Gratulerer med farsdagen alle fantastiske pappa’er!

For i dag, er det nemlig selveste farsdagen! Hadde (nesten) glemt helt av det oppi alt annet av bursdager og merkedager man skal huske på, men klarte heldigvis å huske på denne også! For det er jo en viktig ting å hedre den gode jobben så utrolig mange fedre gjør hver dag! Dere er fantastiske!

Og mest av alt, så vil jeg jo gratulere min kjære, og pappaen til våre skjønne barn med farsdagen!

Siden gullegutten er syk med høy feber i dag har det ikke blitt noen feiring med kake osv, siden all min tid har gått til sofa og mammakos og tv-titting med Nathaniel i dag. Stakkar liten! Men Willem fikk i alle fall, om ikke kake, en “verdens beste pappa” kaffekopp, som var utrolig stilig! Bare måtte kjøpe den da jeg så den 😉 


Har vært noe helt sinnsykt med feber og sykdom her i huset de siste ukene. Først var det Nathaniel , så meg og Willem, så Nathaniel igjen, så meg, så Emma, og nå Nathaniel en gang til…  og nå ser det ut til at spysjuka er i full anmarsj! Usj..  Men man må jo nesten regne med noen runder med sykdom i starten når man har barn i barnehage. Det blir i alle fall myye mammakos ut av dette, noe som jo ikke er feil i det heletatt! Mamma liker 🙂 

 

Bilder tatt i Tyrkia i sommer, da jeg var 26 uker på vei med vår lillefine Emma Angelica Rart hvor tiden flyger… 

Nå er det ei som skal ha mat her så da tenker jeg vi blogges mer senere! 

Hva har dere gjort på årets farsdag?

Uansett, kos dere masse videre! Gi mannen deres massasje, hehe 🙂 Smask!

14 kommentarer

Siste innlegg