Kontroll med lillesnupp

Hei på dere kjære lesere! Hvordan har dere det?

Nå har jeg nettop lagt begge barna, ryddet og vasket leiligheta for kvelden, og nå sitter jeg bare å slapper av… så da tenkte jeg det var på tide å oppdatere bloggen litt! Skulle egentlig vært på foreldremøte til barnehagen nå, men i og med at vi ikke fikk barnevakt for Nathaniel likevel så dro Willem alene. Noe jeg synes er litt dumt, siden jeg liker å få info om hva de gjør/planer fremover osv. Men men, ikke noe å gjøre med det akkurat. 

Over til noe annet! I dag var vi med lillemor på hennes første kontroll på helsestasjonen, og alt sto strålende til! Hun er i dag akkurat to uker gammel, og veier nå nesten 3600 gram og er 38 cm rundt hodet. Noe som betyr at siden helsesøster var her på hjemmebesøk for litt over en uke siden, så har hun lagt på seg hele 400 gram! Jeg er kjempefornøud, og fikk mye skyt av den koselige helsesøsteren vår for min ammeinnsats. 

For å si det sånn, vi kunne ikke bedt om blidere og mere sprudlende helsesøster! Sånne mennesker liker jeg! 

Ellers har jeg ingen planer for kvelden, baaare slappe av.

Dere får ha en super kveld videre! Smask smask 

17 kommentarer

Siste innlegg