Nye vipper – før og etter!

For en liten stund siden var jeg å satte på vipper hos søte Tina igjen, og hennes klinikk Beautyalle som ligger sentralt til på Bygdøy Allè midt i Oslo. Har vært en gang før hos Tina, og hun er virkelig superflink. Blir så fornøyd etter å ha vært der! Mens andre klinikker er kyniske og ikke setter vipper på alle vippene dine slik at du skal komme raskere tilbake, setter de vipper på hver og en av dine egne vipper- slik at akkurat du skal få det beste resultatet! Og du blir ikke skuffet etter å ha fått satt på vipper der.

Forrige gang prøvde vi noen lange vipper, og denne gangen prøvde vi noen kortere med litt mere bøy i. Legger ved lenken til bildene fra forrige gang jeg satte på vipper hos Beautyalle, slik at du selv kan dømme hva du synes var finest! Personlig synes jeg de lange vippene passer meg best, men her finnes igjen noe for enhver smak og det finnes mange flere typer å velge mellom. 

På dette bildet er helt uten noen vipper – her har hun tatt av restene av mine gamle vipper og vi skal i gang med å sette på en annen type vipper denne gangen. 

På dette bildet kan dere se den virkelig STORE forskjellen fra å ha vippe extensions og å ikke ha det. Her er venstre øyet ferdig, og vi skal til å begynne med høyre. 

 

Ooops.. her ser dere virkelighetens amme-mamma. Dette skjer oftere enn oftest, og kommer av noe jeg er helt sikker på at jeg ikke er alene om, nemlig å glemme å sette inn ammeinnlegg i bh’en……

Hvertfall! Hos Beautyalle får du alt – vakre vipper som sitter lenge ( mine forrige varte i 6-7 uker!) og utrolig god service! De tilbyr også blant annet kosmetiske behandlinger med teosylal, restylane og juvederm, i tilegg til en rekke andre behandlinger for kropp og ansikt.

 For å se hvordan vippene mine ble forrige gang kan du trykke her : http://rannveigheitmann.blogg.no/1383343977_vippe_extension__fret.html

 

Du kan kontakte Beautyalle på telefon 400 68 792 for en uforpliktende samtale eller for å bestille time! Du kan også fylle ut et kontaktskjempa på nettsiden deres dersom du foretrekker at de kontakter deg. For å komme inn på hjemmesiden deres hvor du kan lese mer utfyllende om de forskjellige behanlingene kan du gå inn på www.beautyalle.no

Og dere må gjerne like facebooksiden deres HER

Hva synes du om vippene? 

31 kommentarer
    1. herregud du er så vakker når du smiler! smil mer!! 😀
      personlig syns jeg du kledde disse litt kortere med mer bøy bedre enn de lange, men det igjen er jo bare min smak 🙂
      hvilken sminke bruker du? syns du har veldig pen hud 🙂

    2. Mye finere med korte vipper enn de lange du hadde tidligere. De lange så ikke bra ut i det hele tatt. Disse du har satt på nå så kjempeflott ut på deg 🙂

    3. Hørte at far til Emma var blitt forlovet med hun han var utro med!! er det virkelig sant? isåfall er han jo et nek. Heier på deg Rannveig 🙂

    4. Hvor mye koster dette da?
      Og jeg må bare si at når du smiler er du virkelig pen, ingen kan ta deg på det, og i det forrige innlegget da du hadde mørke lepper! Nei det kledde du virkelig 🙂
      Uhell med innleggene kan skje selv den beste haha, stå på :-)!

    5. På bloggen virker det som om du tror du er så mye bedre enn alle andre bare fordi du har silikon, platina blondt hår, restylan osv.. Jeg vet jo ikke hvordan du egetlig er i virkeligheten, jeg kjenner deg jo ikke. Skriver dette itilfelle du ikke har lagt merke til dette selv

    6. Fint 🙂 hadde vippeextensions før, men ble lei av å bruke penger på det etterhvert, pluss at jeg mistet mange av mine egne 🙁

    7. Æ les ikke bloggen vær dag, men æ må bare si at du gløder å stråler fortia. Blir bare penere å penere:D!!!

    8. Synes du får utrolig mye ufortjent pes på innleggene dine for tiden altså. Noen trenger tydeligvis å vokse opp og skaffe seg litt folkeskikk.. Bra du hever deg over det! 🙂 Synes vippene dine ble råfine! 🙂

    9. Hva koster det? Likte best desse vippen eeg også! Tror du mister flere og flere lesere når du aldri tar deg tid til å svare på kommentarer -da er liksom hele poenget borte. Så for økonomien sin del ville jeg prøvd svare 🙂

    10. Åååh, så fine vipper! 🙂 Du er så fin! Hahah, kjenner meg igjen med de melke-flekkene 😉 Hadde det ofte sånn jeg også, når jeg hadde smått i huset 😉

    11. Kjempe fint , det kledde du 🙂
      Skal selv sette på vipper på torsdag .. Det er utrolig lekkert og gjør mye for utseende 🙂

    12. Begynner å bli litt lei av den knallrosa leppestiften din nå! Jaja, du slipper vel å gå med refleksvest da, siden leppene lyser opp i mørket.

    13. Fine vipper! Synes disse ga et mer naturlig og pent resultat enn de forrige. Hvilken tykkelse, lengder og bøy har du?

    14. Æsj, at du tørr å legge ut melke spreng bilder.. Det er jo sykt ekkelt !!! En av grunnene for at mine barn ikke har blitt ammet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg