Trist dag..

Dagen i dag startet veldig bra, koselig frokost med min lille familie etterfulgt av en tur ut rundt omkring i nabolaget og på lekeplassen, til storebrors store glede. Som dere kan se på et av bildene nedenfor har vi faktisk også høns i nabolaget, og hver gang vi passerer de blir Nathaniel helt i ekstase. Han synes de er så morsomme! 

Dagen tok desverre en trist vending da jeg fikk en telefon fra min mamma om at min kjære bestefar desverre gikk bort i morrest. Egentlig skulle jo mamma komme hit ned på besøk til oss nå til uka, men nå blir det heller slik at vi reiser til Tromsø i begravelse når den da finner sted. Livet må desverre gå sin gang, mennesker fødes og mennesker dør. Det er utrolig trist, men heldigvis har vi masse god familie rundt oss og som støtter hverandre. 

Fine og flotte bestefaren min som både jeg og min søster har hatt så utrolig mye minner med opp gjennom livene våre <3 Her er bildet fra 17 mai 2012, utrolig koselig bilde synes jeg. 

Nå ligger storebror og sover luren sin. Når han våkner blir det mest sannsynlig en tur på Strømmen storsenter for å kjøpe inn vinterklær. Begynner å bli veldig kjølig og kaldt ute nå, så da tror jeg tiden er inne for å ta i bruk varmere klær. Ellers har vi ingen store planer for dagen. Tenker at jeg legger ut oppskriften på den utrolig gode sjokoladekaken jeg lagde i går, litt senere. Så morsomt at så mange ville ha oppskriften, det setter jeg stor pris på! 

Ha en strålende lørdag videre kjære lesere 

 

 

37 kommentarer

Siste innlegg