Charterfeber drama!

God morgen kjære lesere!

Etter gårsdagens episode av Chartefeber ble det litt av et oppstyr! Etter å ha fått tips om at det står skrevet om meg på en av de andre jentenes blogg, så måtte jeg jo selvfølgelig dra inn selv å ta en titt. Der står det at jeg ikke er så dum som jeg fremstilles på TV. Man trenger jo ikke å være einstein for å skjønne det da. Jeg er en helt normal og oppegående jente, og er ganske annerledes i virkeligheten enn både hvordan jeg fremstilles på TV, og faktisk også hvordan jeg selv fremstiller meg på bloggen.

Man trenger heller ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å forstå at denne andre bloggeren skriver fint om meg for å fremstå voksen og reflektert selv. Det er mye mulig hun er voksen og reflektert ellers, hva vet vel jeg. Men under oppholdet vårt på GC var samtlige av mitt reisefølge alt annet enn nettop voksen og reflektert! Jeg ble rett og slett fryst ut fra første stund, og dette er også noe den fjerde bloggeren, Tine Alice, merket ( som var med oss den første dagen, da vi ble filmet på Gardermoen og på hotellet der før vi reiste til GC neste dag) hun kunne desverre ikke være med til GC likevel. Men hun også merket stemningen og at de to andre “rottet” seg sammen allerede da vi var på SAS hotellet på Gardermoen. Derfor var det jo helt klart lagt opp til drama når Tine desverre ikke kunne være med.  Noe jeg synes var utrolig synd, for HUN er virkelig en jente jeg er helt sikker på jeg hadde trivdes veldig godt med, ettersom hun er litt eldre og litt mere på bølgelengde med meg selv og mitt liv.

 

Uansett. Jeg kan, med hele kamerateamet, regissør osv, som mine vitner,bekrefte at de to andre bloggerne slettes ikke gikk inn i frokostsalen før meg. Vi kom samtidig inn, som dere kan se når vi går inn sammen. Det der er ikke klippet sammen på noen måter, slik som mange andre ting i serien er.  Hva tilsier at to jenter på nærmere 20 år skal sette igjen veskene sine ved et bord inne i en stor frokostsal med masse menneker, for så å gå ifra veskene for å bli filmet? Måtte le litt når jeg leste dette. Jeg tror jeg kan snakke for flere som var der nede med oss og som måtte forholde seg til de to andre bloggerne, at de var virkelig ikke enkle å ha med å gjøre. 

Noe som derimot var klippet, er når de to andre jentene i episode 3 drar ut og spiser på restaurant og sier at jeg er for sliten for å være med og må ligge på rommet å slappe av, og det vises et klipp av meg “sovende” i senga. Jeg var sletts ikke for sliten, jeg var også med på den restauranten og jeg satt å spiste kanskje 3 meter unna der de satt. Greia var at de generelt nektet å bli filmet om jeg skulle være med de, så da måtte de filme oss separat hele tiden p.g.a det.  Da, når kamerateamet ville at vi skulle prøve å spise frokost sammen alle 3, så sa jeg ja, rett og slett fordi vi faktisk var der nede for å lage et TV program, ikke for å kose oss.. ( slik de to andre tydeligvis hadde oppfatningen av) og da må man jo kanskje svelge noen kameler. Det var da ekstra barslig av de to andre jentene å gå å sette seg ved et bord med plass til kun 2 stk. Og bare for å ha sagt det igjen, jeg og samtlige andre i kamerateamet var vitne til at de overhodet ikke kom til frokosten før noen andre…. 

Her forklarer en av de andre bloggerne at de ikke visste at det var større bord enn tomannsbord

… og 2 sec før hun satte seg gikk hun forbi minst 5 andre bord. Smart, smart. 

Her går vi inn i frokostsalen sammen

Og her sitter vi da på to forskjellige bord! 

Uuuansett. Åi, dette ble langt! Men føler det blir sykt urettferdig når en av de andre bloggerne skal prøve å renvaske seg for hvordan de FAKTISK oppførte seg der nede og mot meg samtlige av de 5 dagene vi var der nede.  Synes også klippet av de hvor de går etter stranden og hetser utseendet alle forbipasserende, akkurat som at de selv var et glansbilde. DET var lavmål det, skikkelig godt forbilde for 13-14 åringer som leser bloggen deres, sant.  Nei og nei og nei. 

For dere som ikke så gårdagens episode av Charterfeber kan dere se den HER eller gå inn å like facebooksiden deres HER

194 kommentarer
    1. Jeg tok opp gårsdagens episode, så skal se den nå snart!Jeg lurer på om T kan smile? omg for ett surt tryne 😀
      Det er godt du skriver om hva som egentlig skjer i episodene.. at de ikke ville bli filmet pga du var med? wtf!? Fikk helt vondt i meg :-/

    2. Okei, det der va drøyt. Dem oppføre sæ som nån drittunga begge toan. Og æ synes synd på dæ som mått dra dit med dem, dem behandle dæ så dårlig at æ bli lei mæ. Du fortjene ikke å bli behandla sånn som du har blitt uansett om du va gravid eller ikke. Dem to der eie ikke respekt, ja greit det e et tv program der dem kan klipp og lim inn forskjellige klipp og få det te å sje verre ut enn det egentlig e. Men det som har blitt sendt på tv så langt e faktisk så sykt dårlig. Selv om det e my snakk om det no, så håpe æ at du ikke orke å ta dæ nær av det og bare tenk at du e myyy bedre enn dem toan der 🙂

    3. ja fy faen før en hæsjelig oppførsel d va på di to motbydelige jentan du reist læmma! makan t lavmål å væremåte altså. d der på stranda tok kako i mine øya! gå å kritiser å kommenter vilt fræmmede folk på den Der måtn e heilt på tryne, å ligna ingenteng. d va rætt å slætt en klæpp hæsjelig oppførsel!å d va jævelig dårlig gjort a di å stæng de ute på den Dær måtn. fysj være før nå dritt onga

    4. Du har utrulig gode poeng der, er enig med deg. Oppfattet det helt likedan, de dreit seg ut der når de sier at de gikk ned først og at det ikke var flere større bord igjen..latterlig rett og slett. Enig i det siste også! hvordan gode forbilder går å hakker ned på alle andre, imens de går å sier at de selv er så bra. det blir rett og slett for dumt..

    5. Trodde jeg skulle dø av latter når jeg så det på tv. GUD får noen barnslige små unger!! Ser ut som de er Max 5 ass. Skjønner godt at du reiste hjem for P si det sånn!!

    6. for å være helt ærlig synes jeg ikke noen av dere oppfører dere veldig “voksent”! ikke du heller rannveig som legger ut bilder av de andre bloggerne for så å rakke ned på dem! det voksne å gjort i denne situasjonen er å sakt; ja greit, de oppførte seg ikke mot meg MEN det var der! ikke nå, og hat ikke du kuttet all kontakt med de to andre??

    7. Ja, jeg skal si meg enig i at du kanskje blir fremstilt som noe sær og spesiell på tv, men man må jo ha i bakhodet at tv er tv og det kan klippes 🙂
      Jeg lo godt av episoden igår, man ser dere går inn sammen og allikevel klarer de å påstå at de ikke visste om du kom for å spise…Ja, det ga meg en god latter gitt!!

    8. Tviler ikke på at de var utrolig vanskelige å ha med å gjøre på alle mulige måter. Som dem syter og forlanger. For hver eneste episode som går, blir jeg mer og mer sjokkert over hvordan de drittungene oppfører seg. Uansett hva som skjedde ved frokosten, hadde det gått an å bytte bord, så det er absolutt ingen unnskyldning på at de satt ved et tomannsbord. Alle som er oppegående ser jo at de er to bitcher. Therese virker bare sur og Ida…ja…jeg skal ikke si noe om henne for det vil bli oppfattet som mobbing, så jeg holder munn.
      Og dere som fortsatt sier at Rannveig syter, så tror jeg nok dere enten er tilbakestående eller av samme ulla som Therese og Ida. Hvem hadde ikke blitt sur for at kofferten dems hadde blitt borte? Hvem hadde ikke byttet rom når det var en kakerlakk der? Og det at Rannveig sier at det er varmt -er det å syte? Dere hadde mest sannsynlig tatt det med knusende ro at kofferten hadde blitt borte -det er jo bare alle klæra og masse eiendeler som ligger der. Er ikke så nøye det?! Og dere hadde helt sikkert bare blitt glade for at det er kakerlakk på rommet -det er vel koselig med et lite husdyr når man er på ferie? Nei, skjerp dere. Stå på du, Rannveig!

    9. Synes vireklig du vireker veldig oppegående og som en god mor. Folk har en tildens til å dømme før de i det hele tatt gidder å lese og høre alt. Ikke bry deg om det! Du vet med deg selv at du er super å det er jo det viktigste 🙂
      Ble så innspirert av designet ditt at jeg lot Rikke designe mitt også 🙂 Kom ut i dag å er super fornøyd! Takk for at du blogger! morro å følge med 🙂

    10. Jeg synes at de er helt bitch mot meg som ikke inkluderer deg eller gir deg en liten hjelpende hånd. MEN.. nå vet jeg ikke sannheten såklart, men på bildet nr 2 så ser man at det er mat på det bordet de satt seg i. du dro for å hente deg mat, mens de dro til det bordet der hvor det allerede var dekket med maten deres…

    11. Jeg får fnatt av de to andre jentene, spesielt hun der Ida.. Større drittunger skal man lete lenge etter. Snakk om å være høy på seg selv da. Den oppførselen på stranda sjokka meg litt, tror de virkelig at de er så forbanna deilig?! Stygt å si det, men hun der Ida er så langt ifra et glansbilde som man kommer…!

    12. Det er bra det Rannveig 🙂 Rett og slett dårlig oppførsel av mindre unger mot en godt “voksen” person som venter barn. Skjønner ikke hva problemet til folk er med å inkludere andre. Jeg har også forståelse for at alle ikke kan være bestevenner, men eksempel i arbeidlivet finner du også kollegaer du liker mindre – men jo, du må jo fortsatt samarbeide med dem!? Hvor i huleste kommer dette inn i bildet fra dems side? Uff.. Er glad du er borte fra det der. Tåpelig av dem å driver å lyve om sånne ting når de fler ganger filmer at dere kommer inn samtidig.. Hadde de gått inn alene først, så kunne de fortsatt satt seg på et større bord, som om du ikke skulle ha frokost da?.. Ps. Hu ida ser ut som et trolltryne.. Styggeste jeg har sett, unnskyld meg.

    13. Men disse 2 jentene ER jo barn,derfor den oppførselen! Du har 2 barn nå og er mere voksen en de. De har ikke den erfaringen. Derfor er de barnslig. Noen er senere i utviklingen en andre. Og når de går på stranda og kaster dritt om andre folk som er der,ja da blir jeg bare flau. Sånn oppførsel er noe barn helt ned i 10 årsalderen kan finne på å gjøre,på en litt annen måte. De ser ikke akkurat ut som noen glansbilder selv,de ser ut som 2 småjenter,med et barnslig utseende,med valpefett i ansiktet.La de bare få riste av seg denne barnsligheten og så blir de voksne etterhvert de også…

    14. Det var skikkelig latterlig oppførsel av de andre jentene ja…noe jeg virkelig misliker er mennesker såm holder andre ute på den måten!
      Du virker som en kjempe herlig jente og synes det er trist at ting ble som de ble. Men det viser bare hvem som er moden og ikke…og hva kan man forvente at jenter på 18 år? De er jo ikke modne i det hele tatt. Stå på<3

    15. Ida må ha det styggeste ansiktet ever. Uansett hvor mye sminke hun har på seg så blir hun å se jævlig ut. Huffamei,stakkars jente.

    16. I steden for å rakke på andre, hvorfor satt dere ikke bare de to bordene sammen? Første som kom opp i huet mitt.. Både du og de to andre kunne tatt å satt bordene sammen så hadde det ikke blitt drama. Get over it.. Dere klager jo bare

    17. Barnslig er rette ord ja, hvordan det går an å oppføre seg sånn er for meg helt ufattelig, å ekskludere noen er for meg helt tragisk. Skjønner ikke at du holdt ut å være på tur med dem så lenge som du gjorde jeg, og at de ikke hjalp deg med kofferten er helt tragisk, du var jo gravid, folkeskikk og oppdragelse er dessverre mangelvare mange steder…

    18. Så gårsdagens episode, og det viser jo tydelig hvor drittunge de andre jentene er . Syns du virker som en kjempe skjønn jente, og jeg syns ikke du fortjente en sånn oppførsel, dette er så typisk ungdomskole oppførsel der de bitchy jentene fryser ut andre fordi de tror de er så mye bedre selv, bare vær glad hele norge fikk det med seg og 😉 stå på Rannveig, digger bloggen din 😉

    19. Huff synes de er noen mean girls. Therese er alltid sur, negativ og bitchy. Har aldri sett henne smile. Synes de begge oppfører seg som noen jenter på 14 år.

    20. hahahah, er jo ikke du som er dum når Ida prøver å bortforklare seg med å si at det ikke var noen andre bord. Var jo kjempemange andre bord der. Du er søtest og morsomst, Rannveig! Synes retten og sletten de andre jentene er slemme mot deg. Men men. Du som er best. Stå på!

    21. Synd det ble som det ble… Prøv å ikke bry deg om det de skriver og sier, og heller fokuser på alt det gode bloggleserne dine skriver til deg. Du er ei herlig jente, Rannveig, og jeg syntes du virker som ei oppegående jente både på Gran Canaria og her hjemme. Barna dine kommer til å lære mye av deg ♥
      Stå på ! Elsker bloggen din, og jeg støtter deg fullt ut ♥

    22. Til dere som sier Ida er stygg i trynet så kan hun sikkert ikke noe for det. Det er ingen som er perfekte!!
      Skjønner hva du mener Rannveig! Det var veeeldig drøyt av dem det de gjorde på stranda å og sette seg alene. Forstår deg kjempe godt!!

    23. Jeg ble rett og slett sur når jeg så dette på tv’en. Utrolig barnslig og umoden gjort av begge jentene. Altså skal det være SÅ vanskelig? Herregud blir flau av å være ungdom nå til dags.

    24. Du trenger ikke å virke så sykt voksen for det er du ikke! Du var jo den eneste som gikk å hentet mat når dere gikk inn. Man så jo at de gikk rett til plassen sin der det allerede sto mat! Og therese prøver å være såppas snill å si at du ikke er så dum som du blir fremstilt noe som du burde være glad for. Og du burde kanskje ikke skjelle de ut så mye somdu gjør;) du trekker deg litt unna selv også. Hadde jeg hvert deg hade jeg spurt om vi kunne flyttet oss til et annet bord eller bare satt en stol innntil bordet dems. Men de kunne også spurt men du kunne tatt insniativet selv også. Men jo mer drama jo bedre tv:) syntes det er morsomt åse på dere. Det blir bra tv:)♥ stå på.

    25. Æ må le. Fyfaen dem e barnslig! Æ daue.. Æ lo godt da æ leste det du skrev, fyfaen du e flink å forklare! Æ digge det! Æ ler fordi det virke som om T prøver å komme unna at ho faktisk var med på å fryse dæ ut for så etterpå når hele lande har sett episoden sitte å forklare koffor d ble vist på den måten for ikke å miste læsera eller what ever! Haha! Hærreguuuud! Æ læste ka ho skrev også bynte æ å lure på ka du kanskje hadde skrevet og da så æ jo kem som faktisk skrev mer realistisk! haha!!!

    26. Vet du Rannveig, du oppføre dæ ikke så mye bedre sjøl.
      Æ skjønne ikke helt koffår du kan sitte å si at dem ikke ville være med dem, du har laga mest sak ut av det her og du har skjøve dæm vækk.
      Om det virkelig va så viktig så va det jo bare å flytte det bordet du satt ved og setta det atme demmes? Du har hele veien hakka på Therese og Ida på bloggen din, dem gjor det og dem gjor sånn, og dem stakkars må sitte å forsvare sæ på ALT dem har gjort der nede.
      Du syns dem festa mye, ka med BI guttan og drammensguttan da?

    27. Hahah, du e jo helt idiot i haudet. Man ser jo klart og tydelig at TCMN og Ida går inn UTEN å ha noke som helst av tinga sine i hendene. Og når du går bort til maten for å forsyne dej, så går dei for å sette sej ned å spise – sida dei alt he henta mat. Det at du ikkje he fått med dej det vise jo bere kor dum du egentlig e. Puppane og bollemagen va vel i veia for at du i det heile tatt såg det. Guud, du e so teit at man kan sikkert sykle gjøna haudet ditt.

    28. Alvorlig talt, Rannveig. Hvor mye drama går det ann å lage egentlig? Kjenner verken den ene eller den andre bloggeren, men dere er så dramafylte alle sammen og sjalue på hverandre en etter en. Hvorfor må du skrive dritt om Therese velger å skrive dritt? La dem gjøre hva dem vil, og du gjør hva du vil. Trenger ikke prøve å være bedre enn de med å skrive dritt først eller sist. La dem styre på og glem det. Fiks opp i ting i stedenfor å søke oppmerksomhet på blogg. Synes det er tåpelig av dere alle tre. Må da for svarte gå ann å være med hverandre uten drama?! Og en av dere må jo legge det dødt og være den voksne for å fikse opp istedenfor å lage enda mer drama, vær den jenta. Good luck. Triste greier

    29. Hvis du er så voksen som du påstår kan du ikke da bare drite i å forsvare deg og ikke bry deg om det?
      Du virker ikke så veldig smart selv akkurat, så du kan ikke påstå at de andre er så dumme.
      Get over it.
      Ogja, man der jo på bordet de satt på at maten deres allerede er der fra før av.

    30. Therese bare dreit sæ ut loddrett. Siste innlegget påstår ho at ho ikke har telefon med sæ på første bildet, NOE HO HAR I LOMMA HVIS DOKKER SER NØYE ETTER.. Andre bildet har ho IKKE det!!!! Gahh

    31. Fa*n så ekkel hun blonde virker. Og Therese er jo stereotypen på fæl fjortisbitch. Blikket hennes, ansiktsuttrykk og kroppsspråk sier jo mer enn de styggeste ordene i verden. Greit at dere ikke kom overens, men man må kunne holde en høflig og god tone…
      Kan ikke ha vært mye gøy å være på tur med de to. Kjipt at den fjerde bloggeren ikke kunne bli med!

    32. Man ser jo på bildet med pilan at det allerede e mat å ting på bordet dem sett sæ på?!?
      Like uansett dæ best av bloggeran, du virke utrulig mye smartere og mer reflektert enn dem vise dæ på tv! Stå på rannveig, du e mye bedre enn de to!

    33. Er ida en toppblogger?? I så fall må hun ligge på sisteplass håper jeg.Kalvbeina og gått på en vegg med trynet sitt.De virker jo helt blåst de to jentene der.. Stå på Rannveig:):):)

    34. Du sitter maks en halvmeter lengre borte, du sitter jo virkelig helt alene uten folk i nærheten. Herregud, mulig å lage styr av mindre?? Forstår ikke at noen kan bry seg om noe så lite. latterlig. Du er jo virkelig tidenes solstråle…Du har virkelig ingenting du skulle ha sagt. Alle passer ikke sammen, og stemninga er jo klein til 1000 pga alle av dere når dere er sammen. Så slutt å peke med fingeren og innse at kanskje ikke alt var bare de to andre sin feil 😉

    35. Det er jo du som er umoden når du skriver sånt om de på nettet ! Herregud! Tenk litt da! Du er alt for selvgod, og det viste du på tv også! De redigerer deg ikke dum og blond…Man ser jo at de kom inn før deg, og de kan jeg tro også! De har ikke med seg mobil eller noe sånt, og du komer alltid sist inn! Fordi du er selvopptatt og bryr deg bare om den magen og at det er varmt… Når to jenter osm er yngere enn deg er klare før deg hver gang sier dte litt om åssen du er..

    36. Har aldri likt de kalde plastikk dukkene, helt skrudd i hodet. Glad de ikke er barna mine , da hadde jeg sunket ned i jorden av skam!

    37. Man ser jo på det ene bildet du har lagt ut når dere går inn, at tingene til dem og maten di sin står der allerede. Og vi fikk jo ikke sett at dem hentet noe som helst mat. Er jo ganske rart at ikke du også kan se det at tingene dems ligger der allerede? Jeg velger og tro på Therese her jeg altså.

    38. Greit nok at du ikke synes noe særlig om de to andre (de virker barslig ja, mer barnslig enn deg). Men du er ikke noe bedre selv når du snakker stygt om de. Hold deg for god til det du, så får du nok respekt fra flere.

    39. hahahahahahhahahahhahaha !!!!
      at det virkelig går ann å lage sååå veldig stort drama med sitteplass?
      Du skulle jo spise -?
      hahahha

    40. Når sant skal sies så virker det jo som om det er du som lager drama da. Det er jo trås alt du som sitter å klager over alt. Jeg sier ikke at det var greit at de valgte et tomannsbord men å skrive at de ikke er like voksne og reflekterte som du selv blir like fei som det høres ut som. De er 1 år mindre og tro det eller ei, jeg må jo si at i denne saken så er det jo dem som virker mest voksne. Greit de liker og feste, det gjør dem ikke barnslige av den grunn.

    41. Herregud, synes de to andre jentene behandler deg sinnsykt dårlig! Det kommer iallefall tydlig frem på tv at de gjør det… men stå på Rannveig, du er så mye bedre enn de to andre <3

    42. umodent. hvorfor gidder du rannveig, du er bedre enn dette. hva med å bare la det ligge? komme ringen vei med dette, dere er alle utrolig umoden og barnslig

    43. Bare “let it go” Rannveig. D som har skjedd har skjedd. Ingen grunn til å lage drama over spilt melk. Osv, osv…

    44. Kan ramse opp en hel del hvor Therese og Ida gjorde mot Rannveig som er TOTALT hensynsløst.
      Da hun mistet baggasjen klagte Therese på at hun klagde. Det hadde jeg gjort og. Hadde blitt mer forbanna en det Rannveig ble.
      Da de ikke hjalp henne med kofferten, til tross for at hun var høygravid. De bare lo og rottet seg sammen bak henne.
      De puttet en ekkel kakkerlakk opp i annsiktet hennes. Hadde jeg vært Rannveig hadde jeg kjørt annsiktet til Ida ned i doen og spylt ned. Det er bare dårlig, når vedkommende hadde skrekk for de.
      Og da de gikk ned til frokosten, kunne faktisk Therese og Ida brukt det lille usmarte hodene sine og tenkt at de var tre fra starten av. At de kunne funnet et firemannsbord i tilfelle Rannveig kom ned før de var ferdige med å spise.
      Jeg TVILER STERKT på at kameracrewet BA de om å snakke dritt om de andre som var på stranden. Lenge leve bortforklaringer?!?!
      Nei, jeg syntes Rannveig var sterk gjennom dette. Jeg har mistet HELT den lille respekten jeg hadde til Therese, til tross hvor “smart og snill” hun virker som på bloggen viser hun en helt annen side. Det er lov å si imot kameracrew, eller droppe alt. Man MÅ ikke fremstå som en douchebag. Man kan faktisk si NEI!
      Digger deg, Rannveig 😉

    45. For en fantastisk gjeng med detektiver dere er.. ha ha… dette er bare så lættis.. hvem som gjorde hva og hvem som spiste først og hvor og hvorfor.. who cares??? Og hvem som er sjalu på hvem? Jeg finnes ikke sjalu på noen, men har da likevel ytringsfrihet og kan mene hva jeg vil om hvem jeg vil? Her facineres jeg absolutt ikke av verken den ene eller den andre bloggeren, men av dere som kommenterer. SÅ ufattelig mye stygge kommentarer i en tid hvor mobbing er SÅ ut… kjære mi ti, fremtiden er skummel med så mye mennesker som henger seg opp i en stakkars frokost.. nei, hva blir vel problemene i Syria eller regjeringsskifte i forhold til det her…. GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!!! Og you go Rannveig.. håper frokosten din i morgen blir hakket bedre!!

    46. Det bilde med piler på, viss du ser nøye etter så er det et bord som Therese går mot er det allerede mat osv.
      Ser du på bilde dere går inn sammen så har ingen av de noen ting i hendene, å hvorfor ligger snusen og mobilen til therese på bordet?
      Skjønner ikke hvorfor du vil sette deg i bedre lys?

    47. jeg tenkte med engang at de to var helt mongo som gjorde dette mot deg…… men så leste jeg TCMN sin historie og ser at hennes stemmer… Det er faktisk FLAUT rannveig… du har faktisk dritte så sinnsykt på draget…. OFF OFF OFF OFF !!!!! Tcmn går jo faktisk til bordet på bildet du legger ut, så sannheten er at de faktisk var der før deg… hahah…. Håper på en god forklaring rannveig…. HER Må du faktisk forklare deg for å ikke miste masse lesere… herregud så barnslig dere er alle 3…. OG ida, vist du leser dette… DU SER UT SOM EN BULLDOG

    48. Haha, det er tragisk hvor mye arbeid du gidder å legge i dette. Om du sjekke bloggen til Therese nå så vil du se hvor patetisk du er. Det at DU ikke drar å spiser forkost med de legger du over på de? Jeg må le av hvor trasig du er, greit nok at du er tilbakestående og ikke går ut med de andre. Men det at du praktisk talt legger skylden over på dem for at du ser alene ut.. Der går grensa, get a life.

    49. Mia…… hvem må få seg et liv av dere to? Hun er en fantastisk herlig mor med både vakker barn og to skjønne barn… og sitter ikke kommenterer her… fordi hun har et liv og ikke sitter på bloggen hele kvelden? Hva har du gjort i kveld? 🙂 Ja, get a life jenter 🙂

    50. Og alle dere som sier at Rannveig er så barnslig som svarer tilbake, er dere noe bedre med de stygge kommentarene deres? Skal dere komme med kritikk, prøv i det minste å la den være konstruktiv, ellers så er dere akkurat like barnslige som dere påstår at hun er.

    51. Alle som skriver dritt om Rannveig hær på hennes blogg dritt i det å heller skriv det på Thereses.
      Rannveig du er helrig jente på alle måter stå på vidre:)

    52. Herreguud, for noen DRITTUNGER enkelte av dere er her. Finnes det ikke noe respekt hos dere? Men det å skal sitte å rakke ned på henne over tastaturet er dere veldig flink til, gratulerer, og blir rett å slett helt forbauset hvor enkelte kan være. Vær så snill og oppføre dere, og vis at dere er mere voksen enn det dere er. Ida og THERESE er utrolig barnslige, de elsker å vise seg fram og er sykt stolt over puppene, rompa blablabla. De dra KUNN til syden for å drikke seg dritings, pule og vise seg skikkelig fram for å få oppmerksomhet? Og dere sier at Rannveig er dum, da tror jeg at dere er nødt til å få dere briller og faktisk se sannheten i bildet. Rannveig var gravid og hun gjorde fint lite galt. Hun sier det som er fakta, vær så snill. Herreguuud sier jeg bare! Rannveig, stå på! For en nydelig liten jente du har 🙂

    53. Syns du virker som ei grei og morsom jente, med selv ironi! Koser meg virkelig når jeg leser bloggen din. Blir nesten litt fristet til å gå inn i familierollen selv.
      Mener at du er en god rollemodell for mange.
      Stå på videre! 🙂

    54. Jeg har bestandig lest bloggen til TCMN , og hun har så og si klart å forholde seg voksen på bloggen ( innenfor en hvis grense ) Men det at hun og Ida, på 19 år ?! Enda står og benekter for at de holdt deg utenfor, når det er så tydelig på tv , det syns jeg er så umodent som det går an å bli! De hadde vist seg mer voksne om de sto frem på bloggen, beklaget seg og innrømte sine feil, istedenfor at de skal pynte på sannheten bestandig.
      Og det om deg, er det ganske tydelig at de klipper til , så det er ikke noe å tenke på. Tror de fleste står på din side der .
      Håper du hever deg over det , og legger det i glemmeboken. Du får la disse jentene få være fjortis en stund til, det går jo ikke utover noen andre enn dem selv uansett 🙂
      Hilsen Celina 20 år

    55. Er kanskje ikke noe du tenker på, men synes du selv du er et mye bedre forbilde for jenter på 13-14 år? tatt i betraktning at du er tobarnsmamma i en alder av 20-noe? Jeg skjønner at du synes du er blitt behandlet urettferdig, men synes du virkelig at det å være mamma til to i en så ung alder er et godt forbilde til unge jenter? Det er godt mulig at dette er en livsstil du selv har valgt, og at det fungerer bra for deg, men de fleste vil finne det vanskelig å klare seg alene som mamma i en så ung alder. Så jeg vil bare råde deg til å se deg selv i speiliet før du begynner å peke på andre.

    56. Har alltid TRODD du var enn sånn latterlig blondine, men det er du faktisk ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om det i frokostsalen, men når tcmn og hun andre( fikk ikke med meg hva hun het 😉
      Gikk på stranden og skjelte ut andre folk! Det er både slemt og frekt!!!

    57. jaja, herregud. du er patetisk. Tingene deres ligger allerede på bordet, fordi de gikk inn før deg, de hadde jo allerede hentet seg mat (derfor du hentet mat alene om du ikke skjønte det) 😉 tilogmed på bildet du la ut ser man maten og tingene deres på bordet. du burde lære deg å ljuge litt bedre enn det ass.

    58. Åhærregud.. kjære vene.. Dokker som sir at det e “opplagt” at det ho der Therese sir e sant, se mer nøye på bildan.. Bilde nr har ho Therese mobiln i lomma.. og ho Ida har IKKE et glass i handa.. Samt at det står ingen TID på det bildet som det gjør på bilde nr 2. Bilde nr to ligg mobiln te ho Therese på borde ( mobiln i lomma på bilde nr 1 ) OG ho Ida bær på et GLASS!!! På det bilder står det TIDSPUNKT på opptaket.. Bilde nr 3 står ho rannveig å tar sæ mat.. Ida kommer gåanes å samme gjør ho therese MED et glass i handa!!!! Prøv no førr guds skyld å se på bildan før dokker kommer å riv kjæft av dokker!!!! Ho Therese å ho Ida har sine rettigheta til å si NEI om crewe ber de om å gå å snakke stygt om kroppan te andre.. Nåkka de mest sannsynligvis IKKE har bedt de om.. Forbanna tøv fra ho Therese. Skjerpings.

    59. Herregud, uansett om Therese og Ida kom dit før, så kunne de har tenkt seg om 2 ganger før de valgte en tomannsbord. De visste godt at de var tre stykker, så de kunne valgt et større bord i tilfelle Rannveig ville ha frokost. Skjønner ikke hvordan Therese eller Ida kunne spise som vanlig når Rannveig sitter alene på bordet ved siden av. Selvfølgelig får man den følelsen av å være fryst ute eller utestengt. Er ikke rart måten Rannveig reagerer på, hadde reagert samme selv, og det tror jeg de fleste hadde gjort. De to jentene kunne ihvertfall spurt Rannveig om å flytte stolen over til deres bord eller flyttet seg til et større bord slik at alle jentene kunne sitte og spise sammen. Og den delen Therese og Ida kritiserer folk? Herregud, de gjorde det fordi “crewet” sa det. Er nok ikke mye mellom ørene på de jentene der altså. Må bare kommentere det, men Ida ser jo faen ikke ut som en gudinne selv! Skulle tro disse jentene har null medfølelse og respekt ovenfor andre personer.

    60. Du rakker ned på dem andre hele tiden i hvert innlegg, det forklarer egentlig hvem som er voksen her.
      Man er ikke voksen selv om man har 2 barn skjønner du.
      å en ting den trute munnen din er ikke sexy desverre.

    61. Jeg tror dette rett og slett er et resultat av en dårlig match, syns heller det kunne vært deg og Tine istede for de to andre fordi de er ikke akkurat naturlig forran kamera spesielt når man ser på alle de andre som er med i serien, syns bare det er kleint å se på de snakke til kameraet… Og uansett om hva som skjedde under frokosten så skjønner jeg ikke bare hvorfor de kunne ha flyttet tingene sine og satt seg lamme deg, de hadde jo ikke så utrulig mye å flytte uansett.

    62. Lol, du kan ikke være vitne for en sak der ene argumentet er at de to kom før deg?! Det er to sider av en sak, og her er det altså hvorvidt dere kom sammen inn i frokostsalen, eller om de to andre hadde vært der før deg og kameracrewet. Nytter ikke hvor mange gang du skriver at dere er “vitner” på dette, hahah må le. Forstår du betydningen av ordet vitne eller?

    63. Er forresten sikker på at kameracrewet eller andre involvert i denne serien enten bak eller foran kamera, sitter å ler og gnir seg i hendene av denne diskusjonen dere har etter hveer eneste episode, blogg til blogg. Det er jo patetisk. Du tok valget om å være med selv, og vet akkurat hvordan TV3 klipper til denne serien. Det er en grunn til at både Hilde og Svein er så populære, de er jo klin gærne. Og han dvergen og han andre fyren, og storfamilien, og de gamle og unge venninnene.. De tar jo bare med folk som er kanskje litt kort rett og slett, eller folk som viker fra “normalen”. Du fremstår dessverre som desidert dummest av alle i denne sesongen, og det er jo ikke bare tilfeldig det? Alle sier og gjør dumme ting, som vil være teit ut av sammenheng. Men alt med deg er jo sånn i serien

    64. råttent gjort av tcmn og ida som ikke flyttet seg og fant et nytt bord i stedet når du, Rannveig kom i salen litt senere :p det er vanlig folkeskikk å gjøre når de sier at de ikke visste du skulle være med, men så kommer du likevel! stupid girls
      U go girl 😉

    65. Det er therese som bestandig begynner å rakke ned på rannveig hver tirsdag etter progranmet har vært på tv. Rannveig har lov til å forsvare seg

    66. Jeg har aldri sett therese rakke ned på rannveig du oppi der! Har kun sett hun forsvare seg selv vær tirsdag for rannveig slenger til med et dritt innlegg om henne. Forstår ikke hvorfor du ble med i serien rannveig, du bare klager. Du er høygravid, så det er forståelig at det er varmt å tungt. Men da skulle du ikke vært med. Det jeg lurer på er, viss du klager over å dytte din ega koffert bort igjenna gangene, hvordan har du da klart å tatt deg av sønn din på under to år gjennom svangerskapet ??

    67. Sophie elise var oppegående nok til å takkw nei til å være med. Ida å therese er unge å har kun seg selv å tenke på. Du som liksåm skal være oppegående mamma, hvorfor ble du med ? Se på alle andre som er med, di er rare, unge å umoden eller gamle å nermest senile. Hvordan kategori havner du under da?

    68. Geez, du er virkelig blond. De kom inn i frokostsalen før deg. Ingen vits i å bli helt på tuppa av noe slikt, herregud :p Og verre “forbilde” enn deg har jeg ikke sett før. Du er liksom barn til to, og har nakenbilder av deg på headeren på bloggen? Greit nok, det var fint, men fyyy, du er stygg. Unnskyld meg. Å drit i de stygge rosa leppene dine, du ser ut som en bimbo.

    69. At du i det hele tatt overlevde der nede med de 2 er et mirakel! Hadde aldri holdt ut selv 🙂
      Digger deg Rannveig <3

    70. Bildene beviser at tcmn har rett så det er ikke akorat vits i å nekte.. ble stille her på bloggen etter therese skrev forrige innlegg ja! Du har to barn, voks opp og ikke bli med på tvprogram mitt i svangerskapet. Du ser vel at det er du som ødelegger for dere tre der nede? du er sur og gretten, glagete å barnslig, hvorfor skulle de uansett anstrenge seg for å sitte med deg? du flytta ut av rommet deres og skrev dritt om dem på bloggen din? Du fortjener å sitte alene, og jeg tror produsentene likte alt oppstyret uansett 😉

    71. Hva Ida driver på med, det skjønner jeg ikke. Hvorfor holde på å lyve slik?
      Syns både Therese og Ida burde vært mer voksne, de oppfører seg helt grusomt. Jeg blir flau av å se dem oppføre seg slik. Men alle tre bloggerene har vært like flinke til å snakke drit om hverandre på bloggene sine. Lavmål.

    72. Rannveig la dette bak seg med dette innlegget i går morges hun….det er dere som kommenterer som ikke lar det ligge??????
      Når man har litt mellom ørene så er faktisk bloggerne totalt uinteresante…det er dere som kommenterer som er lættis og til glede rundt på utallige arbeidsplasser… 🙂 Keep up the good work!! Det som sjokkerer mest er at SÅ UFATTELIG MANGE fortsatt synes mobbing er helt greit???? Har ingen av dere vokst opp med god oppdragelse??? SKAM DERE!!!!

    73. Holdt på og le meg ihjel etter gårsdagens episode! spesielt teit når de går rundt på stranda og kommenterer kroppene til folk, som om at de skulle være så uendelig deilige selv..
      Bestemora til samboeren min på 90 år satt å strigråt av latter sjøl, å lurte på hva de tenkte på når de gikk foran kamera og slengte så mye dritt..
      Vokst opp i samma by som Ida Martine, enda jeg er noen år eldre har jeg fint klart og få med meg den ene skandalen etter den andre 😉
      Det er verre og ha celluitter i huet enn på lårene 😉

    74. Herregud Therese er jo kronisk og bitchy. Hun har null sjarm. Mobber andre og tror hun er sååå deilig. Therese ser ut som en 13 åring med silikonpupper!!

    75. Kjære Janne, hvem er det som mobber nå da? Du sier at Therese ser ut som en 13 åring med silikonpupper? Tenk deg om før du kaster deg over tastaturet.

    76. Trur ikke det e så rart at du ikke fikk så god kontakt med dem den første dagen på GC, når du lot sinne ditt over kofferten gå ut over dem. Unødvendig og lage så mye drama Rannveig……

    77. Fy flate, jeg blir helt forbanna over å lese slikt. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan legge vekt på at du “virket dum” i begynnelsen, når der er to småjævler som bor på samme rom som deg som GÅR INN for å mobbe på norsk tv. Ikke bare er det utrolig umodent, men er det mulig å være så blottet for medmenneskelighet? Nei slikt provoserer meg noe så inn i helvete, og jeg er like gammel som deg, og man trenger ikke ha barn for å være moden, man må bare ha noe oppe i topplokket!

    78. FOLKENS!!!
      DERE HAR FÅTT MED DERE AT DET ER EN FROKOST DET ER SNAKK OM HER????????? EN FROKOST!!!!!!!!!!!

    79. Hei 🙂 Får virkelig et annet syn på hvordan de andre jentene er mot deg! De er rett og slett skikkelig svake… går det an å synke mer lissåm?haha! fy søøøren!… Stå på Rannveig! Tenk at du er mamma og har tatt en mer voksen rolle og kan være stolt av det!:)

    80. REBECCA:Du mener ikke være frekk , men få deg en hobby, gjør noe med livet ditt, i hvert fall med hue?
      Jeg tar skjermdump av hele siden her nå og tipser en som er meget intresert i temaet mobbing på en av norges største nettnyheter.
      Nå må dere virkelig ta dere sammen kjære medmennesker.
      Rannveig la dette dødt i går hun, og vet dere hva…det var hun som var på tur. IKKE dere…. og slutt å snakk stygt om utseendet og innhold i hodet og diverse annen skitt.
      Dette er den største netthetsen på lenge i norsk media.
      Dette kommer videre.
      SKJERP dere, gå i dere selv, få et liv, engasjer dere i noen dere kjenner i stedet.

    81. Vet du hva Rannveig? Du er den mest barnsligste tobarnsmammaen jeg noen gang har sett.. Du klarer ikke innse at du lyver og at du bør droppe alt dette dramaet… Herregud… Det er rett og slett pinlig at du orker å snakke dritt og komme med unnskyldninger for at folk skal tro deg.. men det er det 3% som gjør… Du som er så “voksen” burde jo lagt alt sammen ligge .. ikke snakke dritt om jenter som er yngre enn deg.. Som gravid burde du heller ikke dratt på den ferien, når du hadde en aning om hvordan det kom til å bli…. Du som ikke klarer å velge noen dumme sko en gang… skal klare å ta vare på to barn? Wtf??? Jeg blir flau på dine vegne… Du burde unnskylde deg for Therese og Ida altså… Huff og huff!
      En ting til: Morsomt at du i det hele tatt gidder å forklare deg, når alt du sier er feil! Bildene dine er ikke litt gode som bevis en gang…

    82. Marthe: Du er ikke nå bedre for å si det slik. Du er den mest barnslige ungen som gidder å skriv det. Voks opp 🙂

    83. Mulig noen har nevnt det før i dette innlegget. Gidder ikke lese gjennom alle liksom. Men hva feiler trynet til Ida? Ser jo ut som resten av berta burde vært 150kg. Rett og slett smellfeit i trynet. LOL det ser så funky ut 🙂 hun må jo redigere hvert eneste bilde av seg selv, for her ser du den virkelige Ida… Ler meg ihjel…

    84. Det er kanskje sant at de fryste deg ut når dere var på tur, og det er ikke greit.
      Men å skrive dritt om dem på bloggen, er et nytt lavmål!
      Det blir rett og slett for dumt, skal ikke du være den voksne av dere?
      Akkurat nå så virker det ikke sånn i det hele tatt, for du slenger mye mer dritt enn for eksempel TCMN på bloggen! Så vis at du er voksen, og slutt med den drittslengingen….

    85. Hei Rannveig!
      Jeg synes du er sterk som klarer å skrive det her på bloggen! Var ikke pent gjort av de andre bloggerene og sette seg på tomannsbord, når der var andre bord, slik dere fikk sitte sammen! Jeg synes du er en helt fantastisk mamma til dine barn! Og Marthe: Synes det er dumt at du kommer med sånne kommentarer til faktisk noen du ALDRI har møtt før!!!!! Rannveig er ei fantastisk mor til barna sine!!!! Synes du skal slette den kommentaren, å at du ikke skal kommentere til noen at de er barnslige og at du sier ho lyver? Hvordan i allverden vet du at ho lyver? Og bildene Rannveig legger ut, har faktisk ikke du noe med å gjøre Marthe….!!!! Trur du skal passe deg litt der du Marthe…!!!!!!
      Rannveig: Jeg synes du er en god tobarnsmor!! 😀 <3 Håper og få svar med deg!! 😀

    86. Hahaha…. “Fint” bilde av Ida du la ut. Ser hun helt lik ut i virkeligheten også? O.o
      Digger deg, Rannveig 🙂

    87. Kjære Rannveig.
      Jeg synes tv3 og unge mødre har framstilt deg helt feil på tv, gjennom bloggen virker du som en smart person! Synes Therese og Ida var noen jævla drittunger mot deg, de skulle fått juling!!!
      Trøst deg med at det er de to som dummer seg ut, foran HELE Norge!
      Du er foresten utrolig søt! 🙂

    88. Ida er bokstavelig talt GRISEstygg. Ser ut som en blanding av en gris, et troll og grinchen i ansiktet. Dessverre for hun hjelper ikke personligheten på heller, tvert i mot.

    89. Skjønner godt at dette er frustrerende for deg, men det at dere kom sammen ned til frokosten er jo faktisk ikke sant. Hadde det vært meg hadde jeg jo uansett ikke satt meg på et tomannsbord når dere faktisk er tre, men istedenfor å oppføre deg som en 14 åring og drive å henge deg opp i dette med å “baksnakke” de på bloggen din osv, kunne du oppført deg mer voksent og rett og slett overse hvordan de holdt på. Det med frokosten er ikke engang et tema mener jeg. Det ble satt opp av Tv3 av ingen annen grunn enn at de skal få bedre seertall. De oppførte seg helt klart dårlig mot deg, men du er ikke helt uskyldig i dette selv. Voks opp, konfronter de og gå videre. Som jeg har sett er det du som driver å tar dette opp igjen med kun negativ holdning.
      Du virker som en koselig og godhjertet person, og fortjente uansett ikke å bli holdt ute, men man står faktisk for egen lykke. Kom deg ut og gjør noe istedenfor å være inne for å finne ut hvilke sko du skal gå med.

    90. hahahaha, måtte le når jeg såg dette. Tcmn er faktisk et bedre forbilde enn deg! Og du kan ikke forvente deg at de skal ta intiativet hele tiden, du kunne faen meg gjort det selv. Hva med og sette borde sammen med dem? Var det så jævla vanskelig ?

    91. Jeg skal ikke si meg enig i hva noen av dere sier, for jeg ser ikke på programmet, aldri gjort det, for det er et program med drama og rør, og spesielt når de velger og ta med blogg jenter. Dere er like barnslige alle sammen som i det heletatt skriver noe. TCMN skriver hvertfall litt koselig om deg om at du fremstår dummere enn du er, og som du skriver så er det noe alle burde skjønne, at du ikke trenger og være den skarpeste kniven i skuffen, men det er ganske snilt av henne og si for du ser ikke akkurat ut som den glupeste, så du skulle være takknemerlig ovenfor henne siden hun klarer og fakisk glemme det litt, og skrive positivt og faktisk være litt mer voksen og rpøve og være snill, enn og bare rakke ned. Dere har like mye skyld i alt dette selv, du kunne gjort mere du også for at turen kanskje skulle vært bedre. Og det du skriver med at du likte Tina og alt det positive du skriver om henne, blir som at hvis hun hadde vært med så hadde det blitt til at dere to rotta dere sammen også, så da er du ikke så mye bedre enn dem, dere er like mye barn og barnslige alle sammen, og dette programmet er noe dere har valgt og være med på selv, så ser ikke problemet deres. Du skal tross alt bli mor, og det i det heletatt og se slik ut på tv og være med på tv programmet da blir helt feil synes nå jeg, dette blir ADLRI borte så dette kan sees om flere år igjen. Tenk på ungen din da. Skjerp dere alle sammen, og blogg om det bloggen faktisk handler om, og hvis at dere kan være så bra mennesker dere prøver og vise at dere er og ikke blogg om det, isåfall skriv bra alle sammen om hverandre.

    92. Det hadde ikke vært vanskeligere enn at du tok stolen din bort til bordet deres, men du måtte jo bare lage noe drama ut av det.

    93. De ser jo ut som om de er tolv år da. Og oppførselen demmes er ikke akkurat noe bedre for og si det sånn.

    94. hahah fyfaen! skjønner ikke at du gidder å lage så mye drama rannevig? alle ser jo at det er du som har drete deg ut? hahah , og vi ser jo på bloggen til therese at det er hun som har rett?
      du burde skjerpe deg,eller bare respektere at therese har rett:) rett å slett barnslig av deg rannevig.

    95. Blir for dumt ditte her…på tide dere alle tar dere selv i nakken…vist du hadde gadda sosialsert deg lit mer så hadde dere sikker vært mer ilag men være redd en maur på gulve at du bytta rom for en maur hallo.ingen av dere er noe mer våken enn den andre hadde en av dere slutta hakke ned å bloghe om drama deres hadde den personen vært våksen. Du som er mor burde shønne at man ikke skal bry seg om drama.heller heve hode la vær slenge dritt tilbake.hev deg over det….herregud

    96. Snakk om å dum sæ ut på tv da! Hu ene si at hu ikke vist at Rannveig skull spis med dæm?! Haha, hu kom jo sammens med dæm! Hjelpe mæ! Bli provosert æ! Hold dæ unna sånne fjortisa Rannveig! D e veldig tydelig kæm som e mæst voksen hær, hilsen ei anna ung mor;)

    97. Jeg er absolutt ingen stor fan av verken chaterfeber eller “rosabloggere” som dere blir kalt.
      Men oppførslen til de to andre var så utafor. De burde skamme seg både for oppførslen mot deg og når de er på stranda. Stå på videre 🙂

    98. Tror ikke det hjelper å rakke ned på dem, det gjør at du framstår som en fjortenåring. Du er sikkert mer voksen, men den bloggkrangelen her blir for dum. Jeg skulle ønske at du kunne heve deg over dette og være en voksenperson. Du kunne vist deg selv fra en mye bedre side dersom du droppet dette og bare lot dem være.

    99. Må si at hun Ida virkelig er mindre pen og hadde tjent på å ha en bedre personlighet, men dessverre virker den å være fraværende også… Stakkars jente.

    100. Det er greit at det var barnslig av dem å gjøre slikt, men du er jo faen i meg like barnslig når du ikke klarer å spørre dem om å flytte seg til et større bord?!

    101. Vet du at for hvær episode æ ser så blir æ mer å mer flau over å komme fra finnmark, du e rætt å slætt en skam for landsdelen. æ skjæmmes rætt å slætt. ka som feiler dæ? ? e d nån som har dotte me hauet først i bakken så må d jo være du. Æ flirer av dæ, å du kan ta dæ fan på at æ har hele Finnmark i ryggen-ja om ikke hele norge-når æ sier d.
      du blir ikke bare fræmstilt som den som oppfant ordet dum,
      du virker jo rætt å slætt fullstendig sprengt oppi det lille blonde haue ditt.
      Gjør værdn en tjæneste-legg ned den hær dritn å græv dæ ned så ska æ be til Gud om at Tv3 stopper faenskapen-hærregud for nåkka møkk!

    102. Du er helt tullete Rannveig! Dette her er det mest barsenlige jeg noen gang har sedd noen så gammel som deg (vet da faen hvor gammel du er) men dere behandler dere som så unger! Rett og slett! Ja, Therese og hun Ida gjorde no dumt, men er mest på dere side for Therese hadde en bedre forklaring enn DEG! Herregud! Skjønne jo godt at de ikke ville være med deg! Så når vi kommer til utsende ditt! Sånn at jeg for sakt det, for jeg gidder ikke bruke mer tid på deg mer! Du har to unger (?vetikke) og har en kjæreste og et hus, etter det jeg har lest
      (Leilighet, vetta..) det er perfekt, men så kommer det jævla utsende ditt! BARBIE! Rosa lepper, lang BLONDT hår, store pupper? Du er ikke no særlig bedre forbilde selv! Liker deg, bare ikke utsende, hadde jeg vært ungen din, hadde jeg vært flau over moren min, drit flau, man må ikke ha alt det barbiedritten for å være perfekt !! Gidder ikke mer nå

    103. E vill nu sei at du e nu minst like barnslig som dæm når du hæng di ut på bloggen før dæ første, å i tillegg lyg du over kordan situasjon va å tok ut ifra det man ser på TV – som du sa skjøl så e det mykkje meir som skjer bak kamarae også. Herregud, e dæ ikkje å bære la saken vær? Du har tross alt et voksentliv trur du må bynn å tillpass de ætter dæ.
      Dårlig gjort a di, ja men også utrulig dårlig gjort a de..

    104. Det at du sier at de “renvasker seg selv“ syns jeg er veldig dårlig gjort av deg, for alt du egentlig gjort nå er å “renvaske“ deg selv når du sier aaalt det der slemme om dem. ALLE ser jo at de kommer med tomme hender sammen med deg, men på bordet er det mange ting og sånt! Og ja, nå skal ikke JEG skylde bare på deg da, de kunne hvertfall ha spurt deg om du kunne sitte med dem!

    105. Utrolig trist at det måtte bli sånn! men jeg lurer bare på hvordan Therese og de kunne ha snus og alt det på bordet når de satt og spiste frokost? For de hadde jo ingen ting i hendene når de gikk sammen inn med deg.

    106. Jeg tror på deg, Rannveig! Du trenger bare å lese bloggen til Therese for å se hvor barnslig og umoden hun er. Aldri lest bloggen til kameltrynet Ida, aldri hørt om henne heller.
      Stå på, snuppa!

    107. Men er du dum eller? Hvis du ser når de andre kommer inn så ser du at de ikke har med seg noe, men når de setter seg er plutselig snus og lommebok på bordet allerede! Kom det av seg selv det eller? Hahah du er ikke den smarteste dramakjerring assa

    108. Vil ikke terge på meg noen her, men akkurat det med at Therese ikke er et godt forbilde for 13-14 åringer er vel egentlig ganske drøyt, med tanke på at du selv ikke engang har tenkt langt nok til å ha beviser til å backe opp det du skriver. Mye gir heller ikke mening. Therese har faktisk jobbet hardt for bloggen sin mens din blir lest fordi du fremstilles som “Dum og deilig” på tv, og fordi du er en ung mor med silikon.

    109. Jeg blir så kvalm av alt dette her! Ingen av dere oppfører dere voksne i det hele tatt, for guds skyld! Snakk sammen med hverandre, ikke start en krig. Hadde ikke forundret meg om du hadde sittet her og skrevet dette fordi du ønsker å være høyere på topplisten.. Du er ikke noe bedre forbilde, ikke pek me fingeren med mindre den er ren!

    110. Fyyyyfaen å drama.. Syns du oppførte sinnsykt merkelig på dem episodene jeg har sett. Med klaging på at du er vaaaarm å har en pipestemme å ser ut som en 14 åring bimbo rett å slett! Men kan dere ikke bare ligge?

    111. Din side her! Det eneste Ida og Therese gjør er å ligge å sole seg og vise frem kroppene for kamera. De gjør ingenting som er spesielt moro å følge med på, eller noe som skiller seg ut. Du derimot, mer koselig. Utrolig barnslig av Ida og Therese å holde deg utenfor, og på toppen av det hele i et tv-program. Stå på videre!

    112. De fleste skjønner at det akkurat nå er DU som oppførte deg som en 14-åring.. Sett forklaringen til Therese? Dette ga meg et helt nytt syn på deg, Rannveig. Jeg som begynte å like deg bedre og bedre. Men nå lyver du til oss.. Og DA kjenner jeg grensen går.. Men du er nå god til å late da, den skal du ha! 🙂

    113. det er du dom er drittungen her du er ei voksen dame og sir dei er så barnselig og gjør dit og dat har du sett på deg sjøl eller ei oversminka dum blondine ta deg sammen
      du lager så jævla mye drama bare får oppmerksomhet…………………….du har kanskje komt høyere opp på topp lista etter ditta her men det er jo faen ta bare drit at du skal vere så jævla frekk mot allle og så komme høyer opp på topp lista………………….syns jævli synn på barna dine som må vokse opp med deg ………………………………………………………………

    114. En ting jeg ikke skjønner. Hvis dere 3 gikk inn sammen, hvordan kan veskene og maten til Sophie og Ida stå på bordet da? De hadde jo ikke med seg noe når de gikk inn der med deg

    115. Syns ikke synd i noen av dere. Dere er like barnslige alle sammen. Legger ut bilder av hverandre og påstår forskjellige ting. De som filmer kan klippe og redigere også vet dere 🙂

    116. Nå vet ikke jeg om alt som skjer av kamera. Men de to andre virker utrolig umodne! For en oppførsel. Skulle tro de var 12-13 år..

    117. Skammelig oppførsel på de to andre..Det er du som fremstår på best måte,ikke julegrisen og ho andre som er kronisk sur..

    118. En sak har alltid to sider, men det er helt tydelig at de to rotter seg sammen hvertfall… Det er nesten sånn at man kan føle på stemningen når man sitter hjemme i stua og ser på. Jeg syns du takler de andre veldig bra faktisk, og du viser at du har litt bein i nesa. Jeg har fått mer respekt for deg etter det jeg har sett på skjermen 😉 stå på, det er de som ødelegger for seg selv med å fremstå slik på tv. Og det er så klart “lettere” for de som er 2 å “bevise” at du har “feil” siden de er så jævlig enige hele tida… say no more

    119. Jeg støtter deg fullt og helt Rannveig! Therese, spesielt, virker så utrolig care og bitchy. De to jentene er de typiske jentene som baksnakker og utestenger. Kjenner jeg blir kjempesint av å se hvordan de oppfører seg mot deg på tv! Stå på, du er en hærlig jente 🙂

    120. Dårlig av de andre jentene!! Tror på deg Rannveig<3 Du er deg selv, og oppfører deg i hvertfall som en hyggelig jente!!<3

    121. Herregud, Rannveig! Kan du slutte å henge ut folk på bloggen din? Du fremstår som en skikkelig sjalu bitch (sorry at jeg sier det sånn)! Det er greit at det kanskje var litt barnslig av dem, men det er TV!! Klipping og liming er det tv-industrien lever av. Det er et sinnsykt lite luksusproblem, og at du da velger å skrive et helt blogginnlegg om hvor synd det er i deg og hvor dårlig behandlig du fikk, viser bare hvor få problemer du har i livet. At du sier at de to er barnslig, er ganske rart med tanke på at du faktisk er mor, og ikke er mer voksen selv. Å henge ut folk er IKKE greit! Det er hvertfall ikke greit når det er på TV og man kan klippe og lime til din fordel sånn at du virker som et offer. Du ville vel skape hat på Therese og Ida, men istedenfor har du skapt et dårlig lys på deg selv. Therese prøvde faktisk å gjøre det motsatte med å skape et godt lys på deg i starten. Det var tydligvis ikke godt nok for deg…
      Annet en det syntes jeg faktisk at du virket som en kul person og en god mor, men jeg vet ikke hva jeg skal tro lengere…

    122. Get over it! Du trenger ikke å skrive et helt innlegg om en frokost -.- Alle har fått med seg hva du syns om disse jentene.. og hvordan situasjonen var.. herregud

    123. Du drit dæ jo ut? På det bilde dokker lete etter bord, ser man bordet med maten å tingern demmes i bakrunnen!

    124. MORSOMT Å LESE FANSEN TIL SURE TCMN OG FEITA IDA SOM GNÅLER HER INNE.
      VANVITTIG MORSOMT Å LESE NÅR 12-13 ÅRINGENE ER SURE PÅ BIMBOEN HAHAHAHAHAHAHAHA

    125. Har sett alle episodene så langt, og du fremstilles helt annerledes, så etter å ha lest dette innlegget, så liker jeg deg faktisk mye bedre.
      Synes oppførselen til TCMN og Ida er helt uakseptabelt, og jeg synes synt på deg.
      Man blir faktisk klippet annerledes i et TV program enn man er i virkeligheten.
      Stå på, kommer til å lese bloggen din fast.

    126. Faktisk er det hull i forklaringen din. Man kan se at Therese og Ida ikke har noe i hendene på vei inn, men når de sitter på bordet sitt ligger lommebøkene deres der.

    127. Liker absolutt ingen av dere, men du er vell den som jeg liker minst av dere tre. du topper kaka noe så jævlig. idioter av noen jenter

    128. I programmet så det ut som du oppførte deg litt dumt.. litt blondie. (nohate)
      MEN det er ingen grunn av de andre å bli så bitchy mot deg.
      Synes det er skikkelig lavmål og TEIT at de flokket seg mot deg…
      Jeg er tenåring, og jeg kjenner igjen dette “kropsspråket” til de andre bloggerne..
      Jeg synes det er rett og slett barnslig. Av “voksne” å oppføre seg sånn…
      Jeg vill ikke kalle dem voksne engang, kun myndig.

    129. Hei.
      Er ikke noe særlig fan av bloggere eller deg, men du er i alle fall mye bedre enn de to andre hjernedøde babyface dvergene som var med deg på tur.

    130. Hei fine Rannveig !
      Har sett alle episodene med deg og de andre bloggerene . Må bare få si det slik at de er de mest udregelige og ufine personene jeg har sett rulle over skjermen i beste sende tid. Må si meg enig med du at det toppet seg da de gikk på stranden og slang ” dritt” om andre , og kan vel si det slik at det var ikke de rette rævene som fes der nei. Stakkars Ida og Therese det er jo synd på de dårene !!!!
      Stå på Rannveig , du er ei fin jente !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg