Freshe earplugs

Hei kjære dere

I dag har jeg og Emma bare slappet av og tatt det rolig her hjemme. Ble nemlig våkenatt på meg da storebror våknet midt på natten og nektet å sove, og når han endelig hadde sovnet så var det Emma sin tur til å være våken. Men sånn er det bare avogtil når man er mamma! 

Ellers er det ikke mye å dele med dere.. fikk noe nytt og kult stasj til telefonen nettop som jeg tenkte å vise dere! Siden planlegger å begynne å trene på treningssenter i tilegg til å løpe turer på kveldene etter N har lagt seg, så var dette helt supert!

I pakken jeg fikk var det blant annet en sportsholder til iPhonen, slik at du kan løpe/trene med telefonen på armen. Supersmart! Du finner sportsholderen HER til kun 149 kr! 

Earplugs i freshe farger! Kan det bli bedre ? Elsker rosa! Du finner earplugsene HER til kun 59 kr siden de for tiden er på salg! 

Hva synes dere?  // Innlegg i samarbeid med Handelsportal

Ha en fin dag videre kjære lesere!

14 kommentarer
    1. uff .. synest så synt på deg siden therese og ida var skikkelig slemme mot deg ! .. ikke hør på de bortskjemte ungene

    2. Jeg har lest litt av de kommentarene du får, og jeg må bare få si at jeg blir helt sjokert over hvordan folk kan behandle deg og barna dine på den måten de gjør! Jeg skjønner ikke hvordan dem i det hele tatt kan sette seg ned og skrive noe sånt! Folk må virkelig ha lite mellom ørene, for det jeg ser dem skriver om en 1-2 mnd nyfødt baby er jo så kvalmt at, nei har ikke ord en gang. Både den lille prinsessa de og den lille gutten din er 2 nydelige skapninger. Dem som våger og skrive noe sånt må være litt sjalu for det du har fått til og det du får til vær dag som en god mamma du er 🙂 det må også være noe gæli med livet dems. Uansett hva det er, så skal det ikke gå utover deg og din familie! Det dem skriver om forholdet til deg og samboeren syns jeg også helt på trynet. Hvordan våger dem og skrive noe sånt som at han er utro, kommer til og gå fra deg osv. At du er en dårlig mor fordi du får hjelp av samboeren din? Nei vettu hva, for det dere velger og gjøre er mellom dere som familie, det er deres liv og hva dere velger og gjøre er det som er riktig for dere! Det er ingen som skal våge og komme her og si at du er en dårlig mor, for er deres beslutning!! Ingen andre sin. Det er deres beslutning som er viktig, og det er det som gjør dere til gode foreldre. Så søte deg, du er en god mor for begge barna dine og en god samboer for kjæresten din <3 du må være stolt av deg selv, for ikke mange som klarer det du gjør. Jeg vil sende deg en stooor klem og mange varme tanker! Håper dem som skriver sånne stygge ting til deg får tilbake en gang.
      Lurer også på når resten av leiligheten kommer ut <3

    3. Hey beautiful! 🙂
      Jeg bare lurte på om du kunne legge ut episodene med deg på i unge mødre? Har så utrolig lyst til å se de!
      Klem!

    4. Hei Rannveig 🙂
      Jeg lurte på om du kunne svare meg på et par spørsmål angående om dine meninger og erfaringer med Keratin extensions, hva anbefaler du av clips eller keratin? Hva er fordelen og ulempen ved å ha keratin?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg