Fra zombie til energibombe over natta

Hei kjære lesere!

Etter å ha vært veldig syk omtrent hele julen, rettere sagt siden julaften, måtte jeg bare innse nederlaget om at jeg ikke kom til å bli frisk på paracet, ibux og nesespray, og kom meg til legevakten hvor jeg satt å ventet i over 3 timer! Syke tider…  men jeg fikk endelig min sårt trengte og etterlengtede antibiotika! Elsk over antibiotika… 

Fordi… må bare få si, FOR en forskjell! Fra å ha vært nærmest en zombie i over en uke, føler jeg meg som et helt nytt menneske i dag! Jeg føler meg rett og slett som meg selv igjen! Full av energi! Og det er så deilig å ha masse overskudd til å leke med ungene, og rett og slett være der for dem hundre prosent i stedet for å ligge syk. Rakk nesten å bli litt deprimert av den dårlige samvittigheten man får når alt man ønsker å gjøre er å lage en koselig jul/nyttår for familien, men ikke orker å stå oppreist engang. Det har virkelig styrket selvfølelsen min å bli frisk, rett og slett fordi jeg klarer å være en bedre mamma og kjæreste, og ikke minst husmor, haha! Står i skrivende stund og lager Ostekake som vi skal spise til dessert i dag, på selveste nyttårsaften. Ble ikke noe pinnekjøtt, som først planlagt, men kalkun i stedet. Willem er jo halvt Amerikansk, så det passer jo bra 😉

Sååå.. har egentlig ikke så mye mer å tilføye! Litt senere skal vi dra til Sørumsand for å kjøre gammeldags damptog. Nathaniel fikk jo 2 sett med togbaner i julegave, og vi var å kjørte sånn damptog for noen dager siden også. Alt han har pratet om siden da er tog, tog og tog! Mammas lille skatt. Tror det blir en meget glad gutt i dag når han får vite at vi skal kjøre tog igjen;) 

 

Hva skal dere gjøre på årets aller siste dag ? Ønsker alle mine fantastiske lesere en fantastisk nyttårsaften! Og et godt nytt år. Og, må bare få tilføye, at 2013 har vært helt AMAZING! Fått meg en fantastisk samboer, født verdens skjønneste datter og lillesøster til Nathaniel, fått oppleve enda et år med verdens vakreste sønn, og blitt mere sikker på meg selv som person, i tilegg til at jeg har nådd mitt mål om å kunne leve av blogging Hurra for det!! For visste dere at det finnes millioner av blogger i Norge? Jeg vil faktisk gi en klapp på skulderen til meg selv fordi JEG har kommet meg på TOPPEN! Av mine nyttårsforsetter for 2014 må det være å ta lappen, få meg egen bil, og kanskje hus ? Hvem vet! Måtte 2014 bli like bra som året som nå har gått 🙂 

24 kommentarer
    1. Jeg skal bare slappe av, nyte den siste dagen i 2013. Utpå ettermiddagen drar familien min til Gommo og Goffa for å spise god mat, og bli der til “neste år”, hehe! Skal feire hos dem 🙂
      Godt nytt år til deg og dine <3

    2. Godt nyttår og en fantastisk nyttårsaften til deg også! Vi får gjester i dag, så må kaste meg rundt så maten og alt blir klart til de kommer 🙂

    3. Så bra at du har blitt frisk 🙂 Verre med meg,typisk det der når andre er blitt frisk blir man selv syk 🙁 Men du får i hvertfall kose deg med familien din 🙂

    4. Millioner av blogger i norge ? Hallo, vi er i underkant av 5 millioner menesker i landet, påstår du at 1-2-3 femtedeler har blogg?plis. Ikke rart du kun har fullført ungdomsskolen. Haha….

    5. Hah…Eneste grunnen til at du er på toppen er fordi du er støkk dum. Folk ler av deg når de leser bloggen din 🙂 usj…

    6. Håper du har hatt en fin jul Rannveig, selvom du har vært syk! Bra du er frisk & rask nå. håper du får kost deg MASSE i kveld(: og at du får stått ut dine mål for nyåret,alt blir så mye bedre når ting er i boks!
      jeg skal tilbringe denne siste dagen i året, på sofaen med kjæresten min! Det skal bli kos.
      Må forresten si at du er veldig vakker! (:

    7. Vet du hvorfor det er så lang ventetid på legevakta?
      Det er fordi sånne som deg ikke forstår at man kan bruke fastlegen. Hvorfor gikk du ikke til fastlegen igår?

    8. Er sååååå enig med Anonym over her… Du er ikke første pri med en gang du stikker nesa innefor døra på legevakta… Jeg satt med knekt bein i 2012 og ventet nesten 5 timer… Det er forde de prioriterer de med størst behov… Også kommer det også innom folk som trenger akutt hjelp… U seeeeeeeeeeeeee??????

    9. Har opplevd at antibiotika virker litt på noen timer så det er fullt mulig å bli bedre over natta ja 🙂

    10. Haha . Til alle dere negative : Takket være dere så ligger hun på toppen ,pga dere må kritisere alt ! ;D

    11. Her hadde du veldig fine øyenbryn! Kler de sånn mye bedre! Finere form og mye finere med mer fylde til ansiktet ditt og øynene :).
      Mvh en som er veldig opptatt av bryn, og hva det gjør med ansiktet etter fylde, form og fasong, og jeg er god på det 😉 (Makeupartist)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg