Zombiemamma

Hei kjære lesere!

 

I natt ble det så godt som ingen søvn på meg. Sliter litt med å sove inn om dagen, og det i en herlig coctail sammen med at lillegutt har en tendens til å våkne VELDIG tidlig, resulterer i veldig lite søvn på meg. Men men.. sånn er det bare noen ganger. Når man er mamma klarer man på et mirakuløst vis å fungere ganske greit uten så mye som et minutt på øyet. Har blant annet hatt kjøretimer i dag, og så har vi tilbringt dagen på Hoppe Loppeland, selv om jeg ærlig skal inrømme at det ikke fristet mye med tanke på at jeg var veldig sliten. Men, alt for barna! Nathaniel synes i alle fall det var helt knall, og da er hvertfall jeg fornøyd!

Traff også noen fans, som jo alltid er gøy!! Selv om det kanskje ikke er like gøy å ta bilder når man ser ut og foler seg så sliten som det jeg har vært i dag.. 

Her ser dere faktisk hvordan mitt ekte hår ser ut, jeg har nemlig naturlige korketrekkere! Noe jeg tipper ingen av dere egentlig visste 😉 Har flettet extensionsene mens de var våte slik at de blir likt mitt hår. 

Kjøre bil er tingen!

Nå jeg gå å sove igjen! Grunnen til at jeg er våken nå er rett og slett fordi jeg sovnet i samme sekund som begge barna var i seng og sov helt til for bare en time siden. Nå er jeg klar for mere!

God natt alle fantastiske lesere, blogges imorgen 

 

47 kommentarer
    1. Hang in there! Min sønn var og slik mårraskråke. Vi byttet på å stå opp i helgene. Det er heller ingen skam å be om hjelp innimellom! Det trenger selv den beste supermamma.

    2. For ei bleieræv :p Willem ser drita ut. Kanskje ikke så rart siden han var på byen natta før eller?;)

    3. Ehm får det første vil jeg ikke kalle det korketrekkere får det andre så Halo sensurer du sønnen Dins sitt SIDE ansikt?!
      Fin blogg

    4. Gøril, nå må du slutte å sikle på andre sine kjærester, gå å finn deg en selv!! Flotte bilder av dere Rannveig 🙂

    5. Jeg synes det er litt kjipt at folk skal drive å hakke på Rannveig hele tiden, og spesielt dere som kommenterer anonymt, hvis dere har noe usagt, så ha mot til å stå for det dere skriver. Rannveig har sagt hvorfor hun sensurerer bilder av sønnen sin, så hvis folk leser innleggene og ikke bare kommer med spydigheter og skal være bedrevitere, så har hun flere ganger skrevet om grunnen til hvorfor hun gjør det. Og hvordan hun er som mamma, er det streng tatt bare familien hennes som vet noe om og har noe med, så vær så snill og slutt å hakke på henne for hver minste ting hun skriver eller gjør.
      Når det er sagt så ser det ut som dere har hatt en fin dag og dere har en flott familie 🙂
      Ha en super dag og stå på videre.

    6. Gøril: gå å finn deg noe å gjøre! Du kan ikke ha noe annet liv enn å hakke på Rannveig og sikle etter Willem.

    7. Hu derre som “prøver” seg el “sikler” på typen hennes skrev han så DRITA ut, ikke dritbra…
      Men hold ut 🙂 har selv en som trodde dagen starter 4-5 en periode :p

    8. Gøril: Stakkars deg, du må ha et grusomt selvbilde, føler hat igjennom hele deg, skam deg og skaff deg psykolog hjelp ASAP, bitch!
      Rannveig, jeg syns du er en flott og flink søt mamma med fint fall i håret, hehehe :*

    9. Det at gutten din våkner så tidlig har høyst sannsynlig sammenheng med at han får for lite søvn. Småbarn i dag kjører på høygir hele dagen og har vansker med å falle til ro. Resultatet er ofte at de er urolige om natta eller våkner veeeldig tidlig. Begrenser du dagsøvnen hans? Kan hende han trenger lengre hvile på dagen. Jeg har også skjønt at dere alltid gjør noe aktivt i helgene, men det er ikke nødvendig. Han kan virke som full acv energi, men klarer helt fint og har godt av litt ro. Ikke ment som kritikk dette, men som tips for at du også skal få nok søvn 🙂 Du kan google litt om søvn og søvnforsking, så får du enda flere tips.

    10. Kaller du det der korketrekkere? Da har du ikke sett ordentlige krøller med korketrekkere for å si det sånn, jaja.

    11. Det der er bølger, ikke korketrekkere. Haha… må du alltid begynne et innlegg med hvir lite søvn du får, så sliten å syk du er osv? Du framstilles som tidenes bæsræv

    12. I alle dager da. Startet å lese denne bloggen for noen uker siden og siden det har jeg sett negative og spydige kommentarer på hvert innlegg. Er det virkelig slik at dere som hele tiden er så negative, ikke har noe annet å gjøre enn å hakke på henne? Eller er dere bare sjalu?
      Rannveig har da lov til å ha egne meninger og skrive hva hun vil, ser ikke noe galt med henne! Og det er helt normalt å være trøtt og sliten når man har barn.
      Stå på, du er super! 🙂

    13. Nesten hvert eneste innlegg handler om hvor slitent og grusomt du har det som mamma. Hvorfor adopterer du ikke bare bort en om du har det så forferdelig?

    14. Jeg synes at siden du klarer og sensurere din egen gutt, burde du klare å sensurere andre sine barn. Er ikke lov til å legge ut bilder av andre uten tillatelse.

    15. Lurer svært på hva som plager/feiler denne Gør(r)il, siden hun ser seg nødt til å åpne hat&kloakk-krana i hvert eneste innlegg Rannveig skriver! *Klappe hodet. Daakaar!*

    16. Hahahah FU CK alle dere taperne.. sitter nok der med fett hår og breivræv så det holder.. stikk å tren litt eller noe, slik at all dritten deres kan komme ut i form av svette. Det trenger dere, suppehuer.

    17. Litt forelska i Rannveig eller, Per “stalker”? *klappe på hodet, daaaakar deg som ikke finner deg kjæreste.

    18. “…” : nei, da. Men møkklei driten du og dine like hiver på Rannveig i et hvert innlegg hun skriver. Dere må da ha vonde liv!!!

    19. Du sensurer bildene av sønnen din på bloggen stort sett, men hvorfor ligger det da ute usensurerte bilder av han på en åpen facebookprofil?? Alle kan jo se han der….

    20. Hanne: har du barn selv? Det er helt normalt og veldig kjent at barn i den alderen våkner tidlig. Jeg har en morgenfugl på 2,5år, hun våkner også kl 5.00. Jeg har prøvd alt av tips, svaret fra helsestasjonen er at sånn er det bare og de vokser det av seg:)
      Ranveig: du får ta “hevn” på morgenfuglen når han blir tenåring og vil sove lenge;) da kan du vekke han hehe. Men trøsten er at de blir jo større og etterhvert kan de se litt på tv osv om morgenen uten å kreve like mye pass som en 2åring gjør nå.

    21. Per og ida”fitness”; ida møkka er den som skriver og kritiserer rannveig mest. Dette forandrer seg annenhver dag og hu er helt ustabil stakkars.

    22. Rannveig, du har et merkelig spamfilter! Kan virkelig ikke skjønne hvorfor kommentareb min ble stoppen, når så mye kritikk slipper gjennom. Virker nesten som du ønsker alle negative kommentarene?

    23. Hvorfor har Nathaniel på seg pysj på lekeland ? 😛 Har samme jean paul pysjen til mine små, men er det så viktig for deg å vise frem det merket at han må gå i det på dagtid ? Kleint med pysj!

    24. Herregud for noen kommentarer. Lurer på hva i alle dager det er som feiler folk! Uansett hva du skriver om så får du all slags piss. Som oftest om noe som ikke har noe som helst med det du skriver om heller. Stakkarslige mennesker..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg