Sunne havre og bananpannekaker – oppskrift

Som jeg nevnte til dere tidligere i dag, så skal jeg gi dere oppskriften på noen helt fantstisk gode og enkle pannekaker. Og best av alt, de er helt uten sukker men likevel knallgode! 

Denne oppskriften gir 12 pannekaker, men selv lager jeg som oftest dobbel. 

Oppskrift: 

100 gram havregryn

0,5 ts salt

0,5 ts kanel

3 modne bananer

3 egg

2 dl melk

Bland sammen alt det tørre, og ha i melken og eggene. Mos bananene med en gaffel og bland det inn i røren. Deretter lar du den svelle i 20 minutter. Når de er klare til steking, har du i 1 ts smør med hver pannekake!

Vel bekomme! Nam nam.. 

21 kommentarer
    1. Jeg må kommentere en gang til jeg …
      Andersen : her legger Rannveig ut et helt vanelig blogginnlegg som alle andre kunne gjort , men alikevel må det komme noe stygt ut av en eller annen person her ! Og du kan bare si ” du har ikke noe med det å gjøre ”
      Greit nok det , men jeg kjenner jeg blir irritert på folk som måååååååå slenge dritt ! Du har heller ikke noe med hvordan hun ser ut isåfall … Kjenner jeg blir mektig provosert .
      – Hilsen ei som synes Rannveig gjør en fantastisk jobb og er seg selv ! (Skriver det fordi jeg støtter henne)

    2. Til ,,,,,
      Du har vell ikke så mye smart og komme med ser jeg for jeg ytrer mine meninger, like mye som du gjør!
      Å siden du kommer med den at jeg ikke har noe med åssen hu ser ut så har du rett i det, men du driter jo i dine egene sko. For du har ikke noe med hva jeg skriver til henne! Hu klarer fint og forsvare seg selv! Og at du blir provesert av drittslenginga, så kan du jo overse det:) veldig enkelt… Gjør følgene: ikke bry seg om hva andre skriver… Leksjon ferdig…

    3. Klart jeg bryr meg når jeg ser andre skriver stygt om folk .. I hvertfall når den personen prøver så godt man kan .
      Her er det bare et innlegg om en enkel pannekakeoppskrift , men alikevel er det noen som skal rakke ned på personen .
      Hvis jeg ikke skal bry meg , så kanskje det er en idè ar du ikke bryr deg om ting i hennes liv da ; ) (y)
      Du vet det at hvis folk ikke slenger dritt . Bare lar være å skrive noe , så hadde det ikke vært mye drittslenging i nettsamfunnet ; ) Da hadde heller ikke jeg kommentert . U see ? : )

    4. Hvorfor henge seg opp i andre sine meninger, når du kan med hevet hode bare overse det selv… Problem løst… Å så lenge dette er en offentlig blogg, så kan jeg skrive og mene akkurat det jeg vil… Så lenge jeg ikke truer hu, for det blir for dumt…
      Å dette med drittslenging i nettsamfunnet kommer en aldri bort ifra… Om du blir provesert av og se noen slenge dritt på nett, så er det en løsning på det også… Ikke gå inn på nette! U SEE?

    5. Det er en offentlig blogg som tilhører ei helt vanlig jente. Så ja, du har rett og lov til å kommentere. Du sier at du ytrer dine meninger og det er helt lov, men her kommer reglen inn om at det er ok, så lenge du ikke krenker noen. Og ved å si at “hu har valker” kan Rannveig synes er krenkende og denne personen ved navn “,,,,,” (som tydeligvis ønsker å være anonym), mener dette var krenkende ovenfor Rannveig. Rannveig synes nok ikke at den kommentaren var koselig, for den var vinklet negativt og hun har sikkert lest den selv om hun ikke kommenterer.

    6. Disse lager eg nå, såg veeldig gode ut 😉 kan røren oppbevares i kjøleskap over natten eller blir den dårlig da?

    7. Disse pannekakene er gode! Jeg synes de bli bedre med mer kanel. Jeg pleier ikke å svelle dem, bare et lite tips hvis du ikke har god tid, min blir hvertfall gode uansett 🙂

    8. Krenking eller ikke krenking. Oppfør dere som voksne.. Er det berre negativt som skal komme fram her.. så hold det for dere sjølv! Mobbing er værste sort. Ingen er perfekte! Deal whit it!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg