Kroppen 3 uker etter fødselen – bilder

Siden mange ønsker at jeg skal lage innlegg om kroppen etter fødselen, så tenkte jeg å være så snill å  gjøre det.  Er vel ikke akkurat store forskjellen fra forrige gang jeg la ut magebilder, siden jeg jo faktisk ikke har trent en eneste gang etter fødselen ( og ikke skal man gjøre det heller før det har gått 6 uker… ) men DA, da skal jeg legge meg i hardtreningen og DA skal dere få se resultater! I promise 😉 

Ikke stor forskjell med andre ord, fra forrige magebilder for et par uker siden. Aner heller ikke hva jeg veier da vekta vår er blitt ødelagt. Tipper rundt 58-59 kg, som er ganske langt i fra mitt mål egentlig. Men det tenker jeg ikke så mye på nå, koser meg jeg og tenker FINT lite på fitspo og thinspo. Det er forresten veldig oppskrytt ! Kan heller dra å faktisk trene i stedet for å overbevise alle andre om at du gjør det, sant?! ! Så får vi ta treningen å tenke på det når den tid kommer! Altså om noen få uker.  Nå går det jo for det meste i trilleturer og andre koselig ting man gjør når man er nybakt mamma, herlig 🙂

 

33 kommentarer
    1. Du trenger virkelig ikke å trene eller ty til noen tiltak for du er utrolig flott i kroppen slik som du er, Rannveig! Ikke har du flat rumpe som noen skriver heller, syns du er perfekt jeg 🙂 Klem til deg <3

    2. For å være helt ærlig så trenger du absolutt INGEN trening 🙂 Du ser perfekt ut! Ser ikke ut som du har født 2 barn. Du har all grunn til å være stolt av kroppen din, Rannveig 🙂

    3. Fantastisk kropp!!! Tipper de fleste er misunnelige. Jeg ser ikke en gang sånn ut uten å ha fått barn. Du har vært utrolig heldig og strekkmerker har vel mye med gener å gjøre også.. Nydelige barn har du fått ut av det også 😀

    4. Akk som meg ja, alt anna er bra men etter to svangerskap detter ræva ned 🙁 8 mnd siden jeg fødte men ikke begynt å trene enda. Men SKAL for vil ha tilbake rumpa mi :p nå henger den nesten nedi gulvet eller den er akk som din flat og tro meg den blir ikke bedre uten trening trodde det sku gå av seg selv jeg da alt anna gjorde det men :p

    5. Ikke for å være en drittunge som kommer med stygge tilbakemeldinger her MEN jeg synes det er ganske hull i huet å skrive at “58-59 kg er laaaangt unna ditt mål”. Å vege noge med 50 kg i din alder er faktisk alt for lite og da er det helt idiotisk at du skal skru opp i andre unge jenter sitt hode at det er en vekt du ikke bør være fornøyd med. Kjenner det koker innvendig når jeg ser slikt. Nettopp fordi jeg har vært innlagt på psyk selv med alvorlige spiseforstyrrelser og vet hvor fort andre kan påvirke andre til å starte med slike problemer. Just sayin.

    6. Trenger hun ikke trene?? I alle dager.. ALLE trenger å trene! Trening er ikke synonymt med slanking (noe hun ikke trenger å gjøre så klart). Kroppen er laget for fysisk aktivitet så dette er bare tull. Tror dere virkelig alle som trener slanker seg? Herre..

    7. Hei jammen er du heldig som får flat mage rett etter fødsel nummer TO! Sykt gode gener;-) jeg syntes det ser ut som du har trent, heldig med det:-) enig med deg mye bedre å trene enn å slanke seg da man kan oppnå samme o. Finere resultat av trening:-) feminine muskler er fint:-) fin dress og jakke til gutten din og!

    8. Haha trodde det var rumpa til bestemora mi på nederste bilde… xD
      Sier ikke at rumpa mi er noe bedre, har nemlig arva bestemor sin jeg også 🙁
      Men den var utrolig lite sexy, rannveig.

    9. Ida: det er ikke noe galt i å ha som mål og gå ned til samme vekta som man hadde før man ble gravid. Jeg er snart 8 månder på vei med min lille, og jeg begynner å nærme meg 60 kg, noe som er 10 kg over min egentlige vekt. Jeg skal tilbake til 50kg etter fødselen. Det er det ingenting galt i.
      Dette er en mammablogg selvfølgelig skiver hun om vekt, trening osv etter fødtsel.
      Du burde kanskje ikke lese så masse blogger visst du har vært innlagt på et psykohjem
      Du ser fantastisk ut rannveig! 🙂

    10. At folk aier hun ikke trenger og trene, wtf??? Trene er for å holde helsa i form (for hennes del som er slank) og selvfølgelig kan hu gå ned til 50 kg hvis det er idealvekta hennes og hun er lav 🙂 er hun over 1.65 ish derimot blir det litt i underkant. Men tren for helsa, ikke for slanking.

    11. Er så herlig å se at man kan få kroppen sin tilbake. Har selv 4 mnd igjen og gleder meg så utrolig til å bli tynne lille meg igjen. Fra det ene til deg andre. Ante ikke at man måtte vente så lenge med å trene, forferdelig.

    12. Syntes ikke noe om at man ser sykelig tynn ut på bildene og skriver at man har lang vei å gå på vekten å allerede er nede i 58-59 kg.. Nå aner jeg ikke hvor kort du er men syntes virkelig ikke du bør gå så mye mer ned i vekt, det sender feil signal til alle småjenter som leser bloggen din at du skriver slikt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg