Fredagskos

I dag er det fredag, altså…kosedag! Det vil si at vi legger alle unødvendige thinspo greier på hylla, og kjører på med ordentlig kaloribombekake! Synes uansett slike thinspogreier er noe tull, hva med å faktisk dra ut å trene og få drømmekroppen i stedet for å prøve å overbevise hele facebook og bruke verdifull tid på å legge ut en masse meningsløse bilder av mennesker som ser ut som noe jeg og du aldri kommer til å se ut som. Tadaa, min mening om thinspo!

Men uansett. Tilbake til kaloribombekaken! Jeg bestemte meg nemlig for å lage denne i dag til min lille familie siden det jo tross alt er helg. Og den var virkelig suksess, både lillegutt og kjæresten elsket den! Nå har jeg en liten gutt som er over gjennomsnittet glad i kake, så mens jeg laget kaken sto han å hang rundt beina mine mens han gjentatte ganger ropte “kake?” Haha, søtnos!

Nå ligger han såklart å sover, lillesøster har nettop fått mat i mengder og koser nå med pappaen sin med TV-titting på sofaen. I kveld før lillegutt sin leggetid, hadde vi det mest fantastiske øyeblikket dere kan tenke dere. Jeg satt i sofaen med både Nathaniel ved siden av meg og Emma på fanget. Der satt han å susset og koset på henne i en halvtimes tid, uten å løpe vekk, hyle, kaste ting rundt omkring eller noen andre ting som er ganske normalt for 2 åringer å gjøre. Å sitte så lenge å kose med henne er noe han aldri før har gjort, og viser jo bare at han venner seg mer og mer til å ha henne her og til å være storebror. Noe som jo såklart varmer hjertet mitt 🙂 Fikk noen nydelige bilder som desverre for dere blir forbeholdt familiealbumet!

Men, kaken skal dere få se!

Nydelig og VELDIG mektig sjokoladekake med smørkrem bakt helt fra grunnen av! 

Hva skal dere i kveld ? 

44 kommentarer

Siste innlegg