Ny-injiserte restylanelepper er det fineste som finnes!

..neidaa ! Nå lurte jeg dere godt. I dag har jeg vært å tatt 1 ml restylane i leppene, og som kjent er jo leppene ganske hovne den første og andre dagen, så akkurat nå ser jeg jo veldig… hoven ut. Er i tilegg ekstra hoven siden jeg sikkert ble stukket 40 ganger(ikke overdrivelse!) med tannlegebedøvelsen før den endelig ga virkning.. haha. Kanskje ikke bedøvelse fungerer på meg? 

Tenker at om en dag eller to vil dette se veldig bra ut! Nå må jeg bare få farget min altfor, aaaltfor lange ettervekst så er jeg superfornøyd! 

Ellers har jeg fått satt kakemanndeig, slik at vi kan bake kakemenn imorgen, i tilegg til at jeg har vasket og støvsugd deler av huset! Og så har jeg nesten fått gjort ferdig julekalenderprosjektet mitt til barna. Er så fornøyd, og gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet ! Har lagt ut sneakpeak på Instagram tidligere i dag av hvordan den ser ut foreløpig. Instagram’en min finner dere HER ! 

Så, nå kan Desember bare komme! Jeg gleder meg som en liten unge!!

Har du prøvd restylane? Hva synes du? 

Hvis ikke, kunne du tenkt deg til det? 

51 kommentarer
    1. Ville bare informere deg om at Idakristana har skrevet et veldig nedlatende og stygt innlegg om deg, hvor hun henger deg ut på det groveste. Kommentarene lar heller ikke vente på seg. Jeg har ikke så veldig mye respekt for deg etter det “merkeklær-hysteriet” ditt, men jeg har ENDA mindre respekt for Frk Ida, hun er mildt sagt ufordragelig og så nedlatende mot andre mennesker at hun burde skjemmes!

    2. Når du skal vise leppene dine behøver du ikke ta bilde av puppene , hadde vert mye bedre med ansikte ! Eller bare leppene…
      Ikke frekt ment , men syns det er litt teit :/

    3. Ehhh, var det ikke en klinikk som nektet å ta restylane på deg i forrige uke fordi du ammer? Hvorfor tror du de gjor det? Og når de gjorde det, byttet du altså bare til noen andre som faktisk ville gjøre det? Heh, merkeklær til ungene dine kan du kjøpe, men å la være å gjøre noe som på ingen måte er anbefalt for ammede, DET gjør du. Supermom…

    4. Herrefred! Dere som bare skal kritisere Rannveigs rolle som mamma, burde virkelig finne på noe bedre!

    5. Har aldri prøvd ^^ men nå har jeg tykke lepper da… trenger ikke no mer akkurat :p men om jeg måtte så måtte det blitt i overleppa tror jeg siden den er litt mindre enn underleppa 🙂 el så hadde jeg heller spart pengene til en neseoperasjon :p hater nesen min!

    6. Jeg prøvde å få tatt restylane da jeg ammet i sommer, og de nektet meg det… Så hvordan du har fått til det der skjønner ikke jeg…

    7. Har store og fyldige lepper nok som det er, så trenger ikke større akkurat 😛
      Samme gjelder silikon, er for meg unødvendig selv etter to gjennomgåtte svangerskap her også 😉 Puppene mine er litt større enn dine, men veldig faste og flotte selvom jeg ammet 8 mnd med førstemann og fortsatt ammer minsten (10,5mnd nå).
      Jeg har heller ikke et eneste merke på kroppen som tilsier at jeg noen gang har vært gravid!
      Gikk opp ca. 15kg i hvert sv.skap og nådde idealvekten uten å trene kun en drøy uke etter fødselene!
      Så, jeg ser like bra ut (om ikke enda bedre) som deg etter to sv.skap, men det beste av alt: jeg er 100% naturlig! Eget hår, egen hårfarge, naturlige lepper og egne pupper! 😉
      Du er ikke så enestående som du liker å tro.

    8. Det går over i melka jo. Derfor ingen seriøse klinikker tar det. Beste mammaen du. Hvordan signaler sender du til barna dine? At de ikke er bra nok som de er? Uten botix og merkeklær. Trist

    9. Hei:) hvor tok du restylane henn? Da jeg ammet var det ingen som ville ta på meg, pga de vet for lite om restylane og amming og om det faktisk går over i melka? Vet ikke hvor de har sagt at det ikke går over i melken? For det er ikke gjør noe forsking på ammede/ gravide og restylane, og det er jo bra:). Dette er ikke ment som
      Kritikk:) bare nysgjerrighet :). Følger deg fast og liker deg kjempe godt:) ha en fin dag

    10. Du er så opptatt av dyre merker og at kun det DYRESTE er bra nok for dine barn, men det jeg ikke forstår er hvordan du da kan se så billig ut selv? Jeg leste at du mente at dine barn ikke bruker billig bodyer fra H&M til 149 kroner. Selv syns jeg 149 kroner for en body er nok. Jeg blir like sjokkert hver gang jeg leser dine uttalelser i diverse intervjuer og du burde lære deg å bruke ord riktig før du åpner kjeften din!
      Du snakker som du skulle levd et jet-set liv, men eier ikke nåla i veggen. Få deg et huslån, en ordentlig jobb, og et ekte utseende – så kan vi snakkes! Den dagen bloggen din går dukken, hva gjør du da?
      Gleder meg til å høre deg uttale deg når bloggen er borte!

    11. Eg blir oppgitt av enkelte… Eg er snart to tobarnsmor og har tidligare fylt i leppene og komme til å gjer de igjen! I tillegg komme eg til å fylla i puppene mine. Men gjort det meg til ri dårlig mor!? Nei, helvete heller. Jævla patetisk og påstå slik. Når me har muligheten til å fiksa på oss selv og bli finare, så gjer me vell det? Ja!!!:) dåke så seie at naturlighet e så fint ser sikkert ut! Naturens mennesker. Å ja, dåke e sikker masse bedre mennesker og mødre!!! Latterlig

    12. Anonym 9.08: Hvorfor leser du Rannveigs blogg da? Er jo AKKURAT slik hun skriver hele tiden! Glad i å spy?

    13. Ho slutta vell å amme Emma fordi ho ville ha dæilige lepper … Dåkkr vet jo alle at utseende til rannveig betyr alt.. Å ho måtte slutte å amme, for å få den som ho ville … Tok ikke lang tid før ho slutta 😉 stå på rannveig , du e virkelig en supermamma som prioritere leppen å utseende fremmfor å amme stakkar lille Emma 😉 tommel opp…

    14. unnskyld meg! Jeg er selv mor. Det og kritisere ANDRES mammaroller utifra om de har silikon eller ei, er noe av det dummeste jeg har hørt! Hva feiler det dere? Er det puppene som definerer en god mor? isåfall når skjedde det?
      Om man ammer eller ikke er det det ikke noe dere trenger og henge dere opp i. det og si at “hun ammer ikke, fordi hun bryr seg mer om hvordan hun ser ut” det burde du ha spart deg for. greit at du ikke trenger og være enig i alt hun gjør, er ikke det jeg heller. men det og si at hun er en dårlig mor er for drøyt!
      ro dere ned..
      Flere av dere burde se dere litt i speilet og tenke litt over hva som gjør dere så veldig mye bedre enn alle andre.

    15. Hei:-)
      Jeg har veldig lyst til og ta restylane!! Men er det veldig vondt? Er ganske redd sprøyter men veldig innstilt på å ta etter jul 🙂

    16. Ta en sjekk med gutta deres før dere spyler inn duckface lepper. De fleste gutter spyr av det og lurer på hva i all verden som får damer til å ville se ut som et misfoster.

    17. Greit at du skal legge ut bilder av restylan osv, men det er jo trossalt mer pupper enn det du skal vise av leppene?
      Skal vi se på puppene dine eller leppene?

    18. Du har ikke lagt ut noe på instagram? Det siste er puppebilde fra igår, ikke mer enn det..

    19. Hei Rannveig. Jeg har også fått en liten jente i september 2013. Før jeg ble gravid tok jeg regelmessig restylane i leppene, men så har jeg ikke gjort der siden. Jeg ammer jenta mi, og det gjør du og ut ifra det du skriver. Det står på nettsiden til elipseklinikken at det ikke er lov å ta restylane når du er gravid eller ammer. Så jeg tør ikke, men har jo lyst. Lurte bare på hva slags beskjed du fikk av legen/helsepersonalet på klinikken du fikk restylane?

    20. de blir sikkert kjempefine 🙂 ser sånn ut allerede 🙂 jeg har lyst å ta selv, men jeg tør ikke :/ liveredd nåler og at det ikke blir bra på meg .. gleder meg til å se om noen dager åssen det blir 🙂 og jeg leste noen av komentarene her, og omg det gjør deg ikke til noe som helst mindre mor, hva har lepper med det å gjøre lizm ;p så bare kjør på du å gjør det du syns er finest og best for deg 🙂 <3 Ønsker deg en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg