Mine to vakre engler

God kveld fra stuen

Har ikke hatt hverken ork eller tid til å oppdatere bloggen tidligere i dag, så da blir det heller litt sent. I dag har vi vært en tur på Ekeberg besøksgård, noe som var utrolig populært for storebroren her i hus! Han elsker nemlig å være ute å løpe, og ikke minst å få hilse på så mange dyr. Da er jo bondegård knall! Var da der i noen timer før vi dro hjem igjen for å spise hjemmelaget pizza og i tilegg fikk vi besøk av søte Helene, som var å tok bilder av oss for en liten stund tilbake. Hun studerer foto og spurte om det var greit at hun kom å tok bilder av oss, og det var selvfølgelig helt greit! 

Her er noen bilder fra besøksgården i dag!

HELT utrolig utsikt fra Ekeberg! 

Og her kommer noen av bildene Helene tok av oss for en stund tilbake! 

Om du vil se portofolien til Helene kan du trykke HER

Var det ikke noen nydelige bilder? Og bare for å ha et par ting klarert. Mine barn er verdens vakreste lille engler. Dere/du som driver å sender inn kommentarer om hvor stygg min vakre lille prinsesse på 5 uker er, har alvorlige problemer med dere/deg selv. Jeg vil personlig anbefale umiddelbar psykologhjelp. Det at du kan si noe så slemt om noe så uskyldig, sier så utrolig masse mere om deg og din psykiske tilstand, enn din kommentar sier om min datter. Blir faktisk rett og slett lei meg, ikke fordi du kaller min dater for stygg (fordi jeg vet hun er verdens vakreste jente) men fordi det finnes slike ufyselige mennesker og at mine barn skal måtte vokse opp i et samfunn med slike ufyselige mennesker som deg.

Og så vil jeg også ha en ting klart alle for en, jeg ville legge ut det bildet av oss alle fire over her fordi det er et utrolig fint bilde. Grunnen til at jeg har sensurert min vakre sønn er hverken fordi jeg slår han (!!!!) eller fordi jeg ikke er stolt over han. Han er verdens fineste lille gutt, og at siden han er blitt så stor som han er ønsker jeg å beskytte han fra bloggen og media så godt som det lar seg gjøre Jeg ønsker ikke at andre skal kunne gjenkjenne han i barnehagen, feks, fra denne bloggen. Ferdig snakka. Så dere skal virkelig få slippe å lage fantasihistorier om hvorfor jeg ikke har bilder av han. 

Takk for meg! Og god natt til alle dere der ute 

 

102 kommentarer
    1. Englebarn er noe jeg forbinder med døde barn/dødfødte barn. Tenker på det hver gang jeg ser du omtaler barna dine som det. Så jeg synes ikke det er en særlig fin beskrivelse av barn som lever. Men ser ut som om dere har hatt en kjempefin dag! Koselig familieaktivitet:) synes dere virker så godt fungerende og at det er fint at du omtaler begge barna som deres begges barn.
      Å si noe negativt om en baby er bare utrolig lavmål. De vokser og endrer seg og det fine med når de er små så er gutter og jenter ganske like og sånn skal det være!

    2. Kan rett og slett ikke forstå meg på de som kaller ungene dine for stygge! De er noen av de nydeligste barna jeg har sett! Lille Emma er helt utrolig fin, og hun blir bare finere og finere for hvert ett bilde jeg ser av henne <3 Jeg forstår veldig godt hvorfor du velger å sensurere sønnen din (som er en fantastisk sjarmiss) fra dette samfunnet vi lever i. Jeg hadde nok vist bilder av mine barn (som jeg ikke har, jeg er bare 16 år), men jeg har ikke en like populær blogg som det du har. Det er greit så lenge de syns det er greit, men før de vet hva som ligger i å ha bilder av seg selv ute på nettet så forstår jeg veldig godt hvorfor du velger å skjerme barna dine.
      Når det er sagt så er det ikke så merkeligt at barna dine er så nydelige som de er, når de har så nydelig en mamma!
      Nattakos <3

    3. Lille prinssensa di er så nydelig. Di så kaller lille Emma angelica stygg er bare misunnelig på at ho er så fin

    4. Ikke bry deg om hva tåpelige mennesker skriver. De er rett og slett bare misunnelige, og det at de ikke tørr å signere med sine ekte navn sier veldig mye om dem som person. Latterlige mennesker rett og slett!

    5. Jeg har opplevd det samme som deg kjære Rannveig, at folk har gått inn på bloggen min og kalt sønnen min stygg! Og han er jo bare utrolig vakker, akkurat som dine barn! Så det er bare såå utrolig lavmål, antagelig noen ensomme msk som misunner deg så vanvittig! God klem til deg 🙂

    6. For en vakker liten babyjente dere har ! De som klarer å klemme ut av seg at hun er stygg har nok ikke barn selv…og er ikke voksne nok til å få det heller. Etter å ha lest endel av bloggen din syns jeg du virker som en god og fornuftig mamma! Men dessverre så må man nok bare tåle noen meningsløse og mindre lure kommentarer fra andre av og til:/ hang in there 🙂

    7. Så fine bilda:) Utrolig lavmål av dem som virkelig kan sitte å si sånnt om et lite barn:) sir jo litt kor skrudd folk kan være.

    8. Herlig å se deg smile og ha det godt 🙂 Jeg må virkelig si at du er tøff som klarer å stå på bein mot disse fæle kommentarene mot dine barn… Dette kaller jeg lavmål dere, rett og slett dere som er så stygge som skriver sånt om barn… Fortsetter dere med disse kommentarene, får dere passe på når dere blir gravide. Her kan det hende at dere får tilbake smell 😉
      Men lykke til videre og fortsett å lev lykkelig! Ikke la deg knekke!

    9. Dere som kaller det vakre lille jenta for stygg har virkelig store problemer med dere selv rett og slett. Hun er det vakreste jeg har sett <3. Dere burde ta dere en titt i speilet selv. Dere er sikkert jævla stygge og får det sikkert godt ut av å kommenterer unødvendige stygge komentarer.

    10. kjempefine bilder og en nydelig familie :DD
      Natta..!
      ps: ikke bry deg om hva andre sier dere er alle fine…

    11. Jeg har ikke ord for de menneskene som tenker tanken om å skrive stygge ting om helt uskyldige barn. De fortjener ikke oppmerksomheten, men jeg blir så provosert… Du har helt nydelige, skjønne barn. Men det vet du jo 🙂 Ønsker deg og dine en god ny uke <3

    12. det finnes faktisk mennesker her i verden som har både negative og positive meninger om alt. alle kan ikke mene at barna dine er søte. mange mener det, men andre syns faktisk nyfødte og spedbarn er stygge. jeg personlig syns ikke småbarn er spesielt søte. kan heller aldri tenke meg å få barn selv. det du sier om at de som mener emma er stygg burde får psykologisk hjelp……. er da vel lov å ytre sine meninger uten at man skal være syk i hodet. man er ikke syk i hodet bare fordi man syns en baby er stygg. men når det skal være sagt er ganske ubrukelig å skrive det som en kommentar på en blogg.

    13. Kan virkelig ikke fatte at folk kan si noe sånt om små uskyldige barn!!?? Herregud noe så tragisk og tåpelig!! Barn er Guds gaver, uansett kjønn, farge, bakgrunn osv og de vet virkelig ikke hvilken syk verden de har kommet til! Det r fult av sinnsyke mennesker er ute! Blir såå trist selv av den tanken at en dag når jg får barn, så skal de oxo leve i denne rare og syke verden!

    14. Dine barn er nydelig og absolutt ikke stygg <3 Jeg er bekymret for hvordan alle barn i dag skal vokse opp siden jeg ser hvordan verden er nå og regner ikke med at det bli bedre 🙂

    15. Så fin Emma er.. 🙂
      De som kommenterer masse styggt om deg og barna, det sier mye om dem.;). Du er ei toppers mor, Rannveig 🙂

    16. Så nydelige bilder 🙂 Selvfølgelig er det sårende for en mamma å høre slikt, det er er ikke noe artig å høre. Men du skal vite at du har to flotte barn. Du må ikke la stygge kommentarer la knekke deg, det er ikke verdt det. Helt enig at de trenger psykiske hjelp, det er helt hjerteløs av dem å si noe slikt!! Det sier vel mer om personene :/

    17. barna dine er utrolig søte! elsker bloggen din og du virker som en perfekt mamma! håper du får en fin morgen videre <3

    18. Er ikke alle sine barn som er pene, og jeg synes generelt ikke at babyer er mye pene. Når de blir rundt 6-8 mnd begynner de å bli pene. Men ikke alle blir det heller. Men det er noe man holder inni seg!! Man sier ihverfall ikke til moren til barnet eller skriver sånt på en blogg!! Det synes jeg rett og slett er lavmål. Om man synes at noen barn er mindre pene, så hold kjeft om det!!

    19. Datteren din er helt nydelig!! <3 Helt enig med deg; de som kommenterer stygt har enten problemer med seg selv eller de er bare ute etter å såre/provosere deg. Ikke bry deg om det, verden er full av både gode og dårlige mennesker 😉
      Og til "a" som kommenterte lenger oppe; jeg ble kalt englebarn når jeg var liten, jeg kaller mitt barn det og har mange venner og kjente som kaller sine barn det...det er faktisk veldig vanlig! 🙂
      Det er nå i senere tid det har blitt brukt for å omtale døde barn, det har alltid blitt brukt som kjælenavn på barna sine av foreldre...det må få være lov å kalle barna sine hva man vil og det er en koselig betegnelse. Hvis man vil kan man føle seg truffet/henge seg opp i ALT vettu 😉
      Kjempe fine bilder Rannveig <3

    20. Hvem oppegående person kaller en BABY for stygg? Det finnes mange lavmål mennesker i samfunnet vårt dessverre oppnår, men å kalle et spedbarn for stygg? Hvor forsvant medmenneskligheten? Det er snakk om et forsvarsløst individ!

    21. De som skriver at søte små er stygge har et behov for å gjøre kvalme, de gjør det rett og slett kun for å provosere (deg). Synd de ikke har annet å finne på… Gi IP adressen til politiet og ikke gi dem mer omtale i bloggen og du skal se det blir mindre av det 🙂 Synes forresten Emma er nydelig!!

    22. At noen kan si sånne ting et helt grusomt! Den lille prinsessa di er helt perfekt<3 ingen kan kalle små uskyldige barn for stygge uten å ha et stort problem!
      Jeg har selv to nyyydlige prinsesser, storesøster er 1,5 år og lillesøster er 11 uker! Jeg kan ikke fårestille meg hvor vondt det må være å få sånne stygge kommentarer om barna sine som man elsker over alt på jord! Jeg synst at du har to kjempe flotte barn og du er utrolig vakker og flink!
      Jeg er selv bare 18 år så jeg vet hvordan det er å vær ung tobarns mamma:)

    23. du har to utrolig vakre barn Rannveig! Det er bare utrolig trist at du må sensurere bildene av sønnen din syns jeg. Man vet jo aldri hva folk kan bruke bilde til.

    24. Alle babyer er såklart ikke pene, men normale folk har jo vett til å ikke si noe negativt om en baby! Har man ikke noe fint å si, så er det bedre å holde kjeft!!

    25. Jenta di er nydelig, akkurat som alle andre barn. Finnes ikke stygge barn! Når det er sagt, så er det litt merkelig av deg å sensurere sønn din. Kjendiser, da tenker jeg på norske som ikke har livvakter, har barn son blir kjent i media. Må du slutte tru at du er så himmla spesiell at alle vil kidnappe eller hva det når er, ditt barn.du er veldi rar. :p

    26. Helt nydelig bilder, en veldig vakker familie du har! er helt enig med deg, forstår ikke at folk kan skrive noe slikt!

    27. Alle har ikke like meninger, d må man bare godta som mange andre åsså har skrevve her..men man kalle ikke en baby eller nån unga for stygg, sånn e d bare! Syns man ikke ungan hennes e søt, greit nok..men hold d før sæ sjøl..e jo helt latteli at folk får sæ tell å skrive sånne ting..

    28. Hei! Vi lever nok veldig ulike liv, men jeg blir så lei meg når jeg leser om den ufine responsen du får fra noen lesere. Jeg har aldri kommentert noe før, men ville bare si at jeg synes det er integritetsfult å ha tatt ett valg om å ikke eksponere sønnen din. Gratulerer så mye med den flotte jenta!

    29. Syns det er bra av deg at du beskytter barna dine så godt! Du er virkelig en god mor som det står stor respekt av, selv om det ikke fremstilles slik på tv. Fortsett å gjør den gode jobben du gjør, og ikke glem å ta vare på deg selv også <3

    30. Hææi<3 æ e en livlig gut fra Trondheim. Æ har aldri hatt din kjærast og du bare tenne mæ (ikke på den måten) æ syns du e vedlig deilig og æ like headoveren meget godt, en gang istedenfor å se på fotball, så så æ på headoveren din den ær liksom så.ærlig hvis du skjønne. Xoxo gs and kr

    31. Skjønner ikke hvofor du sensurerer gutten din her, men er masse bilder på instagram av han som alle kan se… Men det er nydelige unger du har!

    32. haha, jævlig tragisk at du sensurerer bilder av sønnen din som du stadig har lagt ut bilde av før også at du legge ut dødsmange bilder av datteren din, kan du forklare hvorfor? for det gir ingen mening i mitt hode 🙂 hadde du ville skjerma ungene dine er det vel vært bedre og ikke nevne dem og heller aldri legge ut bilder av Emma.. for du kommer sikkert til å sensurere trynet hennes når hun er like gammel som sønnen din er nå, haha!

    33. Hvor ble det av ” en annerledes mammablogger”, du skulle jo slutte å legge ut om barna dine for bloggen skulle handle om deg?
      Syns du sier noe for og så gjøre det motsatte?

    34. skriver noen at barna dine er stygge??
      Herregud så skittent gjort! Barna våre er de nydeligste i verden! Alle barn er!
      De som skriver dette har jeg ingen tro på som foreldre.. Det er nok mange år til de har nok imellom ørene til å ta seg av et barn.. Skulle ønske jeg kunne sagt det direkte til dem.
      Og hva Rannveig gjør med bildene av barna sine har vell ingen andre noe med..

    35. Først vil æ bare si at æ e fast leser av bloggen din 🙂 og ikke minst står du fram som en gohjerta personmed rettferdighet å er trygg på deg selv . <3
      Du er bare rett og slett nydelig å ei flott jenta :)!
      Skulle ønske det fantes fler av deg nær meg 😉
      Ha en fin kveld 😉

    36. Aww, det familiebildet av alle dere fire var utrolig fint. Elsker ansiktsuttrykket ditt på det bildet, du har et veldig pent smil 🙂 Men hvorfor er sønnen din sensurert?

    37. Nydelige bilder av en flott familie! Å for en utrolig skjønn liten jente dere har<3 Helt fullkommen liten prinsesse! De som kan si noe stygt om et lite barn er tvers igjennom onde og bare misunnelige. Stå på videre Rannveig. Du har en fin blogg som det alltid er gøy å lese:-)

    38. skjønner ikke heller hvorfor du sensurerer bildet av gutten, og ikke av jenta. Det har jo ingenting å si, det er like viktig å skjerme den minste som heller ikke har mulighet til å forsvare seg.. Det er nok noe mer som ligger bak dette, du burde finne på en annen unskyldning for det, i og med at du legger ut bilder av han på facebook og instagram..

    39. Tenk å si slikt om en nyfødt baby! Hun er kjempesøt, og det er morsomt å se hvor utrolig mye hun ligner på pappaen sin 🙂

    40. Det kan være lurt å sette et merke på bildene dine så ingen stjeler dem 😉 Og jenta di er nydelig!

    41. Kan ikke forstå at noen kan si at en liten jente på 5uker er ”driit stygg”, herregud hun er jo NYDELIG! Alle barn er faktisk skjønne på denne alderen så personen skal ikke si noe her!
      Og det at folk kan komme med unnskyldninger om at du SLÅR (!?!??!?!?!) barna dine? Vi lever i en SYK verden!
      Folk må nesten bare passe på seg selv!

    42. Du har en nydelig datter, kan se at hun ligner litt på pappaen sin 🙂 Skjønner godt og syns det veldig positivt at du ikke legger ut 10000 bilder av din sønn Rannveig, veldig fornuftig 🙂

    43. Legg ned bloggen din da! Skjønner ikke hvorfor du skal eksponere det perfekte familielivet ditt om du må sensurere det likevel? hjelpes for en drama rama Queen, når du snakker om å beskytte barna dine så la vær å blogg om deres liv og sett ut bilder, og har det noe forskjell å si om du sensurerer kun 1 barn????

    44. Mari: Mine barn er perfekte som de er og jeg har aldeles ikke drukket under noen av svangerskapene.

      Håper du får den hjelpen du trenger og jeg håper og tror at karma kommer å fucker livet ditt grundig til for å si noe så stygt til et annet menneske. Skulle nesten sagt, gå å vask munnen din med grønnsåpe, men… i og med at du sitter bak et tastatur og en skjerm og sender inn en anonym kommentar om mitt barn, så må jeg vel i stedet si, gå vask tastaturet ditt med grønnsåpe menneske!

    45. Å fy søøren! kjenner jeg blir skikkelig forbanna og helt frustrert over at noen kan skrive noe så ufattelig stygt om små nydelige barn som er helt uskyldige i verden! Ett lite barn har ikke gjort noe for å fortjene å høre noe som helst stygt! Blir dårlig av at noen mennesker kan være så ufattelig usympatiske, barnslige og stygge i seg, har virkelig ikke ord som kan beskrive hvor sykt det er at noen kan skrive noe sånn om en liten baby! Det må virkelig være noe hakkende gale med dem, men ikke innser det selv. Det er helt skrekkelig og skremmende hvor sykt noen kan oppføre seg. Det slår nok bare ut over dem før eller siden:)
      Du har nydelige barn, Rannveig! Du all rett til å være stolt!

    46. Kjenner jeg eksbloploderer av sinne !!! Ingen, jeg gjentar ingen friske personer skriver til en mor at barne hennes ikke er fint.mLiker man ikke barn kommenterer man ikke. Dette er idiotisk. Et hvert menneske med normale øyner og et hjerte ser at jenta de er aldeles helt nydelig fra topp til tå !!

    47. Åå, så provosert jeg blir av å lese hva disse syke folkene skriver!!! Hva i helsike som feiler dem når de kan skrive sånn helt syke ting på dette nivået!? tror nok ikke det er Rannveig som drakk i svangerskapet, Mari…… du er passe fjern i hodet som kan skrive noe så drøyt.
      Og skjønner ikke hvorfor folk legger seg sånn opp i det med sensureringen! Hva har nå det å si for dem.. Hvis det skulle nå være en annen grunn enn det hun skriver så er det vell privat og noe hun ikke vil dele på bloggen i tilfellet, trenger ikke å konkludere med alt dette tullet dere lave folk skriver. Blir helt frustrert, oppgitt, sjokket og kvalm over oppførselen til folk her inne, skjønner ikke hvordan hjernen deres fungerer, må være en plass det gikk galt.
      Stå på, Rannveig! Barna dine er som sagt nydelige! <3

    48. gud så frekke visse persone kan være!!! kjenner jeg får helt bakoversveis når jeg leser hva folk skriver. Er helt enig med deg i det du skriver, kunne ikke fått sagt det bedre selv. Du er med en god! heier på deg 🙂
      Du har noen nydelige barn, og vi alle respekterer at du velger å ikke vise barnet ditt på bloggen.

    49. Jeg skjønner ikke hvorfor du bare velge og sladde det ene barnet ditt ?
      All respekt til deg som ikke ønsker å brette ut barna dine på nett altså. Syns bare det er litt forvirrende at du bare velger å gjøre det med den ene ? Og noen ganger er det bilder av han også..
      Herlig jente du har fått forresten 🙂 Pene barn har du (y)

    50. du mener at Emma er så liten at hun ikke trenger å sensureres? Det gir jo ingen mening! Skal du sensurere sønnen din, burde du likestille dem og gjøre akkurat det samme med datteren din.

    51. Datteren din er utrolig nydelig rannveig og du virker som en kjempe utrolig god mor og person, skjønner ikke at noen kan skrive noe så stygt og usaklig om så uskyldige og små barn, som mamma selv så er stygge kommentarer om barnet ditt noe som er utrolig sårende.
      det er rett og slett lavmål,umodent og forferdelig barnslig og kommentere noe sånt, og itilegg at enkelte ikke tørr og skrive navnet sitt når de først kommenterer så sier det mye mer om dem.

    52. Stakkars dæ Rannveig, skjønna ikke kordan du klar å ta imot den her drittn. Æ hadde sekkert lagt ned bloggen hvis noen sa at dattra mi va stygg..tål ikke sånt! Men æ synes du skal sensurer entn begge ungan, eller ingen..=/ ungan dine e vakker, iallefall <3 dem som sir nå anna, har nok ikke ett fnugg av selvtillit, og gjør det dem kan for å rakk ned på andre for å føl sæ bedre. gleda mæ til å treff ungan dine en dag <3

    53. Alle unger er fine på sin måte, og nyfødte barn er ofte litt “sammenklemte” og rynkete med skarpe trekk de første 2-3 månedene, før de “vokser seg til” og endrer utseendet veldig. Denne babyjenta er like søt og nusselig som hvilken som helst annen baby, flott hår har hun også 🙂 Det er helt bak mål å kalle en baby stygge ting, uansett!

    54. Kjære deg – eg må berre kommentere her inne no. Det er idiotisk at du skal få slengt dritt etter deg på ein blogg som er din. Du er heilt sikkert ei flott jente, ei god, tolmodig og kjærleg mamma og smart. Verkleg. No er eg ein del eldre enn både deg og de fleste som kommenterer her inne, så eg skønner nok ikkje kva som driver dykk – men DU skal vite at du er heilt flott, akkurat som DU er!

    55. så søte bilder!
      unødvendig å kommentere at “emma er så stygg”, “skjemmes du over barna dine?” osv.. det er så utrolig teit og kommentere at en liten baby er stygg, herregud er det mulig. og hun har jo skrivd i dette innlegget at det ikke er noe vits i å kommentere det, og allikevel så gjør dere det? skaff dere et liv

    56. Dokker som sir at ungan hennes e så stygg så koffer læs dokker bloggen hennes?
      Hvis ungan e så stygg slutt å læs bloggen!!!
      Det e bedre å holde kjæft i stede for å skrive masse dritt!! Tenk om alle hadde kommentert din blogg! Dokker som skriv stygge ting dokker e barnslig, umoden og direkte frekk!
      Stå på videre rannveig!! Du har en pen unge

    57. At ikke du bare slutter å legge ut bilder av begge to isteden. Stakkars Emma som må få så mye drittkommentarer, og ikke minst deg selv! Hadde aldri lagt ut bilder av min sønn om jeg hadde fått så mye dritt!

    58. den eneste grunnen til at dokker kommentere stygt om rannveis liv e fordi dokker e sjalu på ho. slutt å komenter andres liv før du ser på ditt liv, å dokker som komentere om ungan hennes dokker treng jo sysisk hjelp !!! dokker driv faktisk med nettmobbing.

    59. Kjempe skjønn famile, og en Nydelig liten jente <3 Les forbi det j***lige fæle mennesker har å si. De er syke i hodet og trenger hjelp. Syntes det er kjempe bra at du skjermer sønnen din 🙂
      Hilsen Mamma til Emma

    60. Heei ! Til dere som spør hvorfor hun fjerner ansiktet til Sønnen hennes og ikke dattera er fordi SØNNEN TIL RANNVEIG HAR BLITT STOR ! Å HVORFOR DATTERA IKKE BLIR DET FORDI ANSIKTET TIL DATTERA FORANDRER SEG NÅR HUN BLIR LITT ELDRE !
      DERE SOM SKAL SKRIVE STYGGE TING I KOMMANTARFELTET SLUTT ! Tenk over en dag blir en person lei seg å tar selvmord pga stygge ord !
      Du kjenner ikke Rannveig eller barnene hennes så la vær å skriv stygge ting !Skjerp dere Rannveig fortjener ikke å ha det slik. Kjenner ikke Rannveig men jeg RESPEKTERER henne veldig . Rannveig å familien hennes skal ikke gå rundt å ha det veldig dårlig i livet sitt !Hun gjør alt får barna sine har du problem med det ? Hvis du har problem så tror jeg det er fordi moren din ikke tar godt vare på deg ! Skal bare si noe
      1. RESPEKTER RANNVEIG
      2. RESPEKTER FAMILIEN HENNES
      3. IKKE SI STYGGE TING OM RANNVEIG HVIS DU IKKE KJENNER HENNE
      4. SLUTT MED MOBBING !
      Til deg Rannveig : Ikke tenk på hva andre sier ! Over flere milioner støtter deg ! Jeg har veldig mye RESPEKT for deg ! Men lurte på noe ! Håper jeg kan få en samtale med deg på EMAIL ?

    61. Kjenner jeg blir skikkelig flau når jeg leser de kommentarene om lille Emma på bare 6 uker. Hadde min datter/sønn i alle alder gått slik ut på nettet om et lite spedbarn, hadde jeg følt meg misslykket som en mor. Det er helt lov og ikke mene at et spedbarn er likke vakkert slik som moren mener, men da holder du det for deg selv. Rannveig har i 9 mnd gledet seg villt til å se og holde sin nydelig lille datter og da slenge en slik kommentar mot deg er skikkelig jævelig gjort !
      Din datter er fantastisk vakker, rett og slett en pen baby ! Sådet har du helt rett i Rannveig du har en nydelig datter.
      Og det pisset om at hun ikke kan kalle ungene sine for englebarn ? hva er det ? Jeg har tattovert ” Leo my little angel” på foten og han lever og er helt frisk! Jeg viste ikke at du ( som skrev kommentaren) vet definasjonen på hva et englebarn er !

    62. Herregud.. Er det virkelig folk som kaller lille jenta for stygg?! Det er jo helt drøyt! :O Jeg synes hun er kjempesøt! Har nettopp fått en liten gutt selv og hadde noen sagt noe sånt til meg vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Er det mulig å være så jævla dum å si noe sånt om en liten søt og uskyldig baby?!

    63. Jeg synes det er veldig modent og vel gjennomtenkt at du ikke legger ut gjenkjennelige bilder av sønnen din her på bloggen. Det er du som blogger, ikke han… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg