Lørdag!

Hei igjen kjære lesere

Så bra at så mange likte konkurransen i mitt forrige innlegg, det er alltid så gøy når det er så stort engasjement. Morro! Keeps me motivated. 

I dag er det lørdag, og helg. Hurra! Akkurat nå er det faktisk bare meg og Emma som er hjemme. Reservebestemoren til Nathaniel ville gjerne ha besøk av han, så han er der og koser seg, og Willem er på jobb en tur. Tenker vel de begge kommer hjem ganske snart. Da skal vi nemlig ut å titte litt på julegaver. Jeg liker å være ute i god tid for å si det sånn. Har jo allerede kjøpt en del til barna, men det er jo flere mennesker som skal ha gaver, hehe 🙂 

Siden gullet er blitt frisk igjen ser det også ut til at det blir BADELAND imorgen! Jippi! Det har vi ikke vært på siden vi var på ferie i Tyrkia i sommer, og Nathaniel har jo vokst noe helt enormt på alle måter siden den tid, så tipper han blir å synes at det er helt knall, siden han elsker å bade. Gleder meg veldig for å si det sånn! Blir også Emma sin første tur i vann, så det blir veldig spennende å se hvordan det blir for begge barna. Og nå er jo ikke ho mor gravid lengere, så nå kan jeg også gjøre morsomme ting sammen med Nathaniel som å ta sklier osv. Lenge leve barnsligheten, jeg elsker fortsatt lekeland, badeland, tivoli og alt det der.. 😀 

Ellers tenker jeg vi bare skal kose oss masse hjemme og nyte helgen! 


Dagens outfit, all black

Hva skal dere i dag da ?

31 kommentarer
    1. Hei. Hvor drar dere på badeland? Har en gutt på dnart tre, og bor ikke så langt unna deg, så ble nysgjerrig 🙂

    2. Ehh, kanskje hun MÅ bruke “bestemor” truse pga mensen osv… er jo ikke så lenge sia hu fødte da så… skal man liksom gå rundt i string da eller? Hah, jeg gikk i DIGRE bestemortruser og digre bleier flere uker etter fødsel 🙂 <3

    3. Hei Rannveig 🙂
      Følger blogge din fast, og synes du har super gøye innlegg og skriver veldig, veldig bra 🙂
      Fant akkurat ut at jeg selv er gravid og lurer på om du har noen tips til når det kommer til barnevogner? 🙂

    4. Følger deg på instagram, og du blir virkelig flottere og flottere for hver dag som går 🙂
      Umulig å se at du har vært igjennom to fødsler! vakker ♥

    5. Hva er det som gjør din blogg til “en annerledes mammablogg”? synes du ikke skiller deg særlig ut fra de andre mammabloggene. Hva mener du er forskjellen?

    6. Emma er 6 uker, renselsen er over for lenge siden;) Ser dessverre kjempe stygt ut med trusekant som synes igjennom en stram bukse/tights. Ikke bare på Rannveig dette ser dumt ut på, men ALLE…

    7. Du, bare lurer på om du bruker clips eller tape eller hva du bruker for å feste løshåret ditt? Og har du naturlig rett hår:)? Ha en fin kveld ☺️

    8. Åja. Så alle kropper er like i ditt hode. “Renselsen er over for lengst”. Hva i pokker veit du om det? Og hvorfor i svarte BRYR folk seg OVERHODE om dette? Det er kvalmt å se hva den minste ting folk skal legge seg borti. Alle er forskjellige når det kommer til dette. Dere er rett og slett kvalme som i det hele tatt sitter og tenker over dette og studerer bildene hennes så nøye BARE for å finne feil og pirke. Og HVA SÅ? Om hun bruker disse såkalte bestemortrusene… Hvorfor bry seg om det? Får dere et dårlig liv fordi hun bruker det? Fatter ikke hva som feiler dere.

    9. Tipper det er større sjanse for at det er hotpants eller hipster hu har på, enn bestemortruser. eller bruker bestemor deres hipster? Og at renselsen er over for lengst innen 6 uker? Det er individuelt, og sjeldent over innen 6 uker. Dere er stakkarslige!! Gå hjem til morra deres og si hu gjorde en ytterst dårlig jobb med oppdragelsen deres!

    10. At folk virkelig ikke har noe bedre enn å komme med anonyme, frekke kommentarer…
      Du er nydelig Rannveig 🙂 <3

    11. Du er en pen jente, Rannveig. Men et lite tips er å droppe den lyserosa leppestiften, den kler du ikke i det hele tatt. Ser at du ikke har den på deg på desse bildene, og du er _så_ mye penere!

    12. Jeg syns Rannveig ser helt smashing ut, og jeg ser for meg at 99% av de anonyme som kommentarer nedsettende her inne er overvektige småbarnsmødre som gikk opp såpass mange kilo i deres svangerskapet at joggebukse og hettegenser er det eneste som duger for dere, ellers er dere rett og slett så lat å tiltaksløs at dere ikke orker å gjøre et tiltak for og se bra ut 😉
      Og seriøst, enkelte her er EKKEL. Hvem i faen sitter å diskuterer om renselen hennes er over? Seriøst, æsj. Ekkelt og nesten urovekkende hvor sykelig opptatt folk kan bli av livet til andre mennesker som man ikke en gang kjenner.

    13. Rannveig, jeg har alltid likt deg super godt. Jeg stod å “heiet” på deg under “krigen” mellom deg og Therese. Jeg har alltid likt bloggen din, og at du skiller deg sånn ut ifra mengden, men nå i det siste syns jeg du har blitt så utrolig opptatt av kropp, og det å se ut som om du aldri har båret et barn. Jeg personlig syns det er feil. Jeg syns du skal være stolt over hvordan du ser ut etter graviditeten, og ikke virkelig gå inn for å gå ned mange kilo rett etter fødselen. Du har jo tydelig sagt at du er stolt over kroppen din etter fødselen, og med god grunn. Du er tynn i motsetning til meg som har en liten mage, mange strekkmerker etter graviditeten, men det at du skriver masse om å gå ned i vekt, drikke nokashake til middag and so on – jeg blir litt lei meg. Dette var ikke ment som noe spesielt negativt, men tenk litt på det kanskje ? Ta det som konstruktiv kritikk 🙂

    14. Ingrid Elisabeth Bentzen: Først og fremst må jeg bare si, takk for konstruktiv kritikk, Ingrid!

      Jeg tar det absolutt ikke som negativt ment – jeg skjønner godt hva du mener. Det kan kanskje virke som at jeg spiser knekkebrød og noka til alle måltider , men sannheten er at jeg godt kan spise snop en gang iblandt om jeg føler for det. Jeg er bare blitt litt mere bevisst på å holde vekta og fasongen, men ikke sykelig. Men som sagt så skjønner jeg at andre kan få det inntrykket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg