Tromsø by

Hei igjen alle dere kjære lesere

Jeg må bare beklage mitt fravær her på bloggen. Og hahahah.. nei, det kommer nok ikke av at jeg ikke tør å blogge lengere, slik noen påsto. Kommer nok aldri til å legge opp bloggingen fordi andre er uenig i det jeg gjør eller skriver. Jeg har rett og slett vært altfor opptatt til å kunne ofre bloggen en tanke engang. Noe som da ikke skjer så veldig ofte som dere vet, så jeg regner med jeg er tilgitt.

I skrivende stund befinner jeg meg faktisk på en suite i Tromsø med min herlige kjæreste og våre to flotte barn, og her skal vi da være i noen dager. Imens passer våre naboer leiligheta vår. Var veldig koselig å komme opp å møte masse nær familie og litt fjernere slekt igjen. I morgen skal vi i begravelse, og resten av dagene bare være i denne koselige byen sammen med familien. Og forhåpentligvis får jeg tid til å treffe et par venninner mens jeg er her oppe!

Har ikke så mange bilder å vise dere, men har vært på litt shopping i dag og kan jo legge ut noen innkjøpsbilder.  Selv om vi jo bor 10 min unna selveste Oslo hvor vi har absolutt alle butikker, er det jo alltid gøy med shopping andre plasser. Er dere ikke enige?! 

Nye klær til snuppa! På en helt fantastisk, men svindyr butikk her i Tromsø. Ullkjole, ullbukse, ballerinasko, to hårband og to spenner 🙂 

Siden gullgutten har fått handlet inn vinterklærne sine allerede, så ble det bare nye utesko på han i dag. Og et par dress-sko til imorgen, + votter å ha til dressen han skal ha på. Og så ville jeg prøve ut noen nye multivitaminer til han, siden jeg plutselig har fått for meg at Vitaminbjørner( de man får kjøpt i alle butikker) som han spiser hver dag kanskje ikke er så supersunt likevel. Men, disse falt ikke helt i smak, haha… spiste litt og spyttet ut 😉 Til meg selv ble det et par svarte enkle sko fra Roots ( siden jeg glemte å ta med svarte sko til meg selv) , stor detanglehårbørste ( har den lille i leopardmønster fra før) shine-hårspray, singlet og lipbalm fra Eos. 

Ooog en vogn-pynt til vognen til Emma! Utrolig søt. Ellers har vi ikke gjort mye i dag, middagen ble inntatt på Dolly Dimples. Regner med en noe sunnere middag imorgen, forhåpentligvis! Det er heldigvis lov med usunn middag en gang iblandt. 

Da skal jeg avslutte her og så skal vi slappe litt av på hotellrommet og kose oss før det er sengetid for alle sammen. Storebror tok jo kvelden for mange timer siden, så er vel på tide for oss og. Tidlig opp imorgen! 

Ønsker dere alle en fin kveld videre

38 kommentarer
    1. Hei Rannveig!
      Jeg har akkurat lest en helt forferdelig sak som må deles. I Romania har alle nå fått retten til å torture og drepe alle løshunder. Og tortur er måten 99% av befolkningen har valgt. Jeg har sett en video av en hund, unnskyld, valp som ble trampet i stykker i hele 19 minutter. Den var i livet 11-15 min av videoen, og til slutt hørte du det knekke i hele kroppen, og til slutt var den flat etter at tre jenter/damer hadde hoppet på den i 19 min. Jeg sender med deg en link om saken, og en underskrivningskampanje mot dette. Også en til slutt en link med mulighet for adopsjon av disse hundene.
      Dette er viktig, og du er en blogg som mange leser hver dag, et forbilde for mange, få dem til å skrive under.
      Om saken fra en annen blogg: http://annijor.blogg.no/
      Kampanje: https://e-activist.com/ea-action/action?ea.client.id=104&ea.campaign.id=22665&ea.tracking.id=facebook
      FB side: https://www.facebook.com/balkanunderdogs
      Adopsjon: https://www.facebook.com/SaveCareDogRescue?ref=stream

    2. Nydelige klær du har kjøpt til Emma 🙂 du er en godjente, og det kan man merke både her på bloggen og på tv-skjermen. Du er sterk og du er omsorgsfull, og det er derfor du har kommet så langt som du har 🙂

    3. Ser ut som om du har handla på nurk/e? her i tromsø. De har mange fine klær, men med en litt høyere priselapp enn på cubus men litt fancy må nu lillebarna også få 😉

    4. Kjære Rannveig. Du er en person som er full av kjærlighet til dine barn og samboer og de som står deg nær, det merker man på måten du prater om dine nærmeste på. All den hetsingen/nettmobbingen du får må du ikke ta deg nær av, det må være mennesker som ikke har det godt med seg selv som skriver slike grusomme ting til deg. Kondolerer, trist at bestefaren din har gått bort, men regner med du sitter igjen med masse fine minner om han som du kan glede deg av i fremtiden. Klem fra meg <3

    5. Dessuten skal ikke barn under 3 år ha vitaminbjørner. Sønnen din er vell ikke fylt 2 enda.. ikke frekkt ment men slik er lurt å sjekke opp før man gir de det.

    6. Forstår ikke hvordan sønn din på under to år klarer tygge di vitamin bjørnene jeg. Å ikke er han gammel nåkk til å få di heller. Må jo være bedre å gi barney frukt å grønnt å være mye ute. Da trenger han ikke tilskudd.

    7. Hei Ranveig! digger bloggen din, du er super og det virket som du er skikkelig flink me de søte barna dine, blir nesten rørt. Ikke alle unge mødre som er så dyktig som deg! Har et spørsmål til deg, skal ta silikon på samme sted som deg, og jobber en god del. Synes jeg får litt dårlige svar der, men hvor lenge bør jeg regne med å være borte fra jobb? Hvor lenge hadde du store smerter? får man til å jobbe 2-3-4 dager etter operasjonen? eller er smertene for store? Dette vil selvsagt variere fra person til person. men jeg skal ha 300 cc under muskelen, noe som er veldig likt som deg. Så lurer jeg litt på hvordan det var med deg. Mvh Trude 😀

    8. Hei 🙂 Jeg har akkurat begynt å lese bloggen din, og det er en ting jeg lurer på. Hvor høy er du? Kroppen din er forresten smashing etter fødselen, du trenger jo ikke å trene. Og jeg syns det er sykt urettferdig at di fremstiller deg som “dum” på tv, etter å ha lest bloggen din syns jeg virkelig du virker smartere og reflektert. 🙂

    9. Kjære, søte Rannveig! Kunne du skrevet noen ord om rosa sløyfe-aksjonen? Har en mamma med uhelbredelig brystkreft og ønsker derfor å gi rosa sløyfe oppmerksomhet så flest mulig støtter. Jo flere som støtter, jo mer penger går til forskning som kan redde liv 🙂

    10. Altså, ut ifra hva du skriver – og hvordan du skriver ting på bloggen, så fremstår du som en fjortis i forhold til visse andre. Samme hva du sier og skriver, så skinner det rett igjennom. Hadde du vært voksen så hadde du brydd deg veldig fint lite om hva andre måtte skrive osv på bloggene sine… herregud.. :b

    11. det er du dom er drittungen her du er ei voksen dame og sir dei er så barnselig og gjør dit og dat har du sett på deg sjøl eller ei oversminka dum blondine ta deg sammen
      du lager så jævla mye drama bare får oppmerksomhet…………………….du har kanskje komt høyere opp på topp lista etter ditta her men det er jo faen ta bare drit at du skal vere så jævla frekk mot allle og så komme høyer opp på topp lista………………….syns jævli synn på barna dine som må vokse opp med deg ………………………………………………………………

    12. kan du være så snill å slutte å beklage for dårlig/lite blogging i hvert jævla innlegg!! det er BARE irriterende.
      Er det ikke bare å blogge når du har tid/lyst uten å skulle pese så mye om det!? nei, ta opp telefonen og avtal et møte med Natalie, hun er jo stor fan av deg, haha:) dør.

    13. Hei på deg!
      Jeg beudrer virkelig ditt pågangsmot å din evente til å heve deg over så mange stygge kommentarer! Har fått huden full de siste dagene på grunn av ett uskyldig innlegg jeg skrev om sex, All ære til deg som står igjennom alle disse kommentarene fra ubrukelig uvitene mennesker som dømmer før de kjenner…
      Takk for at du blogger 🙂

    14. ååå fytti.. utfrysning er det verste som er. TCMN er så ufattelig barnslig og teit og så utrolig umoden! Slike jenter som det kan jeg ikke fordra! Og bare det å gå forbi folk og kommentere hvordan de ser ut, sier så mye om hvilke personer de er. Men heldigvis er ting gått til helvette med økonomien hennes, så hun får vel seg flere lærepenger etterhvert. Jeg var ikke slik på hennes alder. Merkelig hvor forskjellige man er på dette med modenhet.

    15. GØRRRR kjedelig og gå hit inn, faen aldri noe nytt…
      en god blogg e en som gjer ut flere innlegg om dagen , nu har æ gått her i flere dager innom og det e fortsatt ikke noe..
      Vurdere og slutte og bruke tid på og gå hit!!!

    16. Heeelt enig med anonym over her, hun Nathalie er jo heeeelt desp på og møte Rannveig jo! hahaah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg