Min avskjed med Charterfeber for denne gang!

For i dag er det nemlig klart for en helt ny episode av Charterfeber! I dag er det desverre siste gang dere får se meg på skjermen for denne gang, i og med at jeg dro hjem noen dager før tiden. Men, det er aldeles ikke sagt at jeg ikke dukker opp på TV’n igjen, skal dere se! 😉

I kveldens episode får dere se meg ta et tårevått (or not..)  farvel med de andre jentene. Hvordan de reagerer på min avskjed gjenstår bare å se. Kan røpe så mye som at det bygger opp til litt drama i forbindelse med min avskjed med mitt reisefølge! Om dere vil se hvordan dramaet utløper seg, er det bare en ting å gjøre.

Slå på TV3 kl 21:30 i kveld for å få med dere min aller siste episode i denne sesongen av Charterfeber!!

Drama? Oh yes ! 

Sett bort i fra disverse personlige ting som skjedde hjemme i Norge mens jeg var borte,hadde jeg det sinnsykt gøy på GC under innspillingen av Chartefeber. Folkene i kameracrewet var utrolig koselige og ble på en måte min redning for å ikke være all alone. Eller, hadde jo såklart også spanske innpåslitne menn,da! Hehe, neida.. men, joda!  Dere ser meg jo såklart ikke henge med de som filmet i serien. men jeg satt altså ikke i underkant av en uke alene på et hotellrom, jeg var sammen med de fra kameracrewet på kveldene og spiste osv.  Og jeg sier det igjen, det er nok ikke siste gang dere ser meg på skjermen 😉

Trykk liker hvis du skal se meg på kveldens episode!! 

Takk for meg


78 kommentarer
    1. Så den på Viaplay. Men en ting æ ikke klare å skjønne og det e; ka som skjedde mellom dere siden dem sa det dem sa i 7 episode!?

    2. Beundrer at du i det hele tatt klarte det, ingen burde være sånn noen spessielt ikke når de er gravide som var. Syntes det er flaut og se på at noen kan gjøre sånn mot hverandre, samtidig patetisk og i det hele tatt tragisk og oppføre seg sånn. Beunderer det sykt som ikke har gått og sagt mye dritt om dem på tv sjermen!

    3. har sett den der episoden for en uke siden og herregud kor barnslige og patetisk tcmn og ho ida va mot dæ! frekke som faen:p

    4. Greit de ikke var så grei i mot deg , men du trenger ikke lage ett innlegg om det for vær episode… 🙂
      Å alle de som kommenter vær gang at Ida er så stygg i trynet , det er bare unødvendig å barnslig.. Er ikke hennes feil at hun ser sånn ut, å det er ingen som er perfekte ! 😉

    5. Kanskje du kan lage et innlegg om hvorfor dere ble uvenner ? Eller, da var jo for du satt å blogga dritt om dem MENS dere var der. Stupid bitch…

    6. Jeg syns du klarer deg fint i serien, men de i reisefølget ditt burde gå litt i seg selv. De driver med mobbing og utestengelse, og det er rett og slett barnslig..
      Lykke til videre 🙂

    7. Synd du måtte dra hjem pga dem. Utrolig barnslig oppførsel fra dems side! Du ble jo totalt utestengt

    8. ja. patetisk av de to andre. tror du kan ha det bedre uten de.
      Selvom du kan være litt slik selv også, men håper du ser hvordan det tar seg ut , og fortsetter med å være deg selv (i en litt voksnere utgave)

    9. Herregud så slemme de var! Spesielt når du går inn og sier hei og de bare “det er ikke sånn at vi vil se deg”. De har vært frekke hele veien gjennom, og legger skylden på deg. Ser jo tydelig at det var de to mot deg. Virker som noen skikelig ufyselige, frekke personer begge to! Skjønner godt at du dro, hadde nok gjort det samme selv!

    10. Haha!så nettopp episoden, og sier dette: jeg er definitivt på din side! (for noen modne og hyggelige bloggere du reiste sammen med)

    11. wow…må virkelig si…HVorfor var du så snill?! 😛 Altså..syns du er utrolig moden og gjorde jo alt riktig for å si det sånn. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg bitchet tilbake og hadde ikke tatt imot den driten der..spess ikke fra hun FEITE ida ! 😉

    12. Hahaha! Herregud, stakkars,stakkars, stakkars Ida og Therese, kommer ikke langt i livet med den oppførselen og holdningen. At det går an, blir så sinnsykt flau! all ære til deg som holdt ut så lenge. Er på din side helt klart! 🙂

    13. Hvorfor vil du fortsatt være på tv? Du klagde flere ganger at du ikke ville bli filmet under Carterfeber..

    14. Rart det alltid er noe galt med alle andre, i unge mødre ble du jo også fremstilt feil. Joggebukse mamma som sutrer seg gjennom alt, sliten sliten

    15. Blir så utrolig frustrert over disse umodne jentene. Forstår ikke at det går an å oppføre seg sånn, uansett alder egentlig. BRa du var såppas voksen nok til å faktisk si hade 🙂

    16. Kan du legge ut linken til programmet på ett innlegg???
      Jeg finner det ikkje på tv3.no!
      Jeg digger deg 😀

    17. Ida er en liten jente som tror hun vet alt og er best. Men egentlig inni hodet er hun en barnslig liten pike, som ikke har vokst opp enda! 😉

    18. Var det varmt i GC eller??? Jeeeses… Synes det er lavmål å tråkke andre ned, for å fremstille seg selv bedre.. Og da snakker jeg ikke om de andre jentene.. PeaceOnEarth<3

    19. du, unnskyld meg? har du ikke snart rakka nok ned på de? skjerp deg, du er en voksen kvinne med to barn og burde være i stand til å vite bedre og oppføre deg.

    20. Syns det var umoden oppførsel av de to andre, mistet hele respekten…
      Stå på Rannveig, du er virkelig herlig! De to andre er bare sjalu!

    21. Stå på 😀 utrolig barnslig oppførsel av di 2 andre desverre. Skjønner godt at du valgte å dra hjem

    22. Går det ann å se episoden på internett?? Bor ikke i Norge og har lyst til å se hva som skjedde 🙂

    23. Dette kalles for mobbing Kjære Rannveig! Skjønner godt at du reiste hjem, for en slik behandling er ikke koselig i det heletatt. Utfrysning og dårlig behandling! Tragisk at det skal bli slik. Mange som faktisk opplever dette hver dag….Stå på videre!
      Klem

    24. Syns synd i therese å ida så måtte tåle deg eg, setter deg faen nærmest naken i en taxi på veg til kjøpesenter liksom kefaen! Skiftet du i det helle tatt klær?!

    25. Tcm greia er pen og brun men hu ida haha ser ut som et uferdig foster Oo slik tatt ut i uke 9 elns :p døøøør

    26. Hvorfor vat du med på tv viss du aldri ville bli filmet ? Legg merke til at du er den eneste i hele serien som ikke vil bli filma. Tror godt at du ikke dro hjem pga jentene, jeg tror ikke du ville være der mer generelt. Så hvorfor du skylder på dem, det lurer jeg på.

    27. Du burde seriøst slutte og fremstille deg som den perfekte, for jo det er mennskelig og ta feil… Å du er så jævla sippete…

    28. Hei Rannveig. Takk for at du var med i serien. Synes du ble behandlet stygt av de andre jentene. Om du ikke hadde brydd deg om dem hadde du ikke giddet si ha det til dem engang men det gjorde du. De andre jentenes oppførsel da du gjorde det viste en sørgelig liten modenhet. Men som du sier. Du kommer nok sterkere tilbake. Fortsatt lykke til med graviditeten og det kommende barnet.

    29. Hei frøken strøken! Etter å ha sett det klippet på Nettavisen hvor de viser avskjeden din og hva de to andre gjør- så forstår jeg veldig godt at dj valgte å reise hjem!;-) jeg trodde man sluttet med sånn oppførsel på ungdomsskolen jeg, men enkelte blir visst aldri voksne…:-/ Stå på! Klem

    30. Du er helt syk.. du snakker om at de to andre jentene mobber deg og er frekke, lager drama. Se på hvordan type bilder du legger ut av Ida og tcmn..Du er jo ikke noe bedre og klager så mye… Get over it.. Du er nok og BURDE være bedre enn som så;) Du e faktisk værre enn dem

    31. Du er så jævlig dum!!! Skjønner hvorfor du er blondine!!!! Skjønner at Ida og Therese synes at det var litt bra at du dro fra GC!!! Du er sikkelig pyste!!! Du burde synes synd på deg selv!

    32. Skjønner at du dro hjem. hadde jeg også gjort hvis jeg måtte være sammen de 2.
      Men jeg hadde ikke giddet å sagt hadet en gang jeg. Jeg hadde nok bare dratt og gitt faen i de 2. Huff.

    33. Skjer med at stygge grisetryneIda sletter alle negative kommentarer hun får på bloggen sin? Klarer hun ikke å innse fakta eller, nemlig det at hun er grisestygg både innvendig og utvendig?

    34. Hei der.
      Slutta å se på det programmet der pga dæ. Takk for at du ødla en morsom serie for meg.
      Vill bare presiere. Kordan i heiteste fant du på å melde dæ på det programmet når du e høygravid å sko være lamme 2 party jente i tillegg? Sutre gjor du hele tia. Du kunne jo ikke gå ut døra for at det va for varmt osv. Du viste jo om konsenkvensan at 2 party jente drar å drikk, danse å sjekke opp menn. Så sett du der å sutre over det å. Æ forstår mæ ikke på et falsk menneske. Nei, det her e ikke mobbing. Det e sannheta. Æ be rett å slett flau på de andre 2 jentes vegne som måtte høre på dæ hele tia om ditt å datt. Ikke rart dåkker be uvenna. Hadde ikke klart det der sjøl en gang å høre på dæ. Så neste gang du ska bi med i nåkka slikt. IKKE VÆR GRAVID iallefall. Vær dæ sjøl! Ikke vær en anna person som e opptatt! Du kjem mye lengre enn det.
      Samt æ håpe åsså du ikke e like råtten med denne karen du e sammen med no som du va me han forrige.
      Ellers vil æ ønske dæ en fantastisk god dag å lykke til vidre

    35. Mange sier du velger så stygge bilder av therese, men jeg synes ikke det jeg. Hun er så søt, tynn, lita og nett -digger også det tykke håret hennes! 🙂 Så av henne blir det bare fine bilder, også så fotogen hun er!! Du og ida derimot er uheldige på bildene og på tv:-/ Ikke alle kler å være på tv. Men det gjorde faktisk therese. Og nei jeg er ingen fan av henne, så det er ikke derfor jeg skriver dette. Men rett skal være rett: Hun ser bra ut og har en kropp man gjør hva som helst for å få 🙂

    36. Så synd at du dro hjem. 🙁 Synes forresten bloggen din er kjempe bra! <3
      Jeg skal ha en konkurranse på bloggen min om å vinne en Magisk øyenskygge hvis noen er interesserte? Hvis noen er interesserte er det bare å kommentere i kommentarfeltet på det siste innlegget mitt. 🙂
      karolineslife.blogg.no <3

    37. Hahaha. Til dere som sier Rannveig legger ut stygge bilder av Tcmn og Ida.. Det er jo ikke Rannveig sin feil at de ikke ser ut, og at de HVERTFALL ikke ser på ut tv. Hun kan jo ikke noe for at de ser ut som de gjør … 🙂 Tenk litt på det.

    38. Skal ærlig innrømme at jeg ikke din største fan, du gjør mye som provoserer, men jeg lar det være med det!
      Nå vet jeg ikke helt hva som var utgangspunktet for krangelen deres??
      men du fortjente virkelig IKKE å bli behandlet på måten du gjorde av disse jentene! Hva de tenker og mener kunne de ha sagt til deg når kameraene var avslått!
      Kjenner jeg blir godt provosert når de bl.a viste det klippet hvor du må bære den tunge kofferten din alene ned trappene ved ankomst, når du på tidspunktet nærmet deg høygravid..(det var tydelig at du slet) og likevel så gikk de to andre bare der å svimet..og ikke engang tilbød sin hjelp!
      Like godt at du dro hjem tidlig, fordi en ferie blir ikke noe kjekk, med den typen behandling!
      Lykke til videre 🙂

    39. Fy flate hun Ida må ha ett bra redigeringsprogram på pcen sin. Hun ser jo fullstendig annerledes ut i virkeligheten/tv en på bloggen. Snakk om og lyge for seg selv og alle andre der ute. Tragisk

    40. Hei. Dere jenter som syntes såå utrolig syndt på denne blonde greia her, for hun liksom ble mobba under oppholde. Hva med dere som skriver att ida og tcmn er så utrolig stygge og videre?!? Går ikke det som mobbing?!? Gå litt i dere selv før dere skriver dritt om andre.. og du Rannveig burde faktisk gå i deg selv du også, du har 2 barn og drive sånt over nettet er bare barnslig. Hvorfor må du hver tirsdag skrive dritt om de to på bloggen din ?? Bare for att folk skal syntes syndt i deg??? Neei.. gå i deg selv og tenk deg om to -tre ganger… og du? Tviler strekt på og vaske tastaturet i grønnsåpe hjelper så veldig over dem som kommenterer stygt til deg, det er person bak tastaturet som skriver… så litt dum kommentar du kommer med der.. også det med barna dine.. hvorfor legge ut bilder av dem i det heletatt? Legg heller ned bloggen din hvis du er så utrolig redd for att noen skal gjenkjenne ungene dine. Og emma får heller ikke ytre sine meninger om hun vil det skal være bilder av henne ute på nettet.. og du? 6 uker og veier 5 kg det må da være utrolig mye? Min verdens fineste jente er 4 mnd og veier 5230g og fulger kurva si helt etter linja. Syntes det hørtes så utrolig mye ut. Men hva vet vel jeg son bare har 1 barn, du har jo 2 barn så du vet jo så klart UTROLIG mye mer. 😉 heh.

    41. Ser du får mye medlidenhet her inne. Kanskje dem ikke behandla deg godt, men ka i helvete gjør du i et slikt program når du er høygravid, du skulle heller ha holdt ræva di hjemme. Du kommer ikke noe bedre ut av denne serien en de to andre drittungene.
      PS: KAN DU LÆRE MÆ Å PRUTE……

    42. Hvorfor sier du at du drar hjem på grunn av hvordan jentene har vært i serien, når du på bloggen skriver at det var av personlige årsaker?

    43. Sønnen min veide 4,2 når han ble født, og 5,5 når han var 6 uker. Nå er han 6 mnd og veier 9 kg! Så at datteren til Rannveig veier 5 kg er ikke rart i det hele tatt! Hvorfor skulle hun lyve om det? Stå på Rannveig 🙂 liker bloggen din, og leser den hver dag!

    44. Jeg synes rett og slett at de to bloggerne dreit seg ut! Det verste var hun blonde! hun andre gikk jo rundt som hennes tispe,på akkuratt dette med det de gjorde er bare så barnslig! De køddet med en fobi du har! Drit i de,håper og se deg igjen på tv! klem!

    45. Hva faen er det du har på deg?!?kjære deg, Du er en voksen dame med to små nydelige barn, men da bør man lære å ta på seg en topp på tutsiden av BHEn(!!!!)

    46. God kveld i stua! 😉
      Jeg ville bare komme med en liten kommentar til ditt bidrag i serien:
      Man kan si mye om hvordan du framstår i det offentlige, men etter å ha fulgt med på serien så ser jeg at ikke alle bloggere er på samme IQ-/EQnivå.
      Hvem er “den skarpeste kniven i skuffen”? 2 av bloggerne kan knapt kalles skje. 😉
      Lykke til videre som tobarnsmor og ellers i livet! 🙂

    47. Det er helt greit å være blond, men hvem som tjueåring vet ikke hva kalkulator er på engelsk…………………………

    48. De er så slemme mot deg, og jeg sier det igjen, jeg liker deg bare bedre og bedre. Som mange har kommentert at du er “dum”, det er du alldeles ikke. Og det er ikke sikkert du er slik i virkeligheten da dem klipper og limer i serien. Jeg gleder meg neste gang du er på tv, har følgt bloggen din i noen år nå 🙂

    49. Barnslig at du mobber på bloggen din når barna ikke skal det. du skriver ikke sant engang! Ikke vær så slem mot dem!

    50. Hei, synes du burde prøve noe annet enn den lyserosa leppestiften. Er sikker på at du hadde kledd mere naturlig fargede lepper, med mere rødtoner i 🙂 F.eks. lip and cheek stain fra bodyshop

    51. Du e faen mæ så fette hjerneskada, aldri sett på makan!! Du ei jo faen ikke hjernecella? Du opprør dæ som du sku vær 14 år i haue.. E det rart di e “frekk” mot dæ? Di e noen festglade jente på tur å der kommer du tiltanes etter høygravid å ødelegge før dem? Syt å klaga heile fuckings tia!! Ka faen gjor du der i utgangspunktet?! Ta nu å væks opp å bli voksen før ungan sin del………

    52. Det er TV3 som har fremstilt Therese og Ida så falske. TV3 har ikke respektert Therese og Ida sine ønsker. De er ikke sånn egentlig.

    53. Syntes det er så sykt dårlig oppførsel av de andre jentene! De oppfører seg som 2 små drittunger mot deg. Du blir rett og slett mobbet av de andre jentene og det takkler jeg ikke. Om de er vokene nok i hode burde de komme og si unnskyld til deg!!

    54. Kjære deg, ikke ta deg nær av de grusomme kommentarene du får her på bloggen!!! Jeg får vondt i hjertet av å lese det. Du er vidunderlig, akkurat slik du er! Ikke la noen andre innbille deg noe annet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg