Det som gjør bloggingen verdt det…

Som jeg sa til denne jenta, så får jeg sjeldent tid til å svare på meldinger, ettersom jeg helt sikkert mottar flere hundre daglig! Men da jeg så denne, så var jeg nesten bare nødt til å svare. Det var så utrolig fint sagt! Jeg vet jeg er ufattelig dårlig til å svare på kommentarer fra dere lesere, og også på meldinger dere sender meg på facebook. Men dere skal vite at jeg leser alt og at jeg setter uendelig stor pris på det!

Det er dere som gjør bloggingen verdt det, så tusen tusen takk for at dere er dere! 

26 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med hun jenta som skreiv det der! 🙂 Jeg er like gammel som deg, og jeg ser virkelig opp til deg! 🙂 Blir så glad av å lese bloggen din <3 Klem

    2. Du fortjener hvert eneste ord Rannveig 🙂
      Du viser virkelig at du er verdens beste mamma og barna dine er kjempe heldige 😀
      Stå på med bloggingen, for jeg elsker å lese bloggen din 🙂

    3. Hadde det ikke vært for at du skal stille i Omag så kunne jeg sagt det samme som denne jenta. Det er en forferdelig dårlig ide, men det forstår du bare i etterkant og da er det for sent. Det er så trist at du føler at du trenger en slik bekreftelse da Omag er et sleezy nettmagasin. Rannveig, du er virkelig så mye bedre enn det, jeg ønsker deg og de herlige barna dine alt godt 🙂 God helg!

    4. Kjære Rannveig!<3 Som du fremstiller deg utifra bloggen, virker du som en fantastisk mor for dine søte barn. Jeg har ikke fulgt bloggen din så kjempe leenge. Jeg har fulgt bloggen din siden sommerferien. Jeg skulle virkelig ha blitt kjent med deg på ekte. De som skriver dritt kommentarer på bloggen din, er bare sjalu å burde bare gå å skaffe seg ett liv. Det er helt latterlig at folk gidder å rakke ned på deg for absolutt INGENTING!! Jeg kjenner at det begynner å koke i hele meg. Å jeg håper for all del du ikke tar noe av det negative til deg!! BARE det positive. Jeg håper du kommer til å blogge maaaaange år til. Klem fra ei jente som digger deg å bloggen din!<3 PS: Stå på videre Rannveig!

    5. Hei, jeg lurer på en ting.. Etter at datteren din ble født har jeg gått tilbake på bloggen din og ser aldri noen bilder av sønnen din lenger? Hva er årsaken til dette? Husker du sa på unge mødre at du ikke ville ha en gutt men en jente. Så når dattera di er født virker det som at du fikk ønsket ditt oppfylt og sønnen din blir i bakgrunn?

    6. Synnøve: hvor mange ganger må Rannveig forklare hvorfor? Hun tar ikke bilder av sønnen sin og legger ut offentlig siden han nå er blitt så stor, går i barnehage og fordi hun ikke vil at andre skal kunne kjenne han igjen når han f.eks er på tur med barnehagen. Det er i allefall slik jeg har forstått det, og det synes jeg er kjempe bra.
      Dattera er ennå så liten at hun er sammen med Rannveig hele tiden.

    7. Hei, Rannveig! Ser deg på tv ofte, og elsker å se deg. Du er en fantastisk mamma, og du er mitt store forbilde! Elsker utseende ditt, håret ditt, og NAVNET ditt! Rannveig er så utrolig fint! Du leser kanskje ikke denne kommentaren, siden du er jo kjendis og har så mange kommentarer og fans hver dag, men om du gjør det, så vil jeg bare si att du er nydelig og perfekt! Dette er ikke for å smiske eller noe sånt altså, bare for att du skal skrive det i ett innlegg eller noe, som jeg tror noen har gjort lenger opp her. Men om du gidder, og har tid, så hadde det vert kjempefint om du hadde skjekket min blogg, http://www.ingridjenta01.blogg.no og lagt igjen en liten koselig kommentar 🙂 Hilsen Ingrid.

    8. hehe,for den kommentaren har du jo ikke skrevet selv:)du er sikkert en flott mamma men hvor er IQèn seriøst????

    9. Er enig med deg i at det er helt opp til deg å kommentere magen etter fødselen, men at du kommenterer andre som ikke har klart det samme, og nærmest kaller dem for dumme. Det betyr jo bare at de andre kan faktiskt i de fleste tilfeller gjøre noe med det, men at du er dum, er det for sent å gjøre noe med. For selv om du er søt, er ikke det ensbetydende med at du er smart. Hilsen en tjukkas.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg