Jeg er ikke Per!

Mange her har påstått at det er jeg eller Willem, min samboer, som kommenterer under navnet “Per”. Dette vil jeg egentlig bare avkrefte. For å si det sånn.. jeg trenger ikke skrive støttende kommentarer til meg selv, haha! Såpass tro har jeg da på meg selv, at jeg kan klare meg fint uten det. Jeg har drevet denne bloggen i snart tre år, jeg er så godt som immun mot usaklig dritt.. det er rett og slett en del av hverdagen min. Man venner seg til alt, heter det vel! Egentlig litt trist, men slik blir det naturlig nok når man har litt fartstid som toppblogger.

 

Når det er sagt, skjønner jeg ikke hva stakkars Per har gjort galt! Eneste jeg kan se er at han har skrevet mange koselige kommentarer til meg, noe jeg også setter stor pris på! Det irriterer vel bare dere bitre haters der ute tenker jeg ? 😉 

Sist jeg sjekket, bodde hverken jeg eller Willem i Tønsberg… 

 

 

Så nå vet dere det. Nå har jeg nettop sett på På Død Og Liv og spist hjemmelagde sjokoladecookies, og er snart klar for senga. Legger ut oppskrift på cookiesene imorgen. Da skal jeg og snuppa også på barseltreff, noe jeg tror blir kjempekoselig! Lenge siden jeg har møtt de koselige jentene i barselgruppa nå grunnet at storebror i huset har vært syk de siste gangene, og jeg har vært hjemme med han.

Ønsker dere en fin kveld videre og en god natt. Smask 

44 kommentarer
    1. Hehe, å vise IP og “hvor den befinner seg” osv, betyr egentlig ingenting.. Jeg f.eks bor i Kristiansand.. Men min IP adresse har befunnet seg mange andre plasser som f.eks Arendal og Bergen.. Eller som nå, i Oslo..
      Jeg sier ikke at det er du som har lagt ut de kommentarene altså.. Bare at IP og hva de viser som “bosted” kan være HELT på jordet.. 😛 Mildt sagt..
      + det nå er kommet noe som heter VPN som er blitt veldig populært.. Å da kan man “være hvor som helst” i verden hvis man velger det…

    2. Rannveig : tusen takk!!! Nå ble jeg veldig glad, for du sier du setter pris på mld mine. Er to grunner til at jeg kommenterer… fordi jeg vil si hva jeg mener OG jeg vil prøve å veie opp for all ufortjent kloakk du får.
      Fikk tårer i øynene av at du mener mld mine er koselige. Tusen takk, Rannveig.
      Mvh, Per.

    3. Jeg tror heller ikke at du eller Willem er “Per”, siden han har kommentert på bloggen min også.
      Ikke enig med deg på mange områder, men jeg tror ikke du har synket så lavt at du må skrive støttende kommentarer til deg selv :p Stå på videre.

    4. Helt riktig det mjiaow skriver!
      For skal en finne ut av helt korekt hvor en hver enkel person bor henn, så må en til politiet!
      Å en annen ting, du vet det Rannveig at du ikke har lov til og legge ut mailadressa til andre… Men vet at du også driter i att det er galt, for du gjør jo akkurat som du vil! Noe jeg håper du legger av deg snart!

    5. Haha, jeg kommer ofte inn hit for å lese kommentarene, det er jo nesten en egen blogg i selv med eget liv og greier!

    6. åå fyfaen for en stalker du er per! hadde jeg vært deg rannveig, ville jeg vært creeped out! MEN, så er det vel slike stakkarslige ensomme enstøinger du rekker ut hånd til med dine usmaklige bilder.. fysj fysj.. kos deg med per du 😉 hahahaha…

    7. Jeg ser du skriver at du er immun mot uskakelig dritt. Merkelig at usakelig drittkommentarer kommer igjenom spam filteret ditt, men når man skriver SAKELIG kritikk til deg, så kommer de ikke gjenom.

    8. Jeg synes ikke det er rettferdig at folk skriver så mye slemt til Rannveig. Hun sier at hun ikke tar seg nær av all negativiteten, men når hun har behov for å skirve innlegg gang på gang, for å forsvare seg, så betyr det at hun tar seg nær av det. Og det skjønner jeg! Man har da følelser selv om man er blogger. Det beste er å overse kommentarene, eller fikse sånn at man må godta kommentarene før de legges ut.

    9. Ehm… bare en liten ting, Rannveig. Den “per-kommentaren” med IP-adresse du bruker som eksempel er ikke meg. Det var han jeg mente da jeg sa jeg hadde fått meg en fake.
      Ha en fin dag. 🙂
      Mvh, Per.

    10. Benedicte : uffameg, da. Jeg er nok den eneste som leser OG kommenterer på flere blogger… Not! 🙂
      Men over gjennomsnittet hyggelig i kommentarene mine er jeg, ja. 🙂
      Mvh, Per.

    11. Flott at jeg får fakes. Må bety at jeg er populær. Eventuelt beryktet. ; p
      Husk bare, da… Rannveig ser hvem som er hvem. 🙂 Så noen driter på leggen sin, og det er ikke meg.

    12. PS. Sikkert bare misunnelse når folk leker at de er meg. 😉 *flirer*. Rannveig skrev jo et innlegg indirekte basert på meg. Jeg satte umåtelig pris på at hun sier hun liker kommentarene mine. Gjør vondt for noen det, vel.
      Mvh, Per.

    13. Hanne : ja.. når du nevner det må jeg bryte sammen og tilstå at jeg er litt forkjølet om dagen… 🙁

    14. Hanne: trist å se at du er så uintelligent at du ikke fatter ironi og humor! Og, nei… det ER ingenting galt med psyken min. Din, derimot, kan man stille spørsmål ved… store spørsmål. God bedring, lille venn.
      Move on i Rannveigs innlegg, nå. Ok?
      Mvh, Per.

    15. Gjør alle en tjeneste og hold kjeft, “Per”. Vil også anbefale deg å skifte til en psykolog som faktisk gjør jobben sin, den du går til nå gjør det åpenbart ikke. Få pengene igjen og skaff deg en funksjonell, en! Gjerne en psykiater.

    16. “Hanne” : uff. Hvor ynkelig du er. Virkelig!!! Begynn å ta medisinene dine igjen, er du snill! 🙂
      Og nok en gang…gå videre. Dette innlegget er gammelt nå. Du har nok andre diagnoser enn forkjølelse. Synd på deg, “Hanne”. 🙁
      Morna.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg