Mr Perfect

Hei kjære lesere!Tenkte bare jeg skulle komme med en liten musikkanbefaling til dere! Jeg har generelt veldig liten tid til å høre på musikk ,men denne låta fenger virkelig, kanskje spesielt for andre som, i likhet med meg, er stjernefan av listepop! Listepop in my heart. 

Artisten er Emila, og låta er “Mr Perfect“.

Ikke bare er den plagsomt fengende, men jeg vil si at den er utrolig lett å like for de fleste. Emila har en utrolig fin stemme og låta er generelt utrolig kul. Tommel opp! 

 

Låta finnes både på Spotify(her), Youtube(her) og iTunes(her

Også jeg til slutt absolutt anmode dere alle å gå inn å like Emila sin offisielle fanpage, som dere kan gjøre HER! Der legges det jevnlig ut oppdateringer som er kjekt å få med seg dersom du også liker Emila! 

Del forresten gjerne dette innlegget videre!

Smask

8 kommentarer

Siste innlegg