN TAKK SÅ UTROLIG MYE! Betyr alt! :’) Hilsen Lovisa 😀

    7. Ammet i søvne med jentene mine også:) sov ved siden av meg i senga frem til de var 5 mnd ca, da fikk de eget rom:) veldig behagelig tid! Våknet av litt grynt fra den lille, ga henne puppen, og jeg sovnet på 10 sekunder;)

    8. Hvor har du kjøpt smokk med navn på? 🙂
      Ville satt stooor pris på om du hadde gidda å satt av en setning når du skriver neste innlegg til dette da jeg venter barn selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg