Navnefest og dagens outfit

Ettersom jeg har vært totalt fraværende her på bloggen de siste dagene, vil jeg først og fremst få beklage det. Har egentlig hatt nok å styre med og tenke på til at jeg har fått tid til å blogge. Men nå tenkte jeg altså å bruke litt tid på å oppdatere dere lesere litt!

I går tok vi bare dagen med ro, var hjemme, N lekte med nabojenta, og jeg og Emma hadde besøk av Kikki på kvelden. I dag har vi vært i navnefest til datteren til fetteren til Willem, noe som var utrolig koselig! Møtte masse familie og slekt og Nathaniel koste seg masse sammen med andre barn på samme alder. Vellykket dag! 

Her er da dagens outfit

Og avslutter med et bilde av verdens fineste lille Emma !

Nå skal jeg som sagt avslutte dette innlegget her, ta med meg Emma og la hodet treffe puta- Digg!!, Har vært en super helg og nå er jeg en stk sliten, trøtt og lykkelig mamma. Enda en spennende uke i vente, imorgen får jeg besøk av ei venninne og på tirsdag skal jeg inn til Oslo for å møte ei annen venninne, sette på vippe-extensions pluss at jeg skal i et hemmelig møte 😀 Gjett hva ? 

Smask 

48 kommentarer
    1. Så fin du er rannveig 🙂 lurer på om det er vanskelig å få til å farge etterveksten når du har i extension?

    2. Tror ikke du helt har skjønt det, men den kanten på strømpebuksa skal være under skjørtet. Det vil si at skjørtet ditt er alt for kort. Ser bare tacky ut.

    3. Gikk du virkelig sånn i en navnfest? Ja ja, da fikk de som var der noe å snakke om. Alt for vulgært å gå sånn kledd i en familiefest. Du burde være flau.

    4. Skam deg, tenk om det hadde kommet en dame som var mye finere på besøk til deg og samboeren din, med puppene trykket opp og en fin sprett rumpe under et miniskjørt, sittende å snakke med typen. Det hadde ikke du takla, tror du er fryktelig sjalu av deg 😉

    5. Syns håret ditt ser helt forferdelig ut. Jeg mener ikke ettervekst. Mener lengde og ser veldig slitt og ustelt ut

    6. Jeg syns absolutt ikke det ser vulgært ut. Ikke er det dyp utringning på toppen, skjørtet/kjolen er jo riktignok i korteste laget, men alt i alt er det pent/søtt så synes det passer fint til en navnefest. Hadde vært vulgært om strømpebuksa var av den gjenomsiktige sorten isteden for svart.

    7. Jeg lurer veldig på hvorfor dere som bare har dritt og komme med ikke tør sette navnet deres på innlegget og….

    8. Folk har så mye rart å pirke på.. For vulgært for en familiefest?
      Jeg synes du var kjempefin i det antrekket jeg, Rannveig! Ikke bare det, men du var også utrolig pent og naturlig sminket, noe jeg har ventet å se fra deg lenge. Du er så naturlig pen, og det fikk du virkelig vist frem nå! Og datteren din er bare helskjønn! Du har all grunn til å være supersolt 🙂

    9. Utrolig pent anntrekk, hvor er det kjøpt?
      Syntes det var ganske fint, å kunne faktisk tenkt meg det selv også 🙂
      Bra du har hatt en koselig helg ! 🙂
      Utrolig skjønn datter du har, håper virkelig du er stolt av deg selv, å dine barn !
      Liker bloggen din 🙂
      – Hilsen en som er innom av og til ,ofte 🙂

    10. Hei!
      Bra dere har hatt en koselig helg. Hadde jo vært hyggelig med flere oppdateringer for oss lesere, men nybakte mødre pleier jo å være i mammapermisjon, så da er det greit 😉
      Men når du skriver, prøv å forbedre språket ditt. Dette er tross alt jobben din, og skriftspråket ditt er ikke noe å skryte av. Forbedrer du det, så vil bloggen med en gang ha en høyere kvalitet, bare et tips 🙂
      Ha en fin uke med de nydelige barna dine 🙂

    11. Jeg liker bloggen din og jeg liker deg:)Men du,det er forskjell på voksenfest og barnefest når det gjelder påkledning…

    12. Hmmm, jeg tror kansje du skal bli med på unge mødre litt eldre, ettersom du sa at chartefeber ikke ble det siste vi så av deg på tv`n 😉
      spent på å høre!! Du var forresten super fin i antrekket, å Emma er jo bedårende!!!

    13. Fine klær! Kledde det, selv om du ikke har helt skjønt dette med strømpebuksa;) lenge siden du har kledd deg så voksent som dette, så fortsett gjerne med det:)

    14. Hei. jeg ville bare komentere en ting! du er søt men den sminken din er ganske barnselig, du er to barns mor og du burde kanskje passe litt på hvordan du sminker deg eller hvordan du utrykker deg på. bruk mindre solpudder helst en som er ganske så lik din hudtone og dropp den rosa leppestiften. ellers er du veldig søt!

    15. Du er vakker! Men fy fader for ett antrekk! Man kan da virkelig ikke gå sånn.. alt for kort skjørt.. rosa bh under hvit tynn topp på en navnefest!!! Halleluja!

    16. Folk som slenger dritt er noen merkelige folk., Har dere ikke noe bedre å komme med enn ¨stygt hår¨? TÅPELIG

    17. Gratulerer med å bli snakkes på den festen. Den forsterkede delen på strømpebuksa skal ikke synes 😉

    18. Jeg digger bloggen din jeg, er inne å titter flere ganger om dagen! 🙂
      Men ettersom du sier at bloggen er jobben din bør du kanskje oppdatere den hvertfall en gang om dagen, og ikke bare komme med et oppsummeringsinnlegg hver 3. dag?<3

    19. Hva pokker var galt med disse klærne?! jenta er jo så tildekt som mulig jo! Og om hu ikke hadde vært det, så er vel det det samme? La nå jenta få kle seg som hu vil! gjør ikke dere det?

    20. Hvis ikke folk har no positivt å si, så må det jo gå ann å bare holde kjeft?? Hva gir akkurat DEG rett til å kommentere hvordan andre ser ut eller hvordan de kler seg?? Kanskje dere skulle få lagt ut no bilder av dere sjøl så vi andre kan få se hvordan man kan være flott!???

    21. Hehe. At folk skal bli provosert er jo det hun ønsker:p tror nok hun dro opp skjørtet til fordel for bloggen. Dette er måten hun tjener penger på:p
      Hvorvidt det er bra kan jo sikkert diskuteres.. sikkert noen barn som blir vanvittig flaue over mamman sin når de blir vist disse bildene..
      Men satt til side at du selger kroppen din (i form for lettkledde bilder på bloggen) så tror jeg du er flink med barna dine!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg