Kiropraktortime med snuppa

God morgen kjære lesere!

Nå har jeg og snuppa nettop kommet hjem fra kiropraktortime. Etter en tur hos fysioterapeuten mente hun at det var noe vi burde sjekke opp, men kiropraktoren mente det ikke var noe galt likevel. Hurra! Ingen ting gjør en mamma lykkeligere enn å få slike beskjeder. Så nå sitter vi da her hjemme. Lillemor sover enda, og jeg skal benytte muligheten til å rydde litt samt lese på teorien som jeg veldig gjerne vil ha unnagjort så snart som mulig! Lappen, kom til meg…  

Jeg ser virkelig frem til å kunne kjøre ungene i barnehagen selv og ha litt roligere morgener i stedet for at Nathaniel må stresse ut av døren kl 7 fordi Willem må på jobb så tidlig. Men akkurat nå har vi ikke noe valg i og med at kollektiv transport er en mangelvare her vi bor.Og nei, vi bor ikke her fordi vi ikke har råd til å bo i Oslo…HAHA. Jeg savner IKKE å bo i Oslo.  Oslo er kjempefint og flott det, det skal absolutt ikke stå på det, og jeg skulle gjerne bodd der hadde jeg ikke hatt barn..  men jeg føler det blir helt feil av meg som mamma å la ungene mine vokse opp der hvor du må gå en km for å finne en grønn flekk, og du kommer rett ut i stortrafikken fra hoveddøra di.  Og sist men ikke minst, at det ligger spredt sprøytespisser her og der. Lite barnevennlig spør du meg?

Her vi bor nå, kan vi gå rett ut i skiløypa liksom! Og det passer oss perfekt. Nå venter vi bare på snøen…. 

Angående gårsdagens innlegg, så var det med at “jeg sitter med handa langt nedi chpisskåla” kun skrevet for morsomhetens skyld. Men enkelte av de som leser bloggen min ser jeg jo tar alt dønn seriøst. Må være grusomt kjedelig å leve et slikt liv hvor man tar alt bokstavelig talt, eller hva?  Jeg liker strengt tatt ikke chips en gang, men egentlig spiser jeg generelt som jeg vil. Jeg driter i om andre som kommer å forteller meg at det er sunt eller ei, jeg er faktisk født med den muligheten at jeg kan spise hva jeg vil uten å gå opp i vekt eller i det hele tatt legge på meg. Så det så! Sjokolade, derimot… er jeg veldig svak for!! Nam… 

 Blogges kjære lesere! Følg meg gjerne på instagram her! Smask smask <3

 

91 kommentarer
    1. Du er klar over at om du bor 15 min unna Oslo sentrum, bor man fortsatt i Oslo og kan ha marka/grønne flekker rett utenfor hoveddøra? :p
      Oslo er ikke bare i sentrum vet du 🙂

    2. Hjelpes meg, du tape deg virkelig for kvert einaste innlegg i det siste… 😱 må være heilt forferdelig å være så bitter på alt og alle…. 😊 det e jo bare synd i deg, du vett ikkje bedre stakkar 😊

    3. Jeg syntes du er helt genial som klarer å tjene penger på bloggen din. Stå på. Og du er heldig som har mye selvironi. Det trenger man når man ser hva folk skriver.

    4. Nå begynner bloggen din virkelig å stinke Rannveig. I det siste har de fleste innleggene dine handlet om å rakke ned på dine egne lesere…..hva er det egentlig du tenker på?

    5. Juna : har du sjekket boligprisene i Lillestrøm ? Det er ikke så himla billig å bo der kan jeg fortelle deg 🙂
      Og så over til bloggeren…… Du mangler litt innsikt på dette med kosthold!
      Selvom du kan stappe i deg alt mulig og vekten ikke endrer seg, så betyr ikke det at du ikke kan få problemer.
      Har du hørt ordet INNFEIT ? Google det … Så har du litt å lese på …..
      Kolesterol er også noe du kan lese litt om…
      Jeg har sett en lever fra en såkalt INNFEIT person….. Og det var ikke noe lekkert syn kan jeg fortelle deg….. Putt hånda di oppi en stor bolle med rennende fett (kaldt riktignok) og løft den opp…. Nydelig syn …. Eller kanskje ikke ?
      Hadde jeg vært så på bærtur når jeg var 20 år , hadde foreldrene mine garantert tatt meg i nakken og fortalt meg hvor skapet skulle stått….

    6. Nei, HA HA du har jo så mye penger at du kan bo hvor du vil.. Det er bare tapere som ikke kan det i føle deg…?
      Du har virkelig en nedlatende holding til mye. Det er trist lesing..

    7. >Sykepleieren< ehm jeg kan si meg enig i utdrag av det du sier... Men du angriper stadig denne bloggeren med lite reflektere kommentarer. Vannskelig å tro at du er en ekte sykepleier, og vannskelig å ta deg seriøst. Fordi jeg henger meg bare opp i det aggressive språket ditt og glemmer å lete etter poenget ditt som er gjemt der et sted.

    8. Trist at du er sånn i opposisjon mot dine egne lesere. Hovmod står for fall.
      Bare fordi folk ikke er enig med deg betyr det ikke at de er misunnelige eller skulle ønske de var i din situasjon. Men det faktum at du rakker ned på andres valg og måter å leve på, for så å latterliggjøre dem når du får konkrete reaksjoner er ganske trist.
      Jeg tror du er en flink mamma og en grei jente, men du mangler endel selvinnsikt og livserfaring utover det å være mamma og toppblogger.
      Du fortjener ikke all dritten du får, men lite gjennomtenkte uttalelser og innlegg blottet for innsikt og evne til å forstå andres livssituasjon, begynner egentlig å bli ganske kjedelig.

    9. Merkelig at dine foreldre ikke har banka litt fornuft inn i deg…. Du har så mange meninger om alt, uten å egentlig ha nok kunnskap til å kunne uttale deg.

    10. Bor selv i Oslo og så fort jeg går ut døra så har jeg en stor grønn flekk og akebakke om vinteren! Synes du bør sjekke opp litt mer før du uttaler deg, for det blir faktisk litt for dumt.
      Ha en fin dag 🙂

    11. Emily Kaspara : jeg har skrevet noe på denne bloggen totalt 4 ganger, så ikke kom her og si at jeg STADIG angriper bloggeren. Du burde ikke være enig i noe av det jeg skriver….
      Enig i utdrag liksom ?? Skal jeg skrive avhandlinger om alt , så blir det kjedelig å lese…… Men jeg tror de fleste får med seg poenget mitt.
      Hva du tror om at jeg er en såkalt ekte spl er meg hoppende likegyldig!
      Hva er lite reflektert av det jeg har skrevet ?
      Aggressivt språk ?
      Leser du hva bloggeren skriver og hvordan hun skriver……
      Jeg holder samme nivå….. Svarer med samme mynt….
      Tenk deg om en gang til

    12. Vil si dere angriper Rannveig minst like mye med alle disse kommentarene som hun angriper “dere” med innleggene sine .
      Bedre å bite tennene sammen og ikke skrive noe enn å synke like “laft” som henne .
      Vil ikke si jeg er enig i ting Rannveig skriver : har også mistet litt respekt etter de siste innleggene , men jeg rakker ikke ned på henne fordet : )
      Synes du er en flink mor , Rannveig . Men , dessverre så begynner du å miste meg som leser etter dine siste innlegg : ( Synd , for jeg har likt bloggen din frem til nå !
      Lykke til videre i familielivet , Rannveig : )

    13. HAHAHAHAHA! Du vet ingenting om Oslo!! Jeg er født og oppvokst i Oslo, her hadde jeg masse grønt rundt meg og skog osv. Både jeg og naboene mine har store hager og det er gåavstand til skogen. Oslo er stort, det er mange bydeler, Oslo er ikke bare sentrum som slike bondepiker som du tror. Dessuten i sentrum så finnes det flere parker. Du driter deg ut med disse påstandene dine. Slutt å uttale deg om noe du ikke har peiling på, vær så snill. Du vet ingenting av hvordan det er å bo i Oslo eller å oppbra barn der. Hilsen en som er født, oppvokst og bor i Oslo.

    14. Når ble liksom Grefsen, Holmenkollen, Høybråten, Furuset, Nordstrand, Lambertseter, Ullern, Grorud osv osv lite barnevennlig?! Det er flust av grønne områder der, veldig landlig og stille. Det vet jeg selv for jeg bor i en av de nevnte stedene. Og hva mener du med at det flyter sprøytespisser rundt i hele Oslo? Er du helt lam i hodet ditt? Ser ut til at det er bedre å vokse opp i Oslo enn i Alta hvert fall….. Uten at jeg skal utdype det noe mer. Nei, Rannveig, lær deg litt geografi. Da vil du se at Oslo ikke bare er Tøyen, grunerløkka, etterstad, Vålerenga og Frogner.

    15. Haha, uansett hva du skriver så klarer du å erte på deg folk… morsomt! Denne bloggen har virkelig underholdningsverdi!

    16. Nå synes jeg folk tar av litt her . Er ikke bare at Rannveig skriver innlegg som provoserer litt , men dere lesere klarer å åpne kjeften og angripe rett på !!!!! Si folk er lammet i hode , at hun fortjener å dø osv . Dette begynner å ta kaka rett og slett ! Synes folk rett og slett blir mobbere inne her !!! skjerp dere ……………

    17. Wow, hvem er det som skriver kommentarer som “du fortjener å dø”? Må jo være folk med problemer! Uansett, Oslo er jo, som flere skriver, mye mer enn jernbanetorget og Grønland. Jeg bor i Oslo og kan også gå rett ut i skiløypa. Tar 20 min med bussen, så er jeg i en sentrum 🙂 Trenger ikke bo et sted uten kollektivtransport for å slippe sprøytespissene..

    18. Det tar deg 5min å gå til barnehagen til Nathaniel.. Ikke det engang.. Så er vell liten vits i å klage over at han må stresse ut døren. Bare å følge han det!

    19. Du er skammelig…. håper virkelig du lærer deg snart. Du er ikke rik, du tjener ikke mye heller. Slutt å lat som du gjør det. Du er ikke over andre mennesker, og ikke oppfør deg sånn .. drittkjerring:)

    20. Alle forstår vel at det er økonomiske grunner at dere må leie utenfor Oslo. Det er mange flotte plasser for barn å vokse opp i Oslo. Merker at du er ganske uviten…

    21. jeg vil gjerne komme med et tips til deg da jeg er ganske kjent i Oslo. Siden du sier du har så mye penger og kan flytte til Oslo så vil jg anbefale deg Holmenkollen. Der er det dyrt og du kommer rett ut i Nordmarka når du går ut ytterdøra omtrent. Er mange mange mange steder i Oslo som er flott å bo i så å komme med den tullete grunnen til at dere ikke flytter til Oslo er fordi at det liksom er så lite barnevennlig er tull. Grunnen til at du bor langt uti gokk er fordi du ikke har råd til å bo i Oslo. Må være kjedelig. Er glad jeg har råd til å betale 13000 i leie i Oslo frem til jeg snart får kjøpt eget hus. Du har verken råd til å betale så mye i leie eller å kjøpe noe. You poor thing 🙁

    22. Herregud så frekke folk er.. Det er helt forferdelig! Håper du overser alle disse kommentarene.. Du var nydelig på det bildet forresten! Kiden din og, hehe 🙂

    23. Veldig typisk at det kun er de med egen blogg som kommenterer positivt, bare for at du skal gå inn på bloggen deres. Tragisk…

    24. Du må bestandig skrive hvorfor og hvorfor, og må hele tiden skrive hvor mye penger dere har. Halo, vi vet dere har lite. Du prøver å lage stor drama får å få mere penger!
      Vi har det mye bedre enn deg <3

    25. Jeg blir flau over dere lesere !!!! kan vel ikke ha det godt med dere selv når dere skriver så mye drit : ( Stakkars folk .. Tydelig at det ikke er Rannveig det er noe problem med , for hun hever seg i hvertfall over det . Dere som ikke klarer å heve dere over hva hun skriver ! : )
      Get a life ……

    26. Dere som støtter bloggeren her må vel ha like blåste meninger da som henne? Folk har lov å si tilbake når en Blondie av en blogger sitter og tror hun kan alt her i denne verden men så er hun egentlig så dum at det er latterlig. Ja, denne bloggen har en god underholdningsverdi, og for min del må bloggeren bare tjene penger på å være provoserende og idiot for min del. Jeg og flesteparten av oss andre som kommenterer tilbake jobber i det minste for pengene og har beina godt plantet på jorden og tjener samfunnet, det er mer enn hva denne Rannveig gjør 😉

    27. Hva er grunnen til at du omtaler datteren din som Emma Angelica og Nathaniel Chrisander bare som Nathaniel? Aldri skjønt poenget i å gi noen dobbelnavn når kun det ene brukes :O

    28. Jeg bor på Nordstrand og her er det kjempeflott. Kort vei til marka og flere skoler/barnehager i umiddelbar nærhet. Det bor veldig mange barnefamilier i nærheten her fordi det er et såpass fint område, men ja, det er dyrt her. 20 minutter med trikken så er man i sentrum. Så det at det ikke er bra for barn å vokse opp i Oslo er bare tull, Lillestrøm er så nære at det like gjerne kunne vært en del av byen.

    29. Alle skjønner jo at dere ikke har mye penger, uansett hva du skriver… Det er bare å gjøre et raskt søk på de offentlige skattelistene, så ser man at dere har en inntekt langt under gjennomsnittet.

    30. Rannveig.. du må seriøst ikke la de negative kommentarene gå innpå deg. Det er UTROLIG mange som ser opp til deg, og ekstremt mange som er misunnlig. Mine tanker går til stakkarene som ikke har noe annet å gjøre på enn å rakke ned på andre 😉

    31. Utrolig mange som ser opp til henne ???? Ekstremt mange som er misunnelige ???? Neppe. Går vel ikke an å se opp til noen som lar seg avbilde med rompa i været og nisselue på hodet.

    32. Når man skriver så provoserende så må man regne med å få høre det. Misunnelig? Nei tror ikke det. Her har både jeg og mannen gode utdannelser, eier leilighet og bil, har en nydelig datter og bedre økonomi enn du noen gang kommer til å ha. Så skal jeg liksom være misunnelig på en som har barn med to forskjellige menn, ikke har lappen, ikke eier bolig, ikke har utdannelse? HAHAHA!

    33. Du som mener vi som “støtter bloggeren her” er “like blåste”? Hvem er de som er blåste her? De som lar seg provosere så til de grader av Rannveig og som MÅ kommentere no stygt! DE er de blåste her! Ja, det er lov å si menninga si, men vær for christ sake saklig og hyggelig! For det gåår faktisk ann å være begge dela samtidig serru!!:) Jeg er rimelig uenig i masse av det Rannveig mener og står for, men det gir meg da ingen rett til å kritisere og spytte på jenta forde? Nei, såppas respekt har jeg, både for meg selv og andre, at jeg holder meg for god til sånt crap!
      Og til de som mener Rannveig burde følge sønnen til bhg: jenta har en liten baby i tillegg! Tenk litt logisk, og litt lenger enn nesa rekker! Ikke gidd å kom med den at dere selv hadde giddi å kledd opp både dere selv, sønnen OG babyen for en liten tur ut på morran hver dag! Jeg blir flau over å være menneske når jeg ser alle dere slemme individer som fikk en stusselig oppdragelse!! Vær hyggelig! Er det så vanskelig???

    34. Hei! Jeg syns bloggen din er kjempe kjekk å lese! Men jeg bare lurte på en ting. Jeg er 13 år. Jeg er 157 cm høg og veg 53.5 kilo. Er det mye? Håper du svarer meg:)

    35. Ingrid: du har jo tydeligvis ikke “såpass respekt for deg selv og andre at du holder deg for god til sånt crap” når du skriver dritt til alle andre. Da hadde du ikke skrevet noe i det hele tatt. Så der røk den teorien.

    36. Ingrid: Sier mye om deg når du sitter og skriver crap selv, helt enig i hun som svarer til deg også over her. Du må være rimelig blåst du når sitter og taster inn dritt om andre som har andre meninger og ytrer de enn deg! Går an å være hyggelig ja, folk skriver det de mener om det ikke blir tatt som hyggelig fra deg eller andre så gi vel faen da. Misunnelig my ass!

    37. Digger deg Rannveig, syykt barnslig av alle se som kommenterer stygt:( de er sikkert bare misunnelige :(((

    38. Godt det ikke bare er meg som syntes hun har sunket langt ned nå og blitt ganske så bitchy også 🙂 eller er det? Vi som syntes hun burde falle ut av lista så hun må skaffe seg utdannelse kan jo slutte å følge denne bloggen da :))

    39. Kjære all verden …..
      Jeg blir skremt av alle ungjentene som digger bloggen og spør om råd .
      Hvilke forutsetninger har hun for å avgjøre om ei på 13 år er passe tung ifht høyden sin ???!!
      Dette har bare eskalert til et virrvarr uten like…. Og hadde jeg vært eier av bloggen …. Hadde jeg faktisk tenkt meg om et par ganger og mulig tatt skjeen i en annen hånd .
      Jeg har ingen tanker om å si hva jeg mener om henne…
      Og til alle Som må påpeke dette med at folk er misunnelig til enhver tid…
      Jeg kunne tenkt meg at det ble poengtert hva man egentlig er misunnelig på …
      Etter det jeg har observert her , har jeg funnet minimalt med ting som jeg gjerne skulle hatt eller gjort ….

    40. Rannveig, ikke la de dumme kommentarene irritere deg, går det ikke an å slette de?
      Godt at noen kan spise alt hva de vil… mens andre som meg kan ikke se på chips engang, før det sitter fast på lår og rumpa 😉

    41. De kommentarene som ikke passer deg over meg her trenger ikke å slettes, de har all rett til å stå som din kommentar. Det er andres ærlige mening.

    42. Til Lizbeth Oznes.
      Drit i å spamme ned alle blogger for å få lesere til din egen intetsidende blogg!!
      Hos deg handler det vare om å få nye dyr, og gi bort dyr, som det skulle være et klesplagg. Det er en SKAM å lese hvordan du behandler dyra dine. Stadig nye bilder av valper og katter og gud vet hva. Neste innlegg, poff, borte. Og det er ikke noe vits å ha en mammablogg uten innlegg om dattera di. Jeg er nemlig ikke intressert i å lese hva du har på deg, og presentasjon av det nyeste dyret ditt.

    43. Håper du vet forskjell på kiropraktor og fysioterapeut! En fysioterapeut har medisinsk utdanning, mens en kiropraktor kan sees på som en bløffmaker uten medisinsk bakgrunn. Hvis du vil det absolutt beste for ditt avkom hører du på fysioterapeuten 🙂

    44. Alle har råd til å bo i Oslo da :p hahahaha :p og Oslo er stort, har da selv vært hos venner der som faktisk bor i hus og som har hage og alt, ja det heter Oslo det også 🙂 :p tror du tenke mer på oslo S, der kryr det av urin og nåler, men ingen bor jo der da :p
      Bor selv i en by 🙂 ja er jo knarkere er men har da gressflekk og det er så sentralt 🙂 elsker Raufoss 😀 kjøpesentere med stort utvalg og, bare en kort busstur til Gøvik… grunnen til at jeg bor her er fordi jeg er vokst opp her 🙂

    45. Ingrid: Det hun klagde på var at Nathaniel må stresse ut døren klokken 7, så hvorfor ikke ha en roligere morgen? Og heller dra litt senere? Så du mener at hun ikke trenger å kle på seg selv og bebyen for å kjøre han ned i barnehagen? Ikke kom å be andre tenke logisk, før du gjør det selv.

    46. Rannveig, du bodde i Oslo i et par måneder og da bodde du på St.Hanshaugen. Det er tydelig at du ikke har peiling på hvor de fine, barnevennlige stedene i Oslo er. Jeg bor fem minutter med buss fra sentrum, jeg har en besøksgård, enorme parker, lekeplass og en innsjø i umiddelbar nærhet (10 minutter å gå). Jeg bor altsåi et grønt område, med masse muligheter og en butikk som er åpen hver eneste dag med 2 minutters gåavstand fra hjemmet vårt. Jeg ELSKER Oslo, og det tror jeg du hadde gjort også om du hadde bodd like godt som jeg gjør 🙂

    47. Du kan umulig ha vært på nydelige fasjonable NORDSTRAND, men der hadde du ikke passet inn uansett så bli på landet du, der passer du best! 🙂 Trist men sant!

    48. Kiropraktor en bløffmaker??? Du vet at det tar fem år å utdanne seg, i tillegg til turnus?? Sjekk før du uttaler deg.

    49. HildeD: pinlig av deg å påstå at en kiropraktor ikke har medisinsk utdannelse. Til din opplysning så er det en 5 årig utdannelse på masternivå + 1 år i turnustjeneste. De har absolutt medisinsk kunnskap og utdanning. Til din opplysning så er fysioterapi utdannelsen 3 årig.

    50. Som Stine sier over her har en autorisert kiropraktor en 5 årig mastergrad + 1 årig turnus (tilsammen 6 år høyere utdannelse). De har altså en 3 år LENGER medisinsk utdannelse enn en fysioterapaut. En kiropraktor tilbyr en mer klinisk behandling og kan blandt annet manipulere skjelettet, dette kan ikke en fysioterapaut. Flau kommentar Hilde D!

    51. unnskyld meg, men hvorfor plassererer du Nathaniel i barnehage når du uansett er hjemme? var det for mye med to på en gang kanskje, takler du ikke presset lillevenn?:) eller sitter ræva di for langt oppi kameralinsene til folk nå om dagen?

    52. Lurer jeg også på. Hadde i allefall valgt å ha han hjemme et par dager i uka. Men blir vel for slitsomt.

    53. Til deg som spør hvorfor hun ikke har N hjemme siden hun selv er hjemme: fordi det er sunt for ham å være sosial med barn på sin egen alder, være med på pedagogiske opplegg og utvikle seg. Derfor.

    54. Trenger ikke være fulle dager i barnehagen som toåring for å utvikle seg pedagogisk! Ansvarsfraskrivelse heter det!

    55. Maja: det er ikke ansvarsfraskrivelse din idiot!!! Herlighet, hadde hun hatt han hjemme ville det vært være. Og hva vet egentlig du om han har fulle dager eller ikke???????

    56. LINE: Her er det mange som mener noe om en annen faggruppe enn sin egen. En fysioterapeut kan også manipulere skjelettet, i tillegg til mye annet.
      Den største forskjellen mellom en fys og en kiropraktor er, etter min erfaring, at en fys gir en behandling med langvarig effekt, hvor pasienten også er en bidragsyter, mens en kiropraktor gir en behandling med en umiddelbar, men ikke langvarig effekt. Kiropraktorer har, generelt, en evne til å tenke litt for mye penger, og ikke på den man behandler. De er ofte dårlige til å se at behandlingen de gir ikke har en god nok effekt for den enkelte pasient og forsetter behandlingen i evigheter.

    57. Du kjenner tydeligvis oslo svært dårlig om du mener det kun består av høyblokker uten hage fullt med sprøytespisser altså! Hørt om steder som holmenkollen, nordstrand og nordberg, og ikke minst hele nordmarka som er en pitteliten tbanetur unna? Bare for å nevvne noen! Come on, det handler om å bo de riktige stedene.

    58. Jeg skrev ikke at han var i barnehage fulle dager eller at hu dreiv med ansvarsfraskrivelse;) det var ment som et svar på din påstand;)

    59. Hei
      Jeg regner med at du har vært hos Bjørn Helgar, kjenner igjen venterommet… Han er forresten manuellterapeut, og faktisk en av Norges beste når det kommer til behandling av barn med låsninger i nakken, eller kolikk. Så hvis han sier at alt er bra med Emma, så kan du ta det med ro.

    60. Fælt at små barn må vokse opp blant disse menneskene som feks skriver her, når jeg leser hvor jævlige folk flest er (jævla mobbere alle sammen hvorfor har folk så lite omtanke for andre ,foreldrene deres oppdro dere neppe på noe vis)som dere som kommenterer her,alle som skryter av Oslo feks ,det er da ikke så stas bo i Oslo,er møkklei hele byen selv.barnevennlig vil jeg ikke si da jeg ble antastet hver dag omtrent i parkene og på vei til butikken tilogmed.ja og voldtatt to ganger er faktisk livsfarlig !er mye utlendinger som lager kvalme har selv blitt antastet,slått,ille berørt tilogmed voldtatt av disse ….. Tilogmed taxisjåfører klår ,er ikke mye stas. nei ikke skryt av fillebyen Oslo er ikke mye trakte etter,kjedelige butikker er det og ,byen er bare et stort gjesp.farlig og kjedelig u name IT.bloggere har mye penger så fatter ikke at noen tror det motsatte.kan dere ikke heller plage en virkelig kjedelig og grisk falsk blogger som fotballfrue,fatter ikke at folk elsker den magre “snill Pga millionene hun tjener”bloggeren.

    61. Jeg vet ikke hvorfor jeg begynte å lese bloggen din for noen måneder siden nå, men det må ha vært en eller annen fascinasjon over dumheten. Jeg har tatt abort, jeg bor midt i Oslo, alene med sønnen min på 5 år…, og livet mitt inneholder og består sikkert av en eller flere ting du kommer til å rakke ned på eller henge ut på et eller annet tidspunkt! Det gidder jeg rett å slett ikke utsette meg for, ikke bare fordi jeg helt opplagt er uenig med deg, men også fordi det er sårt at noen mener og ytrer seg på denne dårlige måten du til stadighet gjør. Jeg har bedre ting å bruke tiden på, så jeg takker herved for meg.

    62. Høres ikke ut som du er så veldig kjent i Oslo generelt. Jeg vokste opp i Oslo, i et område der man kunne gå til skolen, barnehagen, lekeplassen, skiløypa og et vann man kan bade i om sommeren. Ingen sprøytespisser eller noe der omkring. Det er faktisk mer enn bare Oslo sentrum. I tillegg var det store områder med gress utenfor alle boligblokkene.

    63. Slutt å gi denne bloggen oppmerksomhet!! ok å lese, men slutt å kommentere!! Dette er første og siste gang for meg, blir så irritert..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg