Vinn gavekort til en verdi av 5 000 fra Makestyle!

Ettersom det er HELG tenkte jeg å kjøre i gang en liten konkurranse, just for you! Det dere lesere kan vinne i dag er et gavekort på hele 5 000 kr fra fantastiske Makestyle! For hva er vel bedre enn å pimpe utseendet litt opp nå som det nærmer seg vinter og jul med stormskritt? Eller kanskje vil du gi gavekortet til noen du er ekstra glad i ? Makestyle fører kjente merker av høy kvalitet, blant annet GloMinerals og Nilens Jord.

Det eneste dere trenger å gjøre er å like og dele dette innlegget videre på facebook, og legge igjen en kommentar under dette innlegget om at dere er med, i tilegg til kontaktinfo ( les, fullt navn og mailadresse) Dette vil bli sjekket opp og dersom ikke vinneren fyller kriteriene for konkurransen trekker jeg umiddelbart ny vinner. Vinner vil bli trukket på søndag eller mandag tenker jeg, men det kommer jeg nærmere tilbake til litt senere.

Det er selvfølgelig pluss i boka om dere liker bloggen min på facebook HER og Makestyle på facebook HER.

Lykketil

392 kommentarer

Siste innlegg