God morgen!

Hei på dere alle morgenfugler!

I går rakk jeg som dere ser ikke å blogge så veldig mye, og som dere også helt sikkert la merke til var jeg ikke med i gårsdagens Charterfeberepisode. Men, i neste episode er jeg å se igjen, så da må dere bare ha øynene klistret på skjermen igjen! Måtte le litt da jeg så reklamen for neste episode, virker som at jeg bare klaget og styrte hele ferien, haha. Men slik var det altså ikke. 

Uansett! Nå er jeg egentlig bare våken fordi jeg sto opp for å stelle og kle på gullungen og lage matpakka hans til barnehagen. Ettersom at han ser ut som en blanding mellom fattig russergutt og på tur til bad taste party når det er Willem som står for bekledningen, if you know what I mean 😉 Men slik er det visst med mannfolk! 

I dag fikk de begge med seg horn med ost og skinke på jobb og barnehagen, siden jeg bakte det i går kveld. Må si de var utrolig gode!! 

Bortsett fra det er det ikke så mye mer jeg har å dele med dere. Snuppa ligger fortsatt å sover, så tror jeg skal legge med med henne å mammakose litt før det er opp å hoppe igjen. Håper dere alle får en strålende onsdag videre og så blogges vi nok senere tenker jeg! Svarene på spørsmålsrunden kommer også mest sannsynlig litt senere i dag, for dere som lurer på det.

Smask 

 

 

 

 

22 kommentarer
    1. lurer på om eg og skal lage horn i dag ! 🙂 hehe angelica er hjemme ifra barnehagen med febernog muligens omgangsyken. 🙁 så me skal kose oss inne i dag <3 må ha en flott dag Rannveig ! klem

    2. Bare å legge frem klærne dagen før så slipper du å stå opp for å finne klær til eldste mann:)
      Da kan tilogmed pappaer kle barna i fine klær;)

    3. Herligste mammaen da <3 du er så trolig vakker og sterk! Stå på, skjønne Rannveig! Jeg digger deg 😀

    4. Fiiiin! 🙂 Hvordan får du dit eget hår til å bli så fyldig og flott? Vet du har extensions, men virker som du har så fint volum på ditt eget hår også. Fikk også lyst på oppskriften til de hornene, så ordentlig gode ut, NAM!
      klem!!

    5. Så fin genser du har, hvor har du kjøpt den?
      Du er flink me familien din å det er morro å se bloggen din.
      Har blitt helta! Hehe^^
      Så nydelige barn du har!
      Litt om meg
      to barns mor fra trondheim<3
      22 år, forlovet og har to fantastiske prinsesser, Hannah 7 1/2 år å Sofiah 1 år 3 uker<3

    6. Har du aldri tenkt på at diss lettkledde bildene av deg. Kan påvirke negativt på din sønns jobbmøte?
      Når de søker navnet kommer bloggen din opp og alle bildene

    7. Jeg har sett neste episode på via play, fy faan kor jævli barnslig dem var mot deg 🙁 ble nesten forbanna.

    8. gidder du å legge ut oppskrifte og fremgangsmåten på di hornene? trenger litt variasjon i det jeg lager her hjemme <3

    9. Hei, jeg har noen spørsmål til deg, men får ikke sendt deg en privat melding? hvordan kan jeg få gjor det? 😉
      Super blogg foresten;)

    10. Se på tv3 bare på grunn at du skal vise det dumme tryne ditt, neeeeeeei, mere gøy og se på noe annet. For da slipper en og bli så flau!!!

    11. Jeg vil bare si at jeg synes du burde være stolt over det du får til! Du bruker mye tid på barna dine, lager mat, baker samtidig som du kler deg fint og holder deg selv “fresh”. Jeg er gravid med nummer 2 nå og sjønner ikke hvordan du klarte å se så søt ut hele graviditeten! Jeg føler meg som en menneskelig mumi som ikke husker halvparten av det som skal gjøres fordi jeg er sliten!
      Virkelig kjempebra! Ha en strålende dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg