Kaster snart iphone i søpla

Hei kjære lesere!  

I dag har vært en helt super dag. Vært ute i snøen med min lille familie, og Nathaniel har gått på ski for aller første gang! Det var skikkelig stas. Ellers har vi lekt ute og aket og koset oss. Helt herlig søndag!

Tenkte å dele litt bilder fra dagen med alle dere fantastiske lesere!

Selfie i speilet! Ser ut som at jeg har ettellerannet galt med øyet, haha! Aner ikke hva det er, øyet mitt ser hvertfall ikke slik ut i virkeligheten!

Trille lillesøster selv!

Flinke fine gutten min som går på ski for aller første gang her! 

Litt knall og fall må man jo selv den beste skiløperen regne med… 

Søskenkjærlighet! <3 

Det ble også hjemmelaget pizza til middag… 

Namnam!

Ellers kan jeg meddele at jeg er møkka lei alt med iphone! Laderene til iphone5 er jo helt ubrukelige. I løpet av en ukes tid har jeg gått til innkjøp av ikke mindre enn 3 nye ladere! Gosh..  Og selvfølgelig streiket den siste av de nå i dag, når overhodet ingen butikker er åpne. Heldigvis fikk jeg kjøpt en lader av søte Katrine! Så nå har jeg endelig strøm på min kjære telefon igjen, og alt er bare velstand. Reddende engel må jeg si:) 

Med det vil jeg egentlig bare ønske dere alle en god natt! Håper dere har hatt en fantastisk helg. Blogges imorgen 

10 kommentarer
    1. Awww! Fikk så utrolig lyst til å være deg når jeg så de bildene!
      Vakker jente med nydelig og herlige barn! For en koselig familie
      <3

    2. Hva er egentlig greia til “Fan og Rannveig” ? Legger merke til at han/hun under hvert innlegg kopierer en av våre andres kommentarer og oversetter det til spansk i google translate?! 😛 Så random.
      Men uansett; fine bilder! Du er mye penere uten trutmunnen 😉

    3. i og med at du har måttet gå til innkjøp av så mange nye ladere, er det sannsynligvis noe galt med ladeporten på mobilen din, og ikke laderne du har testet ut 🙂 ladeporten kan du fint bytte selv, billig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg