Morgendagens outfit..

Hei søtinger! Tenkte å vise dere mitt outfit for mesteparten av morgendagen… 

Noen som kan gjette hva jeg skal ? 😉 

 

I dag har egentlig vært en forholdsvis stress dag til lørdag å være. Har først og fremst vært med min fine lille familie og mine to skjønne barn, jeg har hatt besøk, vært på besøk, tænna litt i solsenga, og vært på Strømmen Storsenter med søte Aina, som også har farget etterveksten min.  Hurra! Sov minimalt natt til i dag, og det har gått slag i slag omtrent i hele dag. Nå er både prinsen og prinsessa lagt i seng, og mannen er dratt på bursdagsfeiring av en kompis i Oslo. 

Det ser helt forjævlig ut her. så nå skal jeg først og fremst sette i gang med stormrydding av huset. Deretter er det avslappings alenetid forran TV’n som står for tur og så skal jeg legge meg forholdsvis tidlig da jeg trenger å sove ganske lenge i natt.

Har ikke så mye annet å si enn at dere må GJERNE følge meg på instagram! Der blir det som oftest oppdatert før bloggen blir oppdatert, så dersom du vil ha de nyeste oppdateringene fra meg kan du følge meg på Instagram HER.

 

Blogges, smask

66 kommentarer
    1. Vi vet at du skal ta “se på meg” bilder med omag i morgen, du har skryter av det i nesten hvert eneste innlegg den siste tiden.

    2. Ser billig og lurvete ut i det du har på deg og skal fotograferes i. Beklager å si det men klarer ikke å ta deg seriøst som mamma.

    3. Jeg ville ha prøvd å få tak i undertøy som ser litt mer eksklusivt ut. Alle vet jo at omag er ganske harry og smakløst så det blir i det minste bedre visst undertøyet ser bedre ut. Har ei venninne som ble fotografert av omag, og hun er ikke stolt av det lengre for å si det sånn. De var veldig uprofesjonelle og bildene så bare tacky ut.

    4. Huff…. Jaja… Er ikke jeg som driter meg ut! Jeg fatter ikke hva slags behov og lyst du har for å stille opp til sånne ting!

    5. Hvor er undertøyet til venstre fra?! Herregud, så lekkert. Kommer nok ikke til å se i nærheten så bra ut som deg i det, men fikk skikkelig lyst på det altså! Hadde satt stoor pris på svar! 😀 Lykke til med photoshooten babe!

    6. Du blir kjempeflott Rannveig 😊 drit i det teite sjalukommentarene, bare kos deg med alt du kan 😊

    7. hun må jo tjene penger til barna sine!! Skjønner dere ikke :))) haha!!
      Du blir nok kjempefin bitch i det der…

    8. Jeg har sett noe lignende på h&m og new yorker 🙂
      Kos deg Rannveig, ikke bry deg om dritt kommentarene :))

    9. Unnskyld meg altså, men hvem er det dere ovenfor meg her tror at dere er? Voksne mennesker som sitter å slenger dritt bak en skjerm?! Om dere ikke liker Rannveig, hvorfor lese å kommentere på bloggen hennes? Har dere virkelig ikke noe bedre å gjøre? 🙂

    10. Ikke noe tommel opp fra meg…skjønner ikke at du vil være med på noe sånt. Dum og deilig, juba jubaa….

    11. Hei rannveig. Jeg er innom bloggen din titt og ofte og tilfeldigvis
      La jeg merke til en del kommentarer ingen ville satt godt pris på .
      Jeg bare håper du ikke tar deg nær til det . Selvom mennesker
      Mener du prater rart , kler deg for utfordrende eller at det er feil å ta fotoshoot har
      Det ingenting å si , husk at det er det indre som teller . Ingen skal komme
      Her å si du er en dårlig mor når du lever et liv de ikke har noen innblikk i engang !
      Disse menneskene kjenner deg ikke og det inkludert meg man kan ikke dømme
      Personer utifra en blogg . Men føler med deg på en dårlig dag kunne jeg sikkert tatt til meg slik
      Kritikk selv , hev deg over det ! At du gjør det beste for barna er viktigst , ikke at du må se fæl ut for å være en god mor slik folk tror . Bra du tar vare på deg selv 🙂
      Hilsen Celina 20 år

    12. Kjære Rannveig. Må bare minne deg på at bilder lever på nett for alltid. Jeg synes du skal forsøke å fokusere på det som betyr noe her i livet, ungene dine.

    13. tenk vi som er heldigere enn deg. tjener mye mer penger på noe som gjør en forskjell har over to barn stort hus og barna med samme mannen:) tenk hvor heldige vi må føle oss?
      poor babys
      må vokse opp med en person som bare bryr seg om utseendet. Vennene deres kommer til å søke opp navnet deres på Google, og vips der kom nakenbildene til mamma fram. Herregud dette er flaut rannveig

    14. Rannveig, husk at bilder ligger ute på nettet for alltid uansett om du sletter de, men lykke til ! 🙂

    15. Virkelig? Hva er det dere over meg klarer å lire fra dere? Dårlig mor fordi hun har sexy undertøy? Hva i alle dager får dere til å tro at dere er bedre mennesker en Rannveig? Dere er null verdt, tenke seg til og sitte bak en skjerm å lire fra seg deg mest utrolige..
      Stå på, Rannveig!

    16. er det noen som kommer til å bli dårlig mor/far er det dere haters!! Rannveig er ei suuuper mor!!
      stå på Rannveig

    17. Dårlig mor kan jeg ikke kalle rannveig uten å kjenne henne.. Men jeg har vondt for å tro at hun er en ansvarlig og seriøs mor. Da hadde hun aldri gjort dette.

    18. undertøyet er fra new yorker, en veldig billig butikk, men rannveig har jo så mye penger hun vet du, og masse stil;)

    19. Marita, ingen sier at hun er dårlig mor pga sexy undertøy. Det er helt greit, så lenge det ikke vises til andre enn mannen. Vi sier at det å ta bilder i sånt undertøy og vise seg i blader og på nettet, DET er ikke bra. Det er en forskjell. Du er ikke akkurat noe bedre, som sier at andre er null verdt, når de bare kommer med sin egen mening. Idiot…

    20. Syns det er helt bak mål at folk virkelig klarer å si at Rannveig er en dårlig mor pga at hun skal ta bilder i undertøyet, det vet dere absolutt ingenting om. Jeg syns det virker som om Rannveig bare vil det beste for barna sine, og hun bryr seg mye om dem, og det er det viktigste.
      Dessuten er det bare helt utrolig at folk må kritisere henne fordi undertøyet hennes kanskje er billig. HALLO! Dere burde virkelig finne på noe bedre å bruke tiden deres på. Prisen på undertøyet hennes er virkelig INGENTING dere har noe med, og jeg skjønner ikke hvorfor dere legger dere borti det.

    21. Hadde du vært mamman min hadde jeg vært alt annet en stolt i hvertfall! Greit å ha sexy undertøy, men å legge det ut på bloggen for hele Norge?!

    22. Siden du har silikon, hvor lang tid tok det før du fikk en dato til operasjon? 🙂 Skal ta silikon selv, og skal snart bestille time til konklusjonstime. Var du på mer enn en time? Eller er det nok med en?

    23. Tja, du skal vel i familieselskap? Du bruker jo å være så classy kledd når du skal besøke svigers.

    24. Hahahaha.. huff altså 🙂 jaja, noen er bare født litt “annerledes”
      Ikke all PR er god PR, kjære du

    25. Linni meister tar også bilder i undertøyet. Hun er også mor, men ingen prater stygt til henne, så hvorfor skal Rannveig få pes om at hun er en dårlig mor??

    26. Så slemme folk er! Ikke rart det er mobbing i verden. La nå jenta få gjøre som hun vil. Dere trenger ikke være så frekke og slemme. Ikke døm dem dere ikke kjenner!
      Lykke til
      – hilsen gammel mor på 31;)

    27. Ikke sammenlign Rannveig med Linni Meister da. Linni er jo KJENDIS og er modell. Det er forskjell på å være modell for EN dag i omag og å VÆRE modell. Linni har vært modell i mange år.

    28. Det som er lavmål her, er dere simple lesere som bare er ute etter å slenge dritt. Dere sier Rannveig er ei dårlig mor? Hva er dere for noen gode mødre som driver med nettmobbing mot ei jente som ikke har gjort dere en forbanna dritt! Det er sannelig et godt forbilde det, godt jobba dere. La Rannveig få gjøre som hun vil, om hun tar noen bilder med omag, så skader ikke det barna, hvem har ikke sett damer som er lettkledd før? Nakenhet er helt naturlig. Dere haters skulle skamme dere, få dere et liv, og slutt å rakk ned på andres. Fysj. Rannveig er mor for to og har en kropp vi alle bare kunne drømme om, så mye av drittslenginga her er ren sjalusi.. Tenk dere litt mer om før dere poster kommentarene deres!

    29. Håper for ?. del at de klærne ikke skal lenger enn til soverommet sammen med samboeren din. Ikke kult å være slutty mor 🙂

    30. Haha. ALLE kunne vært oppstilt i slike blader, hun kommer til å se rålekker ut, av den enkle grunn at dem redigerer bort sidefleske, strammer inn magen, sitter på en rompe å gir henne silkehud. Herreguud så ekte. Haha

    31. Er du virkelig mor til to?!
      Hadde mammaen min gjort sånt da jeg var spedbarn, hadde jeg skammet meg når jeg ble eldre! Det er ikke gøy å vokse opp i skyggen av noen, spesielt ikke av en forelder, som skal sette barnet først. Bare tenkt på når ungene dine begynner på ungdomsskolen, og gutta i klassen til dattera di synes du er penere enn dattera di.
      Det er faktisk visse ting i livet man må gi avkall på når man blir en forelder! Dette er en typisk ting du burde ha gitt avkall på for lenge siden. Fysj!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg