Tidlig på’an

God morgen kjære lesere!

Her startet dagen som normalt litt over 5, med andre ord har vi allerede vært våken i noen timer. Det slår virkelig ikke feil, storebror her i huset står aldri opp senere enn halv 6. Ikke snakk om.  Så siden det har vi fått i oss både brødskive og havregrøt, sett på Biler ( det og Byggmester Bob er favorittene!), spist frukt, og gjort han klar for barnehagen. Siden Willem har Svenneprøve på jobb denne uken er det bestemoren som leverer i barnehagen, altså blir det noen litt roligere morgener, noe som jeg tror både jeg og Nathaniel setter stor pris på! 

Har nettop lagt Emma til å sove litt til, og har selv tatt med meg kaffekoppen og dyna i sofaen og ser litt på God morgen Norge og baare slapper av. Deilig! Skal prøve å få tatt et par telefoner og gått gjennom bloggmailen min før snuppa våkner igjen. 

Litt senere trekker jeg vinner av giveawayen. Har du ikke meldt deg på? Trykk HER for å melde deg på nå! 

Ha en fantastisk fredag videre kjære lesere! Så blogges vi senere

20 kommentarer
    1. God morgen til deg og dine små Rannveig! <3
      Kjempe koselig og se flere innlegg igjen, det er så hyggelig og lese mye fra deg! 🙂
      Stor klem!

    2. Jeg skjønner akkurat hva du mener med tidlig på’an. Jeg har to gutter i alderen 6 og 4 mnd. Han på 4 måneder legger seg om kvelden mellom 17.30 og 18.30 og er lysvåken ett sted mellom 05-06.00.
      Ser at Emma og min yngste sønn er jevngamle. Hvor mye veier Emma no og hvor lang er hun?
      Min er 7,5 kg og 63,5 cm lang 🙂

    3. Hvorfor blir du aldri med å kjøre han til bhg? Det kommer bhg til å regere på etterhvert.du kan ikke ha spesielt god dialog med dem m.t.p at du aldri er der.

    4. Line nå må du gi deg!
      Det er ingenting galt med Emma, hun er en nydelig baby.
      Det er også noe som heter folkeskikk, slike spørsmål hører ikke hjemme noe sted.
      Søte Emma <3

    5. Av ren nysgjerrighet…hvorfor har du bosatt deg et sted hvor du ikke kan følge din egen sønn til og fra barnehagen? Hva gjør du om din nye svigerfamilie/Willem ikke orker å gjøre dette for deg lenger?

    6. Herregud da. Faren min eller mora mi pleier også til tider å levere sønnen min i bhg da dattera mi spiser akk i det bhg starter så gjør heller det enn at han skal komme for sent. De har aldri reagert 🙂 er med å henter som regel men ikke alltid 🙂

    7. Du sier til omag at du ikke sletter kommentarer, men det har du da gjort når jeg spør om Emma har Downs?

    8. Siden sønnen din ofte våkner tidlig, bør du sjekke ut denne: http://www.philips.no/c/341222/cat/
      Nevøen min stod tidligere opp aaaaltfor tidlig (ifølge sin mor), men etter at han fikk en sånn lampe er han blitt kjempeflink til å “sove” litt lenger! Lampen fås i andre varianter også, den han har viser en kanin som sover om kvelden, og en kanin som går til skolen om morgenen (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg