Dagens kalenderpakker

Hei kjære lesere!

I dag har vi ikke gjort så mye annet enn å være her hjemme og slappe av. Sov lenge i dag, noe som var helt sinnsykt deilig! Føler at søvnbehovet mitt aldri blir ordentlig tilfredsstilt, så jeg sover når jeg kan, jeg! Men slik er nok livet som tobarnsmor. Sove ut kan man gjøre når man blir gammel og grå!  Litt senere tenker jeg at jeg og snuppa skal trille liten tur, og så hjem igjen for å starte på middagen. I dag skal vi ha banan og havrepannekaker, og aspargessuppe. Tenkte å vise dere oppskriften på pannekakene litt senere, de er nemlig utrooolig gode både for stor og liten! Og best av alt, helt sukkerfrie og fri fra andre usunnheter. Kan det bli bedre?

Her er dagens kalenderpakker til prinsen og prinsessa! 

En feedingbag til snuppa, perfekt for henne som snart skal begynne å smake på andre ting enn morsmelk. Hadde en slik til Nathaniel også , og de er rett og slett geniale. Dagens pakke til Nathaniel inneholdt, til hans store fornøyelse, GODIS, som han selv sier. Har puttet godteri i noen av pakkene innimellom, rett og slett fordi jeg tenker det er greit sånn av og til! Det var med andre ord en storfornøyd liten gutt som satt å knasket sjokolade etter frokost i dag.  Hva fikk dine barn i dagens kalenderluke ? 

Tenker at jeg avslutter her! Så tenker jeg vi blogges litt senere!

Smask  Lik gjerne innlegget dersom du ønsker at jeg skal legge ut oppskrift på pannekakene!

 

21 kommentarer
    1. Er ditt eget hår tykt eller tynt naturlig uten extension? 🙂 Ser ut som du egentlig har veldig fint hår naturlig og!

    2. Kan jeg spørre hva egentlig greia er ? Uansett hva Rannveig skriver her inne , så synes jeg det må være noe ett eller annet negativt ! Ikke at det er så ille det som har blitt skrevet her nå , men inne på alle innlegg MÅÅ det liksom stå noe drit .. Er det ikke best å holde det for seg selv da ? : )
      – Har ikke fulgt deg så lenge Rannveig , men synes det er en utrolig spennende blogg : ) Spesielt alt det positive du skriver om dine barn ! Skal selv bli mor nå i slutten av januar , og synes da det er spennende å lese om andre som har det tilværelsen .
      – og en ting : ikke forandre på NOE du gjør .. Synes du gjør en fantastisk jobb ! : )

    3. kan tenke meg hvor fornøyd han ble! 🙂 Husker selv jeg ble kjempe glad når jeg fikk en nissesjokolade i min gavekalender, fint med litt godteri blandt gavene og 😀

    4. Gutten min på 2år fikk en genser og en sjokolade og gutten på 7 uker fikk en ull body 🙂 koselig å ha kalender til begge barna selv om minste mann bare er 7 uker gammel <3

    5. Jentene mine klarer seg fint uten disse gavene nå før jul, de har alt de trenger og er enda så små. På julaften skal de få litt gaver, blir spennende da:)
      Har ikke tenkt til å begynne med dette før de er en god del eldre til å forstå litt mer, men de vil ikke få dyre gaver igjennom hele desember, da jeg mener det er noe stort tull, og det gjelder om han har penger eller ikke altså.

    6. Hehe, ja det tenker jeg han ble veldig fornøyd med! I år valgte jeg å ha en litt kjedelig kalender til både meg selv og datteren min der hun har en sjokoladekalender fra Vennebyen og jeg i samme bare fra Flåklypa. Må si at det var litt kjedelig siden de to første julene hennes har hun fått pakke kalender, så det skal hun få neste år! 😛

    7. Skulle ikke du slutte å lese bloggen til rannveig da, idakristana? Klarte ikke holde deg unna alikevel nei. Takket være din hjelp har rannveig råd til disse flotte gavene i pakkekalenderen til sine små 🙂 du er en flink mamma, rannveig! Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg