Now you see me

Tenkte bare å hive inn et kjapt innlegg før det er kvelden her i huset! I dag har vi hatt besøk av to superkoselige jenter, og ei av dem tok bilder av lille Emmaen vår og oss. Etter de var dratt var det bare å hive seg rett inn i chilleklærne og spise nam nam vafler som min kjære laget til meg ( cravings på vafler !?) og legge seg på sofaen og se på den beste filmen jeg har sett på lenge! Now you see me, heter den, vil anbefale den til alle mine lesere, Utrolig spennende og veldig annerledes film! Sånne liker jeg, og det hindrer meg fra å sovne slik jeg gjør fra de fleste filmer. Slik er nemlig tilværelsen som tobarnsmor.

Og til deg som kommenterte at magen min stikker ut, så er det en aldeles naturlig ting for en kvinne som fødte barn for 17 dager siden. Haha, huff.. verden altså. Lenge leve sjalusien! 

Nå er det natta på ho mor. Kjæresten ligger allerede å snorker på sofaen ved siden av meg og Emma sover søtt i kurven sin, så det er vel på tide tenker jeg.

Godnatt alle sammen

53 kommentarer
    1. Ser overhode ikke ut som at du har gått gravid i det hele tatt. 🙂 Ingen kan i hvertfall se på deg at det er 17 dager siden du fødte. 🙂
      Det er 4 år siden jeg fødte, å er ikke i nærheten av det der! 😉
      Du er så heldig! 🙂

    2. Hvis noen har negative kommentarer til den magen der, bør de gjemme seg langt under en bru. Jeg fødte for 3 mnd siden, og ser fortsatt ut som jeg er 4 mnd på vei 😛 Men, det bryr jeg meg mildt sagt ikke om! Kroppen min bærer preg av at jeg har bært frem ett barn, og kunne ikke brydd meg mindre om det tar tid før den kommer tilbake til “Normalt” (helt lik blir den såklart aldri).

    3. Lenge leve sjalusien ja! At det går ann.. Magen din ser jo helt fantastisk ut, du er helt rå 🙂 Stå på!

    4. Har noen faktiskt kommentert at magen din stikker ut?! Hva feiler det folk egentlig, hahah, du har jo nettopp født, selfølgelig skal magen stikke ut, det tar tid for livmoren å trekke seg sammen og magemuskler som skal på plass igjen, samt tarmer som har vært i klem skal synke, alt annet ville jo bare vært unaturlig. Jeg fødte for 10mnd siden og jeg ser fortsatt gravid ut i 4 måned når jeg sitter. Fysj at folk orker å bruke energi på å være sjalu på hverandre. Du ser kjempe bra ut Rannveig, digger holdninga de. Stor inspirasjon for oss alle sammen at vi må lære oss å gi mer f i hva andre syns. Hehehe, husk folkens, hate all you want, mens Rannveig ler hele veien til banken!

    5. Så utrolig fin magen din er. 6 mnd siden jeg fødte, og jeg har mer på magen enn du har!! Selvom det begynner å ligne noe her også, så må jeg si det er nesten sykt at det bare er 17 dager siden du fødte!! Heldig du er 🙂

    6. Den stikker ikke ut 🙂 men du som mener du er verdens under som får flat mage etter 3 uker, min mage var helt flat etter 5 dager, slå den du 😉 du ser bra ut!

    7. Hvorfor mener dere bloggere at alt dreier seg om sjalusi?
      Utrolig tåpelig av noen å kommentere at “magen stikker ut”, men at vedkommende er sjalu av den grunn?
      Hver gang noen kommenterer noe negativt trenger det virkelig ikke bety at man er sjalu.

    8. Du ser helt “smashing” ut Rannveig hvis noen sier noe annet burde de oppsøke optiker! Men skulle ønske du kunne slutte med brune linser, så på noen gamle bilder av deg med naturlig øyefarge og du var jo sååå nydelig.
      Ønsker deg og dine en flott dag.
      Hilsen eva

    9. Helt ubegripelig at folk mener magen stikker ut..Hadde jeg ikke fulgt bloggen din i evigheter, ville jeg ikke kunne sett eller gjettet på at du har født 2 barn. Nei, dere som mener magen stikker ut: skaff dere time hos optiker. Rannveig du ser fantastisk ut! 😉

    10. Heldig du 😉 Jeg fødte for 5 mndr siden og jeg ser ikke sånn ut 😛
      Du kan helt klart være stolt etter 2 graviditeter 😀

    11. Eneste å være sjalu på er hvor flott du har det – du ser amazing ut til å ha født for 17 dager siden og har to nydelige barn – ta “haters” positivt – du er flott 🙂

    12. Shit det må jeg si!!! inponerende 🙂 Tok meg måneder før jeg så sånn ut. Men nå er magen helt flat å veldig fornøyd med ressultat etter trening og lavkarbo 🙂 Stå på videre. Fikk å ei prinsesse som nr 2 å synes det er utrolig stas 🙂 Hvis du vil ha noen enkle triks i småbarnshverdagen er det bare å stikke innom 🙂

    13. Det som er litt rart er att på de bildene du la ut i forrige innlegg ser man magen din ganske tydelig, og her på disse bildene er du helt flat. Det er noe som ikke stemmer vettu. Alle kan trekke inn magen sin 😉

    14. Hver gang noen sier noe til deg er de sjalu. Hvis hun mente magen din stakk ut tror du hun var sjalu av den grunn? Virker som bloggere tror alle er sjalue på alt dere har å gjør.

    15. Enig med NAVN… For ja det virker som dere som blogger er så perfekte på alle måter og når noen kritiserer så er en sjalu… Neeeeei gitt, er nok bare tankegangen din R som trur det… For hva er det og være sjalu over… INGENTING!!!

    16. Du trekker inn magen, kjære deg, nå må du gi deg med dette kroppshysteriet ditt? Begynn med trening og sunt kosthold så kan du skryte. Du er skapt slik. Ja magen din er ikke tynn lenger, du har flesk som du kan fjerne som det ser ut som du vil veldig gjerne?

    17. Haha, du har ihvertfall underholdning av å lese de sjalu kommentarene! Synes det er helt sykt å tenke på at du har født TO barn, og allikevel har en såpass fin og stram kropp 🙂
      Jeg lurer på en ting; når mammapermen din er over, har du noen plan for hva du skal gjøre, evt. skole/jobb? Skal du ta opp studier eller har du en annen plan? 🙂

    18. Du er jo tynnere enn meg ennå jeg er er yngre og ikke har født for 17 dager siden, eller i det hele tatt, haha.

    19. Ikke tenk på den komentaren du fikk.
      Du har en kjempefin mage og det ser ikke ut som om du har født for 17, dager siden, men så om det vises litt for du har jo født en nydelig prinsesse;)
      Digger forresten bloggen din, Du er kjempefin spør du meg:)

    20. Du ser FANTASTISK ut etter fødselen! Er forresten helt enig at den filmen er veldig bra, så den flere ganger på kino, haha 🙂

    21. Hvis din mage stikker ut, hva gjør min da? haha har mye større mage enn deg. Synes den var utrolig fin jeg (misunnelig). Du har en nydelig liten famillie 😉

    22. Ser ut som kroppen min jo 🙂 ser godt at du har født for 17 dager siden 🙂 altså at den ser bra ut til å ha gjort det, så jo slik ut etter tre dager jeg med førstemann :p forså da jenta mi kom tok det to uker før jeg så slik ut 🙂 og enda bedre ble det etter hvert 🙂

    23. Jeg er enig i at ikke alle som kommenterer noe kritisk er sjalue, det blir litt feil å si, men at magen din stikker ut er jo totalt på trynet! Du er myyye slankere enn meg, og jeg har ikke en gang vært gravid! Håper jeg er like heldig som deg den dagen jeg har født 🙂

    24. Må si du har en sinnsykt fin kropp (mage) til å nesten akkurat ha født et barn. At magen “stikker litt ut” vil jeg si er feil. Syntes du er kjempefin akkurat som du er jeg 🙂

    25. Ikke så rart at du ikke får strekkmerker, du har kjempe brede hofter. Det gjør det lettere å bringe frem barn 🙂 Men du som har lyst til å bli sykepleier/jordmor vet nok det 🙂

    26. Trist at folk skal komme med slike dumme kommentarer, skulle tro folk hadde bedre ting å bedrive tiden sin med enn å gå inn på bloggen din kun for å skrive dritt. Du virker som en kjempegod mamma 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg