Helg!

Hei kjære lesere! I dag tok vi helg litt ekstra tidlig. Nathaniel har nemlig planleggingsdag i barnehagen i dag. Vi har allerede støvsugd hele huset, lekt masse og kost masse med lillesøster Emma. Nathaniel er blitt såå glad i henne og skal ha henne med overalt. “Emma komme” sier han. Han vil også bære henne og maser om det støtt og stadig. Men det er han selvsagt litt for liten til, enda.. Er bare å se på hvordan dukken blir behandlet så skjønner man det.. Haha !

Ellers så har vi ikke gjort så veldig mye. Nå har jeg nettop lagt både Nathaniel til dagens lur på sitt rom, og Emma ligger å sover søtt ved siden av meg i senga. Jeg klarer virkelig ikke å la vær å tenke på hvor utrolig heldig jeg faktisk er. Det er ikke alle som får muligheten til å få barn, mens jeg sitter her og i løpet av mitt korte liv hittil har jeg fått lov til å bli mamma hele to ganger! Til to verdens skjønneste små diamanter, Nathaniel og Emma <3 Jeg setter uendelig pris på hvert et øyeblikk jeg har med de! Og det å se kjærligheten mellom de tror jeg må være noe av det mest fantastiske jeg har opplevd 🙂

Ellers er det ikke så mye å si. I går kveld fikk jeg bakt litt, sjokoladekjeks (til gullungens store glede) rundstykker og brød. Planen var egentlig bare å lage brød, men det tar jo VELDIG lang tid med forheving og etterheving, så da bakte jeg likegjerne noe annet mens jeg ventet. Smart, sant ? Nå skal vi i alle fall kose oss masse i helgen!

Tenker også at vi skal dra å titte på litt julegaver og gaver til adventskalenderne til barna. Viktig å være ute i god tid, hehe. Og da sparer man jo også penger. Ser for meg at det vil gå endel til nettop det nemlig.. :p

Nå skal jeg avslutte dette innlegget her og legge meg til å sove litt sammen med snuppa. Så da blogges vi nok senere tenker jeg! Smask

26 kommentarer

Siste innlegg