New in

God kveld alle dere fantastiske lesere der ute!

Får så mange kommentarer om dagen at jeg desverre ikke rekker å svare, noe jeg har som mål å bli bedre på! Men dere skal vite at jeg leser alle og enhver og setter like stor pris på alle de utrolig koselige kommentarene dere sender inn! Det varmer! 

I dag var vi som sagt en tur på shoppingsenteret, Norges største,faktisk! Helt greit at vi bor 10 min unna, lizzzm.. Hehehe! Neida, men joda. Fikk med meg noen nye klesplagg, litt hobbystæsj og litt nytt til leiligheten. Fikk spørsmål om jeg kunne legge ut innkjøpene, og det kan jeg jo selvfølgelig! Alt for dere!

Topp og skjørt fra BikBok, pluss en superfin høstjakke i svart ull. som jeg ikke har tatt bilde av. Dere vil helt sikkert se den på meg på andre bilder fremover uansett, så det gjør vel ikke så altfor mye. Kjøpte også blant annet verdens søteste brødboks i verdens nest fineste farge, og vår gamle fra Ikea gikk rett i søppeldunken… eller, ifølge meg selv,iallefall. Willem mente vi burde ta vare på den… for hva ?! 😛 Hahaha.. nei , altså.. den skal i søpla. Her hos oss er heldigvis jeg interiørsjefen! 

Brødboks, kjeksboks og sukkerboks fra Kremmerhuset. Og alt fra det nederste bildet er fra Panduro. Skal nemlig ta å male bokstavene i meg og min kjære sitt fornavn og ha de en eller annen plass i huset, Fot/handavtrykkgreia er såklart til å forevige de bittesmå hendene og føttene til lille Emma’en vår. Fikk ikke gjort det på Nathaniel før han var 6 mnd, noe jeg angret bittert på i ettertid. Så da ville jeg få gjort det så fort som mulig nå når lillesøster Emma enda er nyfødt.

Ellers har jeg ikke så mye å si, tror jeg avslutter dette innlegget her nå, siden vi skal se på en film før det er lalletid for alle her i hus. Storebror har tatt kvelden for mange timer siden, og lillesøster sover jo sånn av og på hele døgnet egentlig. Nyfødtperioden er jo så utrolig avslappende i forhold til når de blir eldre, noe jeg merker veeeeeldig godt når jeg har en 1,5 åring i trassalderen fra før av. Å være mamma er uansett slitsomt, men så ufattelig herlig!! Jeg koser meg og kunne virkelig ikke sett for meg et annet liv.

Vi blogges imorgen, god helg kjære lesere! 

 

46 kommentarer
    1. Du er en fantastisk mor, Rannveig! De små er så utrolig heldige! 🙂
      Kjolen var nydeelig på deg!! Ha en fantastisk helg med din lille familie! ♡
      ♥Klem, fast leser & fan!

    2. Tenk å se sånn ut en uke etter fødsel. Heldig er du:) jeg så ut som en hvalross. Men så gjekk eg opp 33 kg. I svangerskapet også da og er nesten dobbelt så gammel som deg. Men er heldigvis normalvektig igjen nå. SUPERFLOTT er du hvertfall. God helg til deg og dine:)

    3. Herregud så bra ut du ser ut!! To barn har du født og du bærer ikke spor av det i det hele tatt. Guud du er heldig Rannveig. God helg :))

    4. Hei Rannveig <3 Jeg vil si at jeg bare digger denne bloggen <3 Jeg leser denne hverdag og du er et forbilde for meg og 10000 av jenter i Verden og flere også <3 Håper du ser denne kommentaren og kommenterer tilbake med navne mitt på <3

    5. Du holder deg godt, men det var et esktremt tacky antrekk, tydeligvis har begrepet “white trash” også kommet til Norge… Antrekket var ikke spesielt passende…vel…ikke i noen anledninger egentlig, bortsett fra hvis du jobber i Akersgata da….

    6. Hei! Jeg lurte på om du kunne skrive ett innlegg om de aller viktigeste innkjøpene til babyen og hvor mangen/mye av hver osv. Også innkjøp man trenger spesielt til vinter og sommer. Siden du har ett vinterbarn og ett nesten sommerbarn 🙂 Jeg får en baby i januar og lurer veldig på hva jeg må kjøpe! Hadde sett veldig stor pris på om du lagde ett innlegg om dette.

    7. Ser på holdningen din at du holder inn magen.. Det som funker i det langeløp er å trene, DA holder magen seg på plass hele tiden;)

    8. fine bilder av deg og veldig fine innkjøp 🙂
      den gipsavstøpningen fra Panduro er veldig dårlig, man får virkelig ikke med seg detaljene fra hånda/foten, mens den fra europris er kjempe god 🙂 har selv brukt den fra europris, og den viser alle “rynkene” som er på hånda/foten til og med neglene vises 🙂 denne vil jeg anbefale sterkt =) koster kun 99,- for en pakke =)

    9. Er det nå så nøye hvilket kjøpesenter som er størst? Va nå også noe å krangle om.. Virker som noen bare er ute etter noe å klikkeheltivinkel for, hva som helst.. Synes det er litt bortkasta energi, spar energien til possitive ting i livet i stedenfor..

    10. Du ser så bra ut! Den brødboksen har jeg og, men det er lenge siden jeg kjøpte den sammen med den det står “rengjøring” på, og da hadde de ikke de krukkene. De var jo såå fine! 🙂

    11. Du er kjempe flott, hot mama! ;)Og du har god smak, har den samme brødboksen og krukkene selv, he he ;)) Ha en fin dag, kos dere <3

    12. Synes toppen viste ALTFOR mye bryster!!! Kroppen din er fin, men du trenger vel ikke vise fram alt du har!

    13. Fin topp og fint skjørt:) men hver for seg… Dersom du skal ha på deg noe hvit og det er to deler som feks skjøtet og toppen, må du være veldig påpasselig med at det er samme farge, noe det ikke er her, desverre. Skjørtet ser desverre litt skittent ut:/
      Men det var veldig fint da:):)

    14. Hvor gammel er lille gutten din? Du skriver 1, 5 her i innlegget. Jeg hadde fått for meg at han var over 2år? Har en på rett over 2år selv og trodde de var ca samme alder. Hvilken måned blir din 2år? Alt man skal lure på og henge seg opp i;)

    15. Skjønner godt du vil vise fram kropp og pupper etter fødsel,men kjære,kjære deg.. Sånn er det vel ingen som går kledd..med mindre du jobber i Skippergata.. Get a grip !!!

    16. Grusom overdel ! Skjørtet var …nå ja ,ikke noe særlig 🙁 Du har dårlig smak når det gjelder å kle deg !

    17. Se på bildet ditt. Spør deg selv om en ansvarlig 2barnsmor skal se slik ut.
      Du er ikke 14 lenger. Ta deg sammen.

    18. At dere gidder å kommentere ang antrekket! Det går ikke inn på jenta i det hele tatt! Dere får enten tilbake at alle er sååååå sjalu eller at hun driter i hva andre mener! Se bare hva hun tok på seg i en barne bursdag og familie selskap til familien til kjæresten! La henne gå som hun vil så får hun takle at folk sperrer øynene opp og snakker, ler bak ryggen hennes!

    19. Du ser skikkelig bra ut, skulle ikke tro at du nettopp hadde født! Ikke alle er like heldige som deg altså! Wow! 🙂
      Men hvordan går ammingen i forhold til silikonen? Vet godt hvordan det er å ha melkespreng, så lurer på hvordan det må være å ha silikon samtidig. 🙂 Synes det er kjempebra at du ammer og skriver om det. Amming er det beste! 🙂

    20. du er nydelig Rannveig å superflott mor:)
      syns noen bare e helt idioter… HALLO antrekket e bare helt rå fint om ho e mamma eller ikke!!! det e så typisk “norsk” når det gjeller hvilken klær man kan bruke når man er mor ;P ingen som heldigvis bestemmer over hvordan klær en å vær skal gå i :))
      hva syns du om abort? sjønner at kansje ikke akkurat du selv vil ta det valget. men ellers respekterer du andre som gjør det?
      savner du hjemplassen din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg