Dagens outfit & HELG!

God morgen kjære lesere!  

Dette blir bare et kjapt innlegg før vi stikker ut døra. Skal nemlig en tur på Strømmen storsenter for å kjøpe inn litt ting.(og sikkert mange ting vi ikke trenger, haha!) Ellers har vi ingen store planer for dagen, skal prøve med på å bake Pizzasnurrer til middag i dag, og så skal jeg bake sjokoladekake siden vi får besøk av litt familie av Willem imorgen. Etter det blir det nok å hente storebror i barnehagen, og så er det heeelg på denne lille familien! Elsker helg !! 🙂 

Her er da dagens outfit

Hva skal dere i dag og resten av helgen? Ha en strålende dag videre kjære dere! 

Smask! 

32 kommentarer
    1. så fint 😀 idag har jeg ingen planer, det har jeg heller ikke i helgen. så det skal bli en chill helg 😀 håper du og dere får en super fin helg 🙂

    2. Ikke noe flink til å kommentere, men har følgt deg en stund og liker virkelig bloggen din 🙂 Kanskje du kan legge ut oppskrift på pizzasnurrene? Stå på videre og venter i spenning på fødselshistorien 🙂

    3. Hei!
      Fin outfit!
      Hadde du kansje orska og stikke innom min blogg ( annyjoh.blogg.no ) og kansje la en kommentar stå igjen der?? men jeg er nybegynner så den er ikke helt bra enda men holder på;)
      Forresten søskenebarnet ditt Kjersti går i klassen min og er veldig snill:)

    4. Har du vurdert å farge håret tilbake til den naturlige fargen din? Tror det hadde blitt veldig fint! 🙂

    5. jeg er syk 🙁 bursdag på søndag da blir jeg 23 og må skrive ferdig en oppgave som skal leveres til skolen mandag. ha en flott helg 🙂

    6. Kunne ikke du lagt ut bilder av leiligheten ?? 🙂 er skikkelig nysjerrig på hvordan dere har det 🙂

    7. Kan du ha en video eller bilder av heile leiligheten dokkes? 😊 Har lurt litt på kos den dere ut:-)

    8. Heia SuperRannveig! Superdigg blogg du har. Du har fått mye ufortjent kritikk, men det takler du som en dronning:-) Synes det var skikkelig lumpent av de to surrehodene at de ikke hjalp deg med kofferten. Hadde jeg vært der skulle jeg bitchslappa de to jyplingene slik de hadde fortjent det! You go girl <3 God helg

    9. Jeg må bare få si hvor overrasket jeg faktisk er over deg. Positivt vel og merke. Her har vi andre bloggere som er knappe 20 år som har masse energi og som hverken går på skole eller arbeid, men som ikke klarer å blogge en gang til dagen. Men du, som nettopp har blitt TObarnsmor, klarer blogge minst en gang om dagen og unnskylder deg bare fordi det er en litt sen oppdatering. Har følgt deg sider unge mødre, for jeg synes du virka litt…dum da jeg så programmet. Men fant fort ut at det er slik du blir framstilt, ikke slik du er. Du virker så utrolig glad i livet, som en utrolig god mor og virkelig reflektert og smart. Du har dine stunder der du kanskje ikke virker like smart, men jeg skal love deg at slik er de fleste. Det at folk kritiserer deg for måten du oppdrar barnet ditt/barna dine; hvis det er en ting jeg er sikker på, så er det at du elsker barna dine mer enn noe annet. Stå på Rannveig! Du er virkelig en stor inspirasjon, hvertfall for meg!
      Hilsen stort fan 20 år

    10. Hei! Vil bare si at du ligger på 1.plass på mest aktive blogger! Kjenner at jeg blir virkelig stolt over deg, selv om jeg ikke kjenner deg! 🙂

    11. God helg :)) Du ser helt sinnsykt bra ut, særlig med tanke på at du nylig har født!! Wow!! 🙂
      Denne helgen har jeg barnefri (er alene med en gutt på 7 år) og skal bare vaske og rydde + slappe av og hvile ut sånn at jeg kan være en god mamma for han med ny energi på søndag igjen…savner han allerede da 🙁 Men har ikke barnefri ofte, og fester ikke eller noe…og han ville på overnatting selv 🙂
      Lurte på om du kunne ha et innlegg om det å reise utenlands på ferie med barn en gang? Tror det hadde blitt bra og at flere med barn er interessert i å lese om det 🙂 Jeg har tenkt å reise alene med gutten min til syden snart, men må innrømme at jeg synes det er litt skummelt siden jeg ikke har reist så mye før, he he 😛
      Ønsker deg en kjempe fin helg ihvertfall <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg