Borte bra men hjemme best

Hei kjære dere

I går kom vi endelig hjem igjen, og godt var det. Var kjempekoselig å få møtt familie og slekt, men med to barn, en snart toåring i trassalderen og en nyfødt, er det lettest å være hjemme hvor vi har alt vi trenger. Og så ser jeg at flere har kommentert hvor sykt dårlig blogg dette er fordi jeg plutselig ikke blogger hver dag, vel…  må bare spørre fordi jeg lurer veldig, eier dere ikke skam i livet eller ??  Lærte ikke foreldrene deres dere empati og medfølelse i oppveksten? Eller har dere nå vokst opp i det hele tatt om jeg tør spørre? Som nevnt dro jeg til Tromsø i begravelse til noen som sto meg veldig nært i familien, og blogging lå nederst på prioriteringslisten mens vi var der. 

Ellers er det ikke mye å si. Gårsdagen ble tilbringt til å pakke ut all bagasjen, i tilegg til at jeg hadde besøk av min søte venninne Lillian! Ble hjemmelaget pizza til middag og kosekveld med SUNT snop med min kjære på kvelden. Vellykket dag, og når vi la oss var vi suuperslitne etter helgen. Så det resulterte i at jeg og snuppa har sovet leeenge utover i dag, faktisk helt til kl 11! Vi elsker rett og slett å sove, hehe! Som mor, som datter. Og når vi snakker om Emma, så var hun faktisk en hel måned på lørdag! Hvor ble tiden av ? Begge barna vokser i rekordfart jo! Tenkte å lage et lite innlegg om hennes 1’månedersdag etterpå! 

 

Nå sover snuppa litt igjen, så da tenkte jeg å ta en kjapp dusj og hive meg i bollebaking slik at storebror blir glad når han kommer hjem fra barnehagen! Må vel også ryddes litt her, så får satse på at det lar seg gjøre. Skal også få meldt meg inn i Elixia, faktisk !! Weee.. er superspent! Siden mine naboer begynner å trene der nå, så tenkte jeg at det jo er en gylden mulighet for meg til å være med siden jeg jo ikke har lappen og ikke minst fordi det er mere motiverende å trene med andre! Nå skal denne kroppen min som stakkars har gjennomgått to veldig tette svangerskap få strammes opp litt på ordenlitg 😀 

Smask

27 kommentarer
    1. Hei:) Syns bloggen din er veldig fin, gleder meg til å lese de nye innleggene hvergang:) Er 23 år er selv to barns mor. Vet akkurat åssen det er, syns du er flink jeg:) Blir oppgitt over folk som ikke har noe medfølelse for andre, burde tenke litt lengre. Stå på!

    2. Hei Rannveiig
      Du har nok bare godt av å trene litt, det har alle. Men ikke alle som gidder desverre, mye late folk der ute… du har jo et godt utgangspunkt så bare stå på.. sikker på du blir fornøyd etterhvert:)
      en ting jeg lurer på er om du kan skrive et innlegg om ditt kosthold? Hvor sunn du ser på deg selv, og kanskje litt meninger om samfunnets late mennesker. Klem til deeg, må snart møtes … <3

    3. Hei
      Som ny leser vil jeg bare si at stå på, og ikke ta deg nær av hva taperne kommenterer. Er mest bare missunnelse som gjør det. Er det så fælt, så be dem og holde seg unna. Folk er ikke til å tråkke på, men her skal alle være venner.

    4. Du er så utrolig pen med kort hår! Du passer det helt perfekt! Du trenger ikke extensions Rannveig! Du ser også myyye mer voksen ut når du ikke har extensions i håret ditt! Ellers virker du ut som ei kjempe god mor til dine 2 fine barn 🙂
      Det gjør ingenting at du ikke har blogget så mye i det siste, for jeg synes at dette burde alle ha forståelse for! Rannveig har 2 små barn som hun bruker tiden sin på, og som nok står først på hennes prioriteringsliste! I tillegg så har hun vært i begravelse denne helgen! Jeg synes enkelte må lære seg å ha empati til andre mennesker! Stå på Rannveig, du er flink! Blogg når det passer deg selv! 🙂

    5. Du er rå flink! Folk som sier sånn dritt er bare sjalu fordi du faktisk gjør noe bra med livet ditt 🙂

    6. Syntes det er dårlig hvordan folk rakker ned på deg, er dårlig spesielt med tanke på at du var i begravelse.
      Alltid like morro å lese bloggen din.
      Ikke bry deg om de negative kommentarene. Skjønner ikke at de er på bloggen din om de ikke liker den.
      Kos deg med barna dine og nyt tiden ♥

    7. du som har valgt å blogge da, dumme nek! så det lille det kreves av deg ved at du blogger da bør du kanskje klare å gjennomføre?
      ellers kan du jo bare legge den ned 😉

    8. Siden bloggen på en måte er “jobben” din, og mange forventer flere innlegg hver dag er det lurt å si i fra i et innlegg at man tar en pause fra bloggen, sånn at det ikke blir så mange klager. 😉

    9. Synes du er flink blogger jeg ! Du har jo ikke på noen måte plikt til å blogge hver dag. Det bestemmer du selv ut ifra hvordan dagen er. Barna og deg selv er viktigst. Klemklem.

    10. Kommentar til Anna, som kommenterte over her:
      Hvorfor KREVES det av Rannveig at hun blogger? Og det går fint an å ha en blogg selv om man ikke blogger så mye, man trenger ikke å legge ned bloggen av den grunn 🙂 Rannveig er en flink blogger og blogger så ofte hun kan, føler jeg! 🙂
      Rannveig har tross alt 2 barn, noe mange andre toppbloggere ikke har. Mange av de andre toppbloggere blogger ikke på mange dager! Så, det å rakke ned på Rannveig synes jeg bare blir helt feil å gjøre! Rannveig er kjempe flink til å blogge! Ikke bry deg om slemme kommentarer Rannveig! Du har en kjempe fin blogg 🙂

    11. Du har ikke akkuratt så mye si når du spørr leserene dine om de i det hele tayt har vokst opp! Og om foreldrene våre lærer oss sympati og all mulig shit!

    12. Hei rannveig.
      Jeg forstår deg godt at du heller vill ta deg tid til din familie og nærmeste da man må i begravelse.
      Ingen som skal sitte å kritisere deg på den.
      så all respekt for at du sier tilbake om folk har dårlig oppførsel eller sier no negativt om det.
      Kunne hvert dem som hadde toppblogg og hadde mista noen av de nærmeste. de hadde nok også satt av tid til familie og nærmeste istede for å prioitere blogg.
      så folk burde skjerpe seg!:)
      Fin blogg du har foresten:) begynt å lese din blogg for par dager siden. og har blitt en fast følger.
      Stå på jente!:)

    13. Samme om a blogger hver dag el ikke, da burde a og ikke surve hvis hu detter av topplista og dermed ikke tjener mer penger på bloggen osv 🙂

    14. Så respektløs av dem, ja. Jeg vet hvor hardt det e miste noen. Jeg har ikke mistet menneske i mitt liv, men på mandag måtte jeg si farvel til katten min som jeg elsket over mitt hele hjerte. Det er like vndt å miste et kjæledyr som et menneske, det har virkelig tatt innpå meg 🙁

    15. Dere som skal være anonym. Jeg har fulgt bloggen til Rannveig i en ganske god stund nå, og siden hun er mor til to små er det ikke rart at hun ikke får tid til bloggen. Vet dere egentlig hvor krevende og hardt det kan være å bli mor? Det gjør ikke noe om hun ikke blogger en dag eller to, om hun ikke blogger så vet dere ialle fall at “ja, hun hadde tydeligvis noe å gjøre i dag”. Og når det da igjen er snakk om BEGRAVELSE til noen i familien som sto henne veldig nært, hva forventer dere?
      Jeg tror ikke Rannveig bryr seg så mye om hun detter ned fra topplisten, penger har hun nok av uansett. For de av dere som ikke vet det: så lenge DERE kommer inn her og legger igjen flere tusen frekke kommentarer, så holder DERE henne på topplista 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg