Happy 2014!

Her er nå unger i seng, nyttårsmiddag inntatt og verdens beste gulrotkake(link til oppskrift) er i ovnen! Lukter herlig! Har også laget ostekake,men den skal vi ha imorgen, sammen med pinnekjøtt! Nam, gleder meg allerede. Mat er så herlig! Har aldri skjønt de som sulter seg osv, det er jo helt sykt… you only live once 😉 Da må man unne seg visse gleder i livet! 

Denne dagen har vært utrolig koselig, vært å kjørt damplokomotiv (?) med Nathaniel og kjørt hest og slede, samt spist pepperkaker som bare det og drikket gløgg. Herlig med litt alenetid med bare han, og jeg tror også han setter stor pris på å være alene om Mammas oppmerksomhet av og til.. 

Ellers vil jeg bare ønske dere alle et GODT NYTT ÅR! Herregud, tenk at det er 2014 om 2 timer…

Måtte det nye året bringe dere alle uendelig lykke og glede! Det har hvertfall 2013 gjort for meg, så håper og tror 2014 vil bli like bra, med min herlige lille familie

35 kommentarer
    1. Du skjønner ikke hvorfor folk sulter seg?
      Altså, rannveig jeg har for det meste syns du har vært en ærlig og rå dame, men det siste halvåret har du bare blitt verre og verre. Pass på hva du skriver, du kan selv våkne opp en dag med samme lidelse.

    2. Kjære Rannveig, du er en strålende mor ingen tvil! Skulle bare ønske at du åpnet øynene dine litt i blant i forhold til hva du utaler deg om. Jeg vet at du “elsker” å provusere osv. Sånt tull er greit, men sånne ting som “skjønner ikke at folk sulter seg, yolo” det er ikke provusering det er idioti.
      Jeg er tidligere anoretiker og slet med det i 8 år. Det er en utrolig støtende ting å få servert i ansiktet. Jeg ble misbrukt og mishandlet gjennom hele oppveksten, jeg hatet kroppen min og ville den skulle forsvinne. Så kjære Rannveig, VÆRSÅSNILL og ikke utal deg om ting du ikke har greie på, og slutt å skriv så hjernedøde utalesler!
      DU er en fantastisk jente, men enkelte uttaleser er virkelig ute å kjøre!
      Men jeg er glad i deg for det, don’t worry, vil bare si hvordan det føles for oss som har slitt- og sliter med “sulting”.
      Klem

    3. Ikke ta ting så tungt folkens!! La duck face være dum, les bloggen til duck face og more dere over hvor dum hun er!! Det gjør jeg

    4. Skulle man tatt hensyn til alle menneskers traumer og problemer, så kunne man ikke sagt noe som helst. Alvorlig talt – den kommentaren om sult var nok ikke så slemt ment, men sånn de fleste av oss kan finne på å si uten at det ligger noe videre mening bak det. Snakk om å gjøre en fjær til hundre høns, altså!

    5. Nytt år, nye muligheter! dette blir spennede! Jeg har ett veldig spennede år i vente, med masse reising både i landet jeg bor i (Malaysia) og i resten av Asia! Første stopp blir Vietnam! 😀

    6. kunne du ha spørsmål runde snart i video?
      – har du hatt regulering eller briller?
      -kunne du tenkt deg og blitt sammen med justin bieber?
      -har du sett belive movie (nye filmen til justin b)
      -hvilken telefon har du?
      -har du røyket eller snuset før?
      -beste vennine?
      -kan du ha romvideo?
      -når har du bestemt deg for å flytte?
      -har du tenkt på å flytte og hvor vill du bo?
      -er du kristen?
      -favoritt sminke merke?
      -favoritt artist?
      -favoritt sang for tiden?
      -kunne du ha bodd i Trondheim?
      -hvor lenge har du og kjæresten din hvert sammen?
      -hvor lang tid har du blogget?
      -synes du det er kleint å lage videoer?
      -favoritt maskara og pudder?

    7. Du er et egoistisk menneske Rannveig med lite innsikt i livets små og store realiteter, du tror du forstår alt fordi du er ung mor men du virker dum som et brød. Vet du hvorfor? Fordi du eiervingen innsikt i hva andres lidelser er utenom dine egne. Du kan ta deg en bolle med sånne idiotiske kommentarer du kommer med. Fuck you!

    8. Fy sørren, ” skjønner meg ikke på folk som sulter seg? ” hva er det du ikke skjønner? Håper i hvert fall du er smart nok til å skjønne at folk som gjør det har det tøft, og er helt ødelagt. Du kunne jo prøvd å respektere folk, at de kanskje ikke har et så ” perfekt ” liv som du har. Du burde være smart nok til å skjønne at det ligger ganske mange grunner bak og sulte seg, og at ” you only live once” ikke har en dritt med at folk sulter seg og gjøre! Herregud!

    9. 19.02. Bare digger kommentaren din. Om en hadde satt ett brød vedsiden av hue til R, så hadde brødet sett smartere ut:D

    10. dere velger altså å tolke ting på en syk måte her. “skjønner ikke at folk sulter seg” er da vell ikke rettet mot mennesker med spiseforstyrrelser! tenker nok at den er rettet til disse menneskene der ute som lever på diet og andre ting av fri vilje. å det er tvilsomt ment som en slem ting, men heller som en måte å understreke hvor mye Rannveig setter pris på god mat 🙂
      Godt nyttår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg