Must have til telefonen mot kaldere tider

Nå som vi går mot kaldere tider veldig snart ( nei, her i Lillestrøm snør det enda ikke.. ) så har jeg nå tenkt å vise dere et skikkelig must have for meg

For selv om den første snøen lar vente på seg, så er det grusomt kaldt ute. Disse hanskene bruker jeg både når jeg er ute å går tur med Emma i vogna,er ute å leker med Nathaniel, eller hvis jeg av andre grunner er ute. Telefonen er jo nemlig noe de aller fleste bruker veldig ofte, jeg kan jo snakke for meg selv. Jeg er hvert fall helt avhengig av å se på min ca hvert 5 sekund. Derfor er disse hanskene mine beste venner da jeg er ute nå for tiden, for jeg kan virkelig ikke understreke hvor mye jeg hater å fryse, og hvor mye jeg elsker å titte på telefonen min. 

Smart, sant ? Nå kan jeg skrive blogg med hansker på, slå den!

Må også vise dere dette utrolig søte blomster-sommerfugl dekslet med diamanter på jeg nettop fikk 

Med disse smarte hanskene slipper du nemlig å ta av deg noe som helst! Du finner hanskene HER til kun 99 kr! Finnes også i hvit og sort stripete. 

Det søte dekslet over finner dere HER , ogaå til bare 99 kr!

 

Har du også slike hansker ? Hva synes du i så fall? Del gjerne din erfaring i kommentarfeltet nedenfor! 

//innlegg i samarbeid med Handelsportal

16 kommentarer

Siste innlegg