Ny episode av Charerfeber!

Vil bare stikke innom en superkjapp tur for å minne dere alle på om å skru TV’n på TV3 akkurat NÅ! Det er nemlig tirsdag, klokka nærmer seg 21:30 med stormskritt.. med andre ord, det er klappet og klart for en helt ny episode av CHARTEFEBER!

I kveld TROR jeg kanskje dere får se meg gi sminketips, hehe 😉 Muligens tror jeg dere også får se meg stå å regne ut valutakurs, noe jeg får et stort problem med da jeg absolutt ikke mestrer matematikk i det heeeeletatt. Det sto jo mange kamerafolk rundt meg, men de kunne jo ikke hjelpe meg siden de jo ikke skal være med på TV.. så da ble jeg stående der, nærmere dum som et brød, haha. Er ikke helt sikker på hva som kommer,nemlig! Men det eneste dere kan gjøre da er bare å følge med. 

Wiihi, jeg gleder meg ! 

Gjør dere ? 

27 kommentarer
    1. Synes det var så teit at de andre bloggerne ikke synes innlegget ditt var bra. Begynnte å le når jeg så det, for jeg tror å vet at de sa det bare for at dere er ¨konkurenter¨

    2. DU gi sminketips? Haha, neitakk. Du ser helt jævli ut med det sparkla trynet ditt og DEN leppestiften.. Du veit at den fargen på leppene dine får tennene dine til å se sykt gule ut? :p Du bør finne deg en farge som komplimenterer de 😉 Så: sminketips fra deg? Trur jeg står over 🙂

    3. Ehh?? Hvis du soler deg med solpudder blir du jo ikke brun. Haha, d blir som sunblock. Jaja, lykke til 🙂

    4. er du stokk dum du som ikke tør å vise navnet ditt??? hahaha jeg leeeeeeer her jeg sitter….Det ligger i navnet SOLPUDDER.. hvorfor?`???? pga at solen trekker igjennom pudderet…. ojoj. har du noen gang sminket deg…. huff,, looooooser. og LINN: no må du passe tryne ditt… Rannveig er veeeldig pen å det vet jeg du syntes, hvorfor er du i det hele tatt på bloggen hennes??? ren sjalusi, er det en som kan sminke seg så er det Rannveig, hun bruker ikke for mye sminke i forhold til disse rosabloggerene som ser ut som de har dyppet trynet sitt nedi et malingspann, som feks. TCMN eller hva det ekkel rødhårete fregnetryne kaller seg for, hun ser jævelig ut hun… å den rose leppesitifen til Rannveig er drit fin, er verdens fineste farge på leppene… <3

    5. Haha, er DUUU stokk dum?? Å herre min hatt!!! Du tar på deg solpudder før du legger deg ut i sola?? Haha, booom. Solpudderet ligge jo somet lag på huden og hindrer huden i å “ta opp farge”‘. Ååå, er det muuulig???

    6. Du er nydelig, men syntes du er akkurat like pen uten sminke 🙂 Litt misunnelig må jeg si hehe. Gleder meg til spørsmålsrunden din kommer 🙂

    7. hahah ler så jeg griner av kommentaren til anonym 23.41. Det er noe av det dummeste jeg har lest på lenge

    8. Jeg synes du er kjempe sjarmerende på tv, i forhold til TCMN og Ida som virker skikkelig tette i toppen og hurpete og bortskjemte! Blir flau av å se på de to, de er liksom med å representerer Norge…blæ og æsj 😛 Du er jo skikkelig sympatisk, søt og blid :)) Liker holdningen din, stå på <3 Ønsker deg en flott dag :))

    9. Første gang jeg ser Chaterfeber! Syns det er tøft av deg Rannveig å reise når du er gravid og appåtil ikke kommer så godt overens med Therese og ida! Måtte le litt da jeg så sminketipset, og da ida og therese har fått en uinvt.gjest på bordet sitt!:)
      Dere er noen flotte jenter!:)

    10. GUD må si hu Tcm et el anna hadde en jævla fin brunfarge! 😮 men hu rødhåra har vist ikke det :p hu kom iaf på sisteplass ang å være brun :p og du på andreplass :p

    11. Synes du er smellvakker og sjarmerende. En god figur på tv gjør du og 🙂
      Virker som en sympatisk, søt og snill jente!

    12. Hei du som skrev 13.25 :” Du passer bedre i Tangerudbakken!” Det var en fornærmelse mot de folka, Rannveig er et sparkla tryne og i tillegg dum som et brød . Gjengen i tangerudbakken er seg sjøl, Rannveig er ei falsk plastikkdokke !

    13. Haha, anonym 23.41 her kan virkelig det å kaste stein i glasshus 🙂 Først kritiserer du meg for å komme med kritikk, så gjør du akkurat det samme selv om TCMN, Kanskje du er sjalu? 😀 Neitakk, hu bør ta det til seg 🙂 Vært penere med mer naturlig stripa hår og ikke den heavy solpuddra looken.. Leppestiften, ikke minst. Man ser forhåpentligvis tilbake seinere i livet og tenker at “fy faen, at jeg kunne..”. Spørs når denne dagen skal komme, bare 😉 Rannveig har potensiale til å se pen ut, men da burde hu kanskje gå for en mer naturlig look. HVOR slitsomt å helbleike håret(skallen) hele tiden, og få svart ettervekst. :

    14. Du klager på at de du reiste på tur med var teite mot deg… Tviler egentlig… De sier selv at de ville ha med deg ut, meeeen neida, du ville heller sove… At den turen der gikk dritt, kan du vell fint takke deg selv for… Du har bevist det flere ganger nå at du har fint klart og kaste bensin på bålet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg