Vinteren har kommet!

Hei kjære lesere!

Er glad det var så stort engasjement på giveawayen i forrige innlegg. Det setter jeg stor pris på, dere er virkelig fantastiske! Nå denne uken har vinteren virkelig kommet for fullt. Hele desember passerte omtrent uten så mye som et snøfnugg, og det ble en noe stusselig, grønn jul. Jul er jo ikke det samme uten snø eller hva?! Jeg har hvertfall aldri opplevd en julaften uten snø før. Uansett, nå har vi hvertfall fått en masse herlig snø! Endelig får vi tatt i bruk de nye skiene til Nathaniel, det nye akebrettet, og alle vinterting som bare har stått og samlet støv. Herlig!!

I dag har jeg faktisk måket snø… for aller første gang! Det er jo utrolig smart, og helt genialt. Samtidig som man gjør noe nyttig får man også trent litt.  Hva er vel bedre enn det?! For å være helt ærlig så har jeg hverken tålmodighet eller tid til å stå å svette på et treningssenter, enn så lenge. Kanskje når barna blir litt eldre og jeg får litt mere tid for meg selv, tenker jeg 🙂 

Nå er det senga! Følg meg gjerne på Instagram HER!

Blogges kjære lesere! Smask 

18 kommentarer

Siste innlegg